eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6

1.4.2.) Miejscowość: Poznań

1.4.3.) Kod pocztowy: 61-755

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi doradcze, badania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267993

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00252392

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.11. Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów

Przed zmianą:
Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszym SWZ pkt. IV .2. a) należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy PZP, w postaci drukowanej i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w pkt.7 oraz złożyć z zachowaniem terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 22.06.2023r godz. 12:00 Złożenie próbki do ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu należy umieścić informację wg wzoru:
„Próbka do Oceny jakości w postępowaniu PRZ/00014/2023 Nie otwierać przed dniem 22.06.2023r. godz. 12:30”

Po zmianie:
Wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszym SWZ pkt. IV .2. a) należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy PZP, w postaci drukowanej i oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w pkt.7 oraz złożyć z zachowaniem terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu tj. do dnia 27.06.2023r godz. 12:00 Złożenie próbki do ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Próbkę należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu/kopercie, gwarantującym/-ej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na opakowaniu należy umieścić informację wg wzoru:
„Próbka do Oceny jakości w postępowaniu PRZ/00014/2023 Nie otwierać przed dniem 27.06.2023r. godz. 12:30”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia próbek oferowanego produktu.
2. W związku z powyższym, Wykonawcy zobowiązują się do złożenia wraz z ofertą próbki w postaci:
a) papierowej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- wizytówkę dwustronną (Format: 90 × 56 mm (+/- 10%), Druk: offsetowy lub cyfrowy, CMYK, Papier: kreda mat, 300-350 g/m², Wykończenie: folia mat dwustronnie) - 1 egzemplarz próbki
- ulotka składana A3 do A4 (papier kredowy matowy lub błyszczący, gramatura 300 g/m2, pełny kolor, druk dwustronny 4+4, wykończenie: lakier dyspersyjny mat, bigowanie ze składaniem, zszywki) – 1 egzemplarz próbki
- naklejka z logo (nacięte po obrysie wg nadesłanego wykrojnika. Kolor jednostronnie (4+0), wymiary 200 x 50 mm (+/- 20%), folia samoprzylepna biała, klej permanentny) – 1 egzemplarz próbki
- broszura A4 (format A4; bigowanie ze składaniem, szycie zszywkami metalowymi na krótszym boku, oprawa zeszytowa, okładka – lakier wybiórczo – około 50% powierzchni na stronie - wystarczy na stronie 1; papier mat 200 g/m2 kreda; zadruk: 4+4; max. liczba stron min 15 stron) – 1 egzemplarz próbki
b) w wersji elektronicznej – poniższy przykład w 1 egzemplarzu
- reklama A4 pomysł kreatywny z zachowaniem zasad CI (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
3. Autentyczność próbki musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
4. Z uwagi na to, że dostarczenie próbek stanowi element oferty Wykonawców i podlegać ocenie w ramach kryterium „ocena jakości usługi”, niedostarczenie próbek wraz z ofertą przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
5. W przypadku złożenia więcej niż 1 egzemplarz próbki danego rodzaju (np. trzy różne wizytówki, dwie reklamy, itp.) oferta Zamawiającego podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy pzp.

Po zmianie:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SWZ oraz załącznikach, Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia próbek oferowanego produktu.
2. W związku z powyższym, Wykonawcy zobowiązują się do złożenia wraz z ofertą próbki w postaci:
a) papierowej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- wizytówkę dwustronną (Format: 90 × 56 mm (+/- 10%), Druk: offsetowy lub cyfrowy, CMYK, Papier: kreda mat, 300-350 g/m², Wykończenie: folia mat dwustronnie) - 1 egzemplarz próbki
- ulotka składana A3 do A4 (papier kredowy matowy lub błyszczący, gramatura 300 g/m2, pełny kolor, druk dwustronny 4+4, wykończenie: lakier dyspersyjny mat, bigowanie ze składaniem, zszywki) – 1 egzemplarz próbki
- naklejka z logo (nacięte po obrysie wg nadesłanego wykrojnika. Kolor jednostronnie (4+0), wymiary 200 x 50 mm (+/- 20%), folia samoprzylepna biała, klej permanentny) – 1 egzemplarz próbki
- broszura A4 (format A4; bigowanie ze składaniem, szycie zszywkami metalowymi na krótszym boku, oprawa zeszytowa, okładka – lakier wybiórczo – około 50% powierzchni na stronie - wystarczy na stronie 1; papier mat 200 g/m2 kreda; zadruk: 4+4; max. liczba stron min 15 stron) – 1 egzemplarz próbki
b) w wersji elektronicznej – wszystkie poniższe przykłady w 1 egzemplarzu
- reklama A4 pomysł kreatywny z zachowaniem zasad CI (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
- ulotka składana A3 do A4 (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
- wizytówka dwustronna (plik w formacie TiF lub EPS, rozdzielczość min. 300 dpi, kolory w CMYKu)
3. Autentyczność próbki musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
4. Z uwagi na to, że dostarczenie próbek stanowi element oferty Wykonawców i podlegać ocenie w ramach kryterium „ocena jakości usługi”, niedostarczenie próbek wraz z ofertą przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
5. W przypadku złożenia więcej niż 1 egzemplarz próbki danego rodzaju (np. trzy różne wizytówki, dwie reklamy, itp.) oferta Zamawiającego podlegać będzie odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 12:00

Po zmianie:
2023-06-27 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 12:30

Po zmianie:
2023-06-27 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-21

Po zmianie:
2023-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.