Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00265057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00265675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00349372/01 - Wynik z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi doradcze, badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267993
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00252392
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów Przed zmianą:
Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszym SWZ pkt. IV .2. a) należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy PZP, w postaci drukowanej i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w pkt.7 oraz złożyć z zachowaniem terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 22.06.2023r godz. 12:00 Złożenie próbki do ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu należy umieścić informację wg wzoru:
„Próbka do Oceny jakości w postępowaniu PRZ/00014/2023 Nie otwierać przed dniem 22.06.2023r. godz. 12:30”
Po zmianie:
Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszym SWZ pkt. IV .2. a) należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy PZP, w postaci drukowanej i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w pkt.7 oraz złożyć z zachowaniem terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 27.06.2023r godz. 12:00 Złożenie próbki do ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu należy umieścić informację wg wzoru:
„Próbka do Oceny jakości w postępowaniu PRZ/00014/2023 Nie otwierać przed dniem 27.06.2023r. godz. 12:30”
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia próbek oferowanego produktu.
2. W związku z powyższym, Wykonawcy zobowiązują się do złożenia wraz z ofertą próbki w postaci:
a) papierowej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- wizytówkę dwustronną (Format: 90 × 56 mm (+/- 10%), Druk: offsetowy lub cyfrowy, CMYK, Papier: kreda mat, 300-350 g/m², Wykończenie: folia mat dwustronnie) - 1 egzemplarz próbki
- ulotka składana A3 do A4 (papier kredowy matowy lub błyszczący, gramatura 300 g/m2, pełny kolor, druk dwustronny 4+4, wykończenie: lakier dyspersyjny mat, bigowanie ze składaniem, zszywki) – 1 egzemplarz próbki
- naklejka z logo (nacięte po obrysie wg nadesłanego wykrojnika. Kolor jednostronnie (4+0), wymiary 200 x 50 mm (+/- 20%), folia samoprzylepna biała, klej permanentny) – 1 egzemplarz próbki
- broszura A4 (format A4; bigowanie ze składaniem, szycie zszywkami metalowymi na krótszym boku, oprawa zeszytowa, okładka – lakier wybiórczo – około 50% powierzchni na stronie - wystarczy na stronie 1; papier mat 200 g/m2 kreda; zadruk: 4+4; max. liczba stron min 15 stron) – 1 egzemplarz próbki
b) w wersji elektronicznej – poniższy przykład w 1 egzemplarzu
- reklama A4 pomysł kreatywny z zachowaniem zasad CI (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
3. Autentyczność próbki musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
4. Z uwagi na to, że dostarczenie próbek stanowi element oferty Wykonawców i podlegać ocenie w ramach kryterium „ocena jakości usługi”, niedostarczenie próbek wraz z ofertą przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
5. W przypadku złożenia więcej niż 1 egzemplarz próbki danego rodzaju (np. trzy różne wizytówki, dwie reklamy, itp.) oferta Zamawiającego podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy pzp.
Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia próbek oferowanego produktu.
2. W związku z powyższym, Wykonawcy zobowiązują się do złożenia wraz z ofertą próbki w postaci:
a) papierowej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- wizytówkę dwustronną (Format: 90 × 56 mm (+/- 10%), Druk: offsetowy lub cyfrowy, CMYK, Papier: kreda mat, 300-350 g/m², Wykończenie: folia mat dwustronnie) - 1 egzemplarz próbki
- ulotka składana A3 do A4 (papier kredowy matowy lub błyszczący, gramatura 300 g/m2, pełny kolor, druk dwustronny 4+4, wykończenie: lakier dyspersyjny mat, bigowanie ze składaniem, zszywki) – 1 egzemplarz próbki
- naklejka z logo (nacięte po obrysie wg nadesłanego wykrojnika. Kolor jednostronnie (4+0), wymiary 200 x 50 mm (+/- 20%), folia samoprzylepna biała, klej permanentny) – 1 egzemplarz próbki
- broszura A4 (format A4; bigowanie ze składaniem, szycie zszywkami metalowymi na krótszym boku, oprawa zeszytowa, okładka – lakier wybiórczo – około 50% powierzchni na stronie - wystarczy na stronie 1; papier mat 200 g/m2 kreda; zadruk: 4+4; max. liczba stron min 15 stron) – 1 egzemplarz próbki
b) w wersji elektronicznej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- reklama A4 pomysł kreatywny z zachowaniem zasad CI (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
- ulotka składana A3 do A4 (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
- wizytówka dwustronna (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
3. Autentyczność próbki musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
4. Z uwagi na to, że dostarczenie próbek stanowi element oferty Wykonawców i podlegać ocenie w ramach kryterium „ocena jakości usługi”, niedostarczenie próbek wraz z ofertą przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
5. W przypadku złożenia więcej niż 1 egzemplarz próbki danego rodzaju (np. trzy różne wizytówki, dwie reklamy, itp.) oferta Zamawiającego podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy pzp.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-22 12:00
Po zmianie:
2023-06-27 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-22 12:30
Po zmianie:
2023-06-27 12:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-21
Po zmianie:
2023-07-26
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- 59/2025 System do ilościowej analizy PCR technika Digital
- roboty budowlane w obiektach UAM [3 części]
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Obsługa serwisowa systemu telefonii stacjonarnej oraz telefonii DECT w jednostkach Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, Kaliszu i Pile
- Pełnienie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: Budowa obwodnicy Miasta Swarzędza
- Zakup niezbędnego sprzętu medycznego i wyposażenia na potrzeby udzielanych świadczeń zdrowotnych z zakresu ortopedii, okulistyki i laryngologii dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - cztery zadania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk folderu serowarskiego
- Dostawa materiałów promocyjnych, odzieży oraz banerów promocyjnych
- Obsługa w zakresie reklamy na nośnikach zewnętrznych.
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.