Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytu energetycznego budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia na ul. Bolesława Chrobrego 23 w Gnieźnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GNIEŹNIEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
1.5.2.) Miejscowość: Gniezno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-gniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-gniezno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie audytu energetycznego budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia na ul. Bolesława Chrobrego 23 w Gnieźnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b489e3-2685-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268142
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007135/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Przygotowanie dokumentacji - audyt energetyczny pod modernizację budynku przy ul. Chrobrego 23
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.272.13.2021.WI
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu energetycznego budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia na ul. Bolesława Chrobrego 23 w Gnieźnie. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków oraz znajduje się w obszarze historycznego układu urbanistycznego miasta Gniezna wpisanego do rejestru zabytków.
Audyt energetyczny musi zawierać:
- kompleksową analizę całego budynku ze wskazaniem miejsc, w których występują straty ciepła,
- proponowany program poprawy jakości energetycznej o min. 25% w stosunku do stanu istniejącego w ramach termomodernizacji budynku wskazujący kompleksowe rozwiązania techniczne wraz z kosztorysem inwestorskim,
opis technologii z określeniem materiałów oraz czasu zwrotu kosztów inwestycji,
- treści i postanowienia zgodne z wytycznymi do pożyczki Jessica 2 dla województwa wielkopolskiego na realizację przedsięwzięć z zakresu efektywności energetycznej https://www.bgk.pl/files/public/uploads/graphics/Jessica_WLKP_Wytyczne_sporzadzania_i_wzor_audytu_energetycznego.pdf
2. Wykonawca zobowiązany jest nadto wykonać usługę zgodnie z regulacjami bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków (Dz. U. z 2021 r. poz. 554), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego sposobu weryfikacji audytu energetycznego i części audytu remontowego oraz szczegółowych warunków, jakie powinny spełniać podmioty, którym Bank Gospodarstwa Krajowego może zlecać wykonanie weryfikacji audytów (Dz. U. z 2009 r. Nr 43 poz. 347 późn. zm.), jak również zgodnie z adekwatnymi normami i aktualnymi zasadami wiedzy technicznej.
3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, z klauzulą odpowiedzialności cywilnej za podwykonawców, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość Umowy brutto, przez cały czas trwania Umowy. Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej, winno pokrywać odpowiedzialność cywilną Wykonawcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
4.Rozliczenie nastąpi na podstawie jednej faktury wystawionej przez Wykonawcę i doręczonej Zamawiającemu po bezusterkowym odbiorze przedmiotu Umowy. Faktura winna być doręczona Zamawiającemu nie później niż do dnia 24 grudnia 2021 r. Płatność, o której mowa w ust. 1 powyżej, będzie dokonana przelewem niezwłocznie po otrzymaniu przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, wraz z kopią protokołu odbioru końcowego, lecz nie później niż 30 grudnia 2021 r. na numer rachunku bankowego wskazany na fakturze. Za datę zapłaty uważa się dzień, w którym Zamawiający zleci bankowi wykonanie przelewu.
5.Wymagania związane z realizacją zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Figuła GraFig Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL7531067584
7.3.3) Ulica: ul. Kordeckiego 11/3
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Roboty budowlane w budynkach oświatowych Powiatu Gnieźnieńskiego
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 8 im. Mikołaja Kopernika przy ul. Pawła Cymsa 14 w Gnieźnie
- Rozbudowa świetlicy wiejskiej w m. Jankowo Dolne
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2191P w m. Świniary
- Remont schodów na klatce schodowej nr 1 i nr 2 w budynku PCPR oraz wymiana ogrodzenia przy ul. Sienkiewicza 12a w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju społeczności energetycznej utworzonej przez GMT,przeprowadzenie warsztatów i wizyty studyjnej dla pracowników UMT i liderów społeczności energetycznej tworzonej przez GMT
- Kartuska 124A - opracowanie dokumentacji projektowej na zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na użytkową, termomodernizację (w tym docieplenie), renowację(remont) i przebudowę oraz nadzory
- Opracowanie dokumentacji termomodernizacji budynków oświatowych w Łomży
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z termomodernizacją istniejącego budynku"
- Wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej dla budynków lub części budynku (lokalu) zarządzanych przez KZGM w Katowicach
- W stronę gminnych społeczności energetycznych - program rozwoju lokalnej energetyki odnawialnej w gminach Żórawina, Kobierzyce i Długołęka
więcej: Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.