Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203224/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego w podziale na 6 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-838aa23d-a940-41ad-8255-5b7e545113381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Powiatu Wrocławskiego w podziale na 6 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-838aa23d-a940-41ad-8255-5b7e54511338
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267969
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044361/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przygotowanie projektu, wykonanie i dostawa materiałów reklamowych w podziale na pakiety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.11.17.2025.KJ.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Wykonanie materiałów reklamowych o wyższych walorach użytkowych4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 19919,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Wykonanie materiałów reklamowych elektronicznych4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 9715,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Wykonanie materiałów reklamowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 127677,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Wykonanie materiałów reklamowych papierowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 8070,85 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Wykonanie materiałów reklamowych na warsztaty ekologiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 26428,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Wykonanie materiałów reklamowych na „Biała Niedzielę.4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 28877,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17345,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-662
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygrała firma
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17345,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-662
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygrała firma
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-12Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-662
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygrała firma
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-12Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5155,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5155,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIBRA – PRINT Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200236297
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5155,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-13Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39237,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21615,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511116127
7.3.4) Miejscowość: Szcecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-662
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
jakie przetargi wygrała firma
BUTTERFLY GADŻETY REKLAMOWE AGNIESZKA BOROWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21615,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-12Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38622,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26303,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOMAX – WROCŁAW RENATA STANIEC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930442241
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-609
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOMAX-WROCŁAW RENATA STANIEC
jakie przetargi wygrała firma
INFOMAX-WROCŁAW RENATA STANIEC
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26303,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-13INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej pn.: "Nadbudowa łącznika dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ MSWiA we Wrocławiu."
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- SZP/242- 157/2025 Przebudowa pomieszczeń nr 201, 202, 202A i 203 w budynku C5 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Janiszewskiego 7/9
- Zagospodarowanie wnętrz podwórzowych przy ul. Nowodworskiej 39-41b oraz przy ul. Nowodworskiej 47-49b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów promocyjno-konferencyjnych z logotypami FinTech KNF
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części
- "Dostawa materiałów reklamowych w związku z organizacją wydarzeń kulturalnych Grodziska Mazowieckiego"
- Dostawa roweru ładowarki
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.