eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceDostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MODLIBORZYCACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431177466

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 61

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: giena1979@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz-modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d65db78-0a3a-4a03-a389-edd8176be4bf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d65db78-0a3a-4a03-a389-edd8176be4bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00209728/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach w ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach Projektu grantowego pn. „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00210285

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ/1/ZP/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188497,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia obejmuje zakup i dostawę: Dermatoskop – 2 szt., E-stetoskop - 2 szt., Elektroniczna tablica do badania ostrości wzroku - 1 szt., Holter EKG – 4 szt., Lodówka z monitoringiem temperatury – 1 szt., Spirometr – 1 szt., Waga z analizatorem masy ciała – 1 szt., System wysiłkowy do wykonywania badań – 1 szt., Aparat EKG – 2 szt., Aparat EKG mobilny – 1 szt., Bieżnia do prób wysiłkowych – 1 szt., Fotel do pobierania krwi – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz – składany przez Wykonawcę wraz z ofertą oraz „Projektowane postanowienia umowy”, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ. Parametry opisane w Załączniku nr 2 i 3 do SWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe, stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2.5. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje - nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podania modelu/ typu w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Model/ typ oferowanego sprzętu jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze SWZ tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę sprzętów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. Rozwiązania równoważne.
W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie znaku towarowego, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów przyjmuje się, że opisowi temu towarzyszy wyrażenie lub równoważne, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zaproponowania rozwiązania równoważnego tj.: spełniającego co najmniej parametry wynikające z opisu zawartego w specyfikacji lub lepsze oraz gwarantującego zgodność współdziałania z pozostałymi elementami składającymi się na opis przedmiotu zamówienia. Równoważne rozwiązanie techniczne to rozwiązanie o identycznych lub wyższych parametrach: wydajnościowych, funkcjonalnych; jakościowych, np. posiadane certyfikaty; gwarancyjnych warunki gwarancji nie mniejsze niż podane w SWZ
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33123200-0 - Urządzenia do elektrokardiografii

33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca

33166000-1 - Przyrządy dermatologiczne

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne

33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 140335,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia obejmuje zakup i dostawę:
Kozetka lekarska- 4 szt., Lampa diagnostyczna bezcieniowa – 2 szt.,Stojak na kroplówkę – 2 szt., Mobilny stolik zabiegowy – 1 szt., Stolik zabiegowy – 1 szt., Waga dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. , Wózek inwalidzki dla osoby dorosłej – 1szt., Aparat do szybkiej diagnostyki- różne testy w tym CRP – 1 SZT., Aparat do szybkiej diagnostyki- różne testy w tym CRP – 1 szt., Otoskop – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: OPZ) wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 3 do SWZ/Formularz – składany przez Wykonawcę wraz z ofertą oraz „Projektowane postanowienia umowy”, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ. Parametry opisane w Załączniku nr 2 i 3 do SWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe, stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać wymagane świadectwa, certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zm.), świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikaty CE i deklaracje - nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do podania modelu/ typu w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Model/ typ oferowanego sprzętu jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze SWZ tj. porównania oferowanych przez Wykonawcę sprzętów z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

33192200-4 - Stoły medyczne

33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.5.) Wartość części: 48162,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147829,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147829,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147829,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDCOMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362607411

7.3.3) Ulica: ul. Mełgiewska 9F lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-209

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147829,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Modliborzycach jako Zamawiający,
działając na podstawie art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) – dalej zwanej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania
w zakresie 2 części zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.
Ponadto Zamawiający stwierdził, że w dokumentacji postępowania w zakresie części 2 błędnie
określono wymagania techniczne Aparatu do szybkiej diagnostyki – różne testy w tym CRP,
wskazując przez omyłkę inny model niż ten, który odpowiada rzeczywistym potrzebom. W
związku z powyższym konieczne jest opracowanie nowego opisu przedmiotu zamówienia
i przeprowadzenie odrębnego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.