eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom Odrzański › Zagospodarowanie rynku miejskiego w Bytomiu Odrzańskim - etap I (woonerf) - roboty budowlane w zakresie branży drogowej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie rynku miejskiego w Bytomiu Odrzańskim – etap I (woonerf) – roboty budowlane w zakresie branży drogowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Odrzański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom Odrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-115

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683884022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytomodrzanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3db8d17b-de6c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie rynku miejskiego w Bytomiu Odrzańskim – etap I (woonerf) – roboty budowlane w zakresie branży drogowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3db8d17b-de6c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267720

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015642/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 Zagospodarowanie Rynku Miejskiego w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański - etap IV

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane w ramach projektu nr RPLB.09.02.01-08-0012/21 pn. „Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański – etap IV” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186963

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1758249,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na remoncie na ul. Dworcowej, na dz. 438, 440/13, 441/4 i 437 w Bytomiu Odrzańskim.
1) Część I dot. robót drogowych od ul. Kopernika do skrzyżowania z ul. Kolbego (Przedmiar zagospodarowanie rynku miejskiego_Etap I woonerf I.xls),
W zakres prac wchodzi m.in.:
- Roboty pomiarowe: 0,129 km,
- Rozebranie nawierzchni placów i chodnika, ulic z kostki granitowej, betonowej, płyty chodnikowej: 1 506,82 m2,
- Rozebranie ławobetonu,
- Rozebranie murki z kamienia polnego: 21,6 m3,
- Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych: 403,4 m,
- Mechaniczne rozebranie podbudowy kamiennej grubości 10 i 25 cm: 1 506,75 m2,
- Roboty ziemne przy likwidacji terenów zielonych: 132 m3,
- Ułożenie nawierzchni chodnika, placu, ulicy z kostki betonowej (materiał inwestora): 38 m2,
- Usunięcie drzew i krzaków: 28 szt. Drzew, 0,0587 ha krzaków i podszycia,
- Regulacja pionowa zaworów i pokryw podziemnych, studni telekomunikacyjnych, wpustów ulicznych kanalizacji,
- Wymiana studzienki ściekowej ulicznej: 4 szt.,
- Wymiana studni rewizyjnej kanalizacji: 2 szt.,
- Mechaniczne wykonanie koryta, podbudowy,
- Wykonanie nawierzchni placów, chodnika, ulic z kostki granitowej na podsypce: 1 875,20 m2,
- Wykonanie nawierzchni ulicy z kostki granitowej na podsypce (materiał inwestora): 344 m2,
- Ustawienie krawężników, obrzeży i oporników granitowych: 122 m,
- Ułożenie płyt granitowych prowadzących na zaprawie cementowo-piaskowej: 9,60 m2,
oraz inne wymienione w przedmiarze i dokumentacji projektowej w zakresie branży drogowej.

Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekt zagospodarowania, projekt wykonawczy zagospodarowania, przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30 października 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1380461,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej polegające na remoncie na ul. Dworcowej, na dz. 438, 440/13, 441/4 i 437 w Bytomiu Odrzańskim.
2) Część II dot. robót drogowych od ul. Kolbego do ul. Rynek (Przedmiar zagospodarowanie rynku miejskiego_Etap I woonerf II.xls).
W zakres prac wchodzi m.in.:
- Roboty pomiarowe: 0,053 km,
- Rozebranie nawierzchni placów i chodnika, ulic z kostki granitowej, betonowej: 566,85 m2,
- Rozbiórka krawężników granitowych i betonowych: 136,30 m,
- Mechaniczne rozebranie podbudowy kamiennej grubości 10 i 25 cm: 536,85 m2,
- Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 8 cm (materiał inwestora): 30 m2
- Regulacja pionowa zaworów i pokryw podziemnych, studni telekomunikacyjnych, wpustów ulicznych kanalizacji,
- Wymiana studzienki ściekowej ulicznej: 4 szt.,
- Wymiana studni rewizyjnej kanalizacji: 2 szt.,
- Mechaniczne wykonanie koryta, podbudowy,
- Wykonanie nawierzchni placów, chodnika, ulic z płyt granitowych, płyt granitowych ciętych, kostki granitowej na podsypce: 449,45 m2,
- Wykonanie nawierzchni ulicy z kostki granitowej na podsypce (materiał inwestora): 128 m2,
- Ustawienie krawężników, obrzeży i oporników granitowych: 29 m,
oraz inne wymienione w przedmiarze i dokumentacji projektowej w zakresie branży drogowej

Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekt zagospodarowania, projekt wykonawczy zagospodarowania, przedmiary, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować, jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 5 miesięcy od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 30 października 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 377787,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1778766,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1872180,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1778766,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932185449

7.3.3) Ulica: Głogowska

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1778766,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511982,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544564,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511982,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932185449

7.3.3) Ulica: Głogowska

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511982,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.