eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinModernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943488656

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.miszewska@um.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62cf5690-0f66-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie Systemu Comarch ERGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Sieciowy, wielodostępny system informatyczny (oprogramowania) do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego – Comarch Ergo, został dostarczony do Urzędu Miejskiego w Koszalinie na podstawie umowy INF/45/2017 z dnia 22 września 2017 r. przez Konsorcjum firm Comarch S.A. z Krakowa i Geopolis Sp z o.o. z Torunia. Liderem Konsorcjum jest firma Comarch S.A. Obecnie, firma Comarch S.A. jest jedynym producentem oprogramowania Comarch ERGO w Polsce, której przysługują całościowe i wyłączne prawa majątkowe do oprogramowania Comarch ERGO, wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie Comarch ERGO, w tym do upoważnienia podmiotów osób trzecich do udzielenia dalszych licencji (sublicencji) na oprogramowanie Comarch ERGO. Comarch S.A. przysługują wyłączne prawa do modyfikacji i jakiejkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania Comarch ERGO, jak i integracje z innym oprogramowaniem.
cdn w Informacjach dodatkowych w pkt 1

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-8.271.1.12.2023.EM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy wraz z załącznikami stanowiącym integralną część Zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120705696

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-864

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281178,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-26

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Jednocześnie Comarch S.A. na potrzeby realizacji usługi asysty technicznej oprogramowania Comarch ERGO, wdrożonego w ramach umowy INF/45/2017 z dnia 22 września 2017 r., udzielił COMARCH POLSKA S.A., jako jedynemu podmiotowi, prawa do udzielania licencji na oprogramowanie Comarch ERGO, jak i dokonywania jakichkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania, wyłącznie na potrzeby realizacji ww. usługi. Wobec powyższego, zawarcie umowy na asystę techniczną oprogramowania Comarch ERGO możliwe jest jedynie z firmą Comarch Polska S.A. z siedzibą w Krakowie. Biorąc powyższe pod uwagę, na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2022 r.,poz.1710zpóźn.zm.), udzielono przedmiotowego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jako że usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, a nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
2. Przedmiot umowy Wykonawca wykona w terminie do 32 tygodni od dnia zawarcia umowy. Umowa wykonana zostanie z podziałem na etapy:
1) Etap 1 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 15 września 2023 r. (13 tygodni od dnia zawarcia umowy),
2) Etap 2 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 17 listopada 2023 r. (22 tygodnie od dnia zawarcia umowy),
3) Etap 3 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 19 stycznia 2024 r. (31 tygodni od dnia zawarcia umowy),
4) Etap 4 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 24 listopada 2023 r. (23 tygodni od dnia zawarcia umowy),
5) Etap 5 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 26 stycznia 2024 r. (32 tygodni od dnia zawarcia umowy)
- zgodnie z procedurą opisaną w załączniku Nr 1 do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.