Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin - Urząd Miejski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Staromiejski 6-7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-007
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943488656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: emilia.miszewska@um.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koszalin.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62cf5690-0f66-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027593/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.21 Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie Systemu Comarch ERGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Sieciowy, wielodostępny system informatyczny (oprogramowania) do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego – Comarch Ergo, został dostarczony do Urzędu Miejskiego w Koszalinie na podstawie umowy INF/45/2017 z dnia 22 września 2017 r. przez Konsorcjum firm Comarch S.A. z Krakowa i Geopolis Sp z o.o. z Torunia. Liderem Konsorcjum jest firma Comarch S.A. Obecnie, firma Comarch S.A. jest jedynym producentem oprogramowania Comarch ERGO w Polsce, której przysługują całościowe i wyłączne prawa majątkowe do oprogramowania Comarch ERGO, wyłączne prawo do udzielania licencji na oprogramowanie Comarch ERGO, w tym do upoważnienia podmiotów osób trzecich do udzielenia dalszych licencji (sublicencji) na oprogramowanie Comarch ERGO. Comarch S.A. przysługują wyłączne prawa do modyfikacji i jakiejkolwiek ingerencji w kod źródłowy oprogramowania Comarch ERGO, jak i integracje z innym oprogramowaniem.
cdn w Informacjach dodatkowych w pkt 1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-8.271.1.12.2023.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu Comarch ERGO.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy wraz z załącznikami stanowiącym integralną część Zaproszenia do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120705696
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281178,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-26SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiot umowy Wykonawca wykona w terminie do 32 tygodni od dnia zawarcia umowy. Umowa wykonana zostanie z podziałem na etapy:
1) Etap 1 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 15 września 2023 r. (13 tygodni od dnia zawarcia umowy),
2) Etap 2 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 17 listopada 2023 r. (22 tygodnie od dnia zawarcia umowy),
3) Etap 3 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 19 stycznia 2024 r. (31 tygodni od dnia zawarcia umowy),
4) Etap 4 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 24 listopada 2023 r. (23 tygodni od dnia zawarcia umowy),
5) Etap 5 - Wykonawca wykona w terminie do dnia 26 stycznia 2024 r. (32 tygodni od dnia zawarcia umowy)
- zgodnie z procedurą opisaną w załączniku Nr 1 do umowy.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Usługi przeprowadzenia kontroli, o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 17 WOG w Koszalinie.
- Sukcesywne dostawy przetworów mięsnych-wędlin na potrzeby Aresztu Śledczego w Koszalinie
- "Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina".
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 177 ul. Kolejowa w m. Człopa (Etap I)
- Formalina 10%
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa oraz wdrożenie sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Usługa informatyczna w siedzibie IHAR-PIB, Oddział w Boninie
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.