eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad budową zadaszonego toru lodowego w COS-OPO w Zakopanem we wszystkich branżach w zakresie budowlanym i projektowym.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad budową zadaszonego toru lodowego w COS-OPO w Zakopanem we wszystkich branżach w zakresie budowlanym i projektowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem

1.3.) Oddział zamawiającego: cosopozakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142733356

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bronisława Czecha

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zakopane@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cos.pl/65/zakopane

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad budową zadaszonego toru lodowego w COS-OPO w Zakopanem we wszystkich branżach w zakresie budowlanym i projektowym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-692b312e-440b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.cos.pl/1509/zakopane

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/Z/XVIII/12/11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadzór inwestorski zgodnie z swz

4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w zakresie dysponowania doświadczonymi osobami:

Osoba nr 1: Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, który posiada co najmniej minimalne doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w formule zaprojektuj i wybuduj o łącznej wartości zrealizowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 20.00.000,00 zł brutto.

Osoba nr 2: Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, który posiada co najmniej minimalne doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w formule zaprojektuj i wbuduj obejmującą branżę sanitarną, w ramach której zaprojektowano i wykonano instalację wentylacji i klimatyzacji.

Osoba nr 3: Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, który posiada co najmniej minimalne doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w formule zaprojektuj i wbuduj obejmującą branżę elektryczną, w ramach której zaprojektowano i wykonano instalacje.


W celu zagwarantowania należytej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga ponadto, aby Wykonawca dysponował zespołem doświadczonych projektantów do weryfikacji opracowań Wykonawcy robót budowlanych w zakresie nadzoru nad dokumentacją projektową. Zamawiający, na którym ciążą obowiązki zapewnienia należytego i terminowego zrealizowania zadania wymaga w szczególności, aby wykonawca dysponował co najmniej następującymi osobami.

Projektanci do nadzoru i koreferatu nad dokumentacją projektową:

Osoba nr 4: Projektant w specjalności konstrukcyjnej, który posiada minimalne doświadczenie dające rękojmie należytej realizacji zamówienia tj. w okresie ostatnich 15 lat pracy zawodowej wykonał co najmniej jeden projekt konstrukcji budynku lub obiektu budowlanego posiadającego dach, o konstrukcji stalowej lub o konstrukcji z drewna klejonego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 10.000 m2, który został wybudowany i oddany do użytku.
Cel: w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia w zakresie konstrukcji, co jest uzasadnione lokalizacją i gabarytem obiektu (strefa śniegowa, strefa wiatrowa).

Osoba nr 5: Projektant w specjalności sanitarnej który posiada minimalne doświadczenie dające rękojmie należytej realizacji zamówienia tj. w okresie ostatnich 15 lat pracy zawodowej wykonał co najmniej dwa projekty technologii mrożeniowej toru lodowego lub lodowiska lub lodowiska hokejowego o instalacji amoniakalnej, która jest użytkowana i/lub eksploatowana co najmniej 3 lat.
Cel: w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia w zakresie instalacji mrożeniowej, co jest uzasadnione lokalizacją i gabarytem obiektu (powierzchnia budynku, konieczność zapewnienia należytej realizacji zamówienia tj. sprawnej i wydajnej instalacji mrożeniowej).


Osoba nr 6: Projektant w specjalności elektrycznej. Projektant w specjalności elektrycznej, który posiada minimalne doświadczenie dające rękojmie należytej realizacji zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat pracy zawodowej wykonał co najmniej jeden projekt instalacji elektrycznej zawierający instalację bms i/lub inną instalację do zarządzania budynkiem o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1.500,00 m2
Cel: w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia w zakresie instalacji elektrycznej zawierającej bms/ lub inną instalację do zarządzania budynkiem, dla zapewnienia budowy obiektu, którym będzie można zarządzać, w celu zapewnienia optymalizacji i zarządzania eksploatacją jak również w celu ograniczenia kosztów eksploatacji obiektu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty
Oświadczenia wstępne, zgodnie z swz
Dowód wniesienia wadium
Inne, zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.000

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z ppu

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.