Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252392/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00265057/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00265675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
- 2023/BZP 00267993/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - POZNAŃSKI INSTYTUT TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386566426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ewarysta Estkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-755
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komisjaprzetargowa@pit.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pit.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7777641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi doradcze, badania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno-reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a628f882-f86d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PLANET2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRZ/00014/2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Świadczenie usług projektowania, druku oraz dostawy materiałów informacyjno – reklamowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje
a) zaprojektowanie, opracowanie oraz przygotowanie do druku materiałów informacyjno – reklamowych zgodnie z wytycznymi wskazanymi w załączniku nr 1a do SWZ oraz w konsultacji z Zamawiającym
b) druk materiałów zgodnie z dostarczonymi i przygotowanymi przez Zamawiającego materiałami do druku wraz z czynnościami introligatorskimi,
c) konfekcjonowanie na koszt Wykonawcy zamówionych materiałów drukowanych w kartony o wielkości i wadze umożliwiającej jednej osobie swobodne przestawienie kartonu w dowolne miejsce. Kartony winny być opisane w taki sposób, aby nie budziło wątpliwości co i w jakiej ilości zawierają
d) dostarczenie zamówionych materiałów w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie Miasta Poznania) na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z rozładunkiem i wniesieniem w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce
e) pakowanie w papier pakowny.
Zamawiający wskazuje, iż przedmiotem zamówienia jest również:
- nabywanie praw autorskich, licencji lub innych praw do materiałów drukowanych od osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem
22150000-6 - Broszury
22140000-3 - Ulotki
22462000-6 - Materiały reklamowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wprowadzonym postępowaniu wszystkie złożone oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Wzwiązku powyższym podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi:
"Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli; (...) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu".
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa drogowej kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej rodzaju C 65 B3 PU/RC do Obwodu Drogowego w Opalenicy oraz Obwodu Drogowego w Wolsztynie
- Dostawa ręczników papierowych papieru toaletowego, pojemników oraz czyściwa dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wykonanie i dostawę puzzli informacyjno-promocyjnych (dwie różne plansze wraz z pudełkami i ulotkami) oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.