Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238790/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Golina
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Golina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-590
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 241 80 95 wew 275
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golina@golina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.golina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58829a15-4e9d-4f3d-822c-a180ed6565ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033402/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238790
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: „Budowa spójnej w OF AK sieci ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą”.
Zakres inwestycji obejmuje m.in.:
- przebudowę drogi w zakresie wykonania miejsc postojowych, ciągu pieszo-rowerowego, oświetlenia, wiaty autobusowe oraz stojaki rowerowe wraz z robotami towarzyszącymi (ul. Generała Sikorskiego w Golinie, nr ewid. działek 112/3, 110/3, 108/3, 107/3, 173, 1957, obręb Golina),
- przebudowę drogi w zakresie wykonania nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonowej kostki brukowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą wraz z infrastrukturą towarzyszącą (ul. Generała Sikorskiego w Golinie, gm. Golina, nr ewid. działek 11886/6, 1908/2, 1935, 1946, 1957, 1968, obręb Golina)
- przebudowę drogi w zakresie wykonania nawierzchni pasa/kontrapasa dla rowerów z betonu asfaltowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (m. Spławie, gm. Golina, nr ewid. działek 304, 216/2, obręb Spławie)
- przebudowę drogi w zakresie wykonania nawierzchni pasa/kontrapasa dla rowerów z betonu asfaltowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i oświetleniem ulicznym (ul. Królewska w m. Kawnice, ul. Cisowa, w m. Rosocha, nr ewid. działek 408, 100 obręb Rosocha)
2. Zakres robót objętych zamówieniem zgodnie z zakresem robót wynikającym z dokumentacji technicznej, przedmiarów robót i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAPOLIS Bartosz Urbaniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652547259
7.3.3) Ulica: Cytrynowa 16
7.3.4) Miejscowość: Posoka
7.3.5) Kod pocztowy: 62-504
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Utworzenie żłobka w Gminie Hyżne w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Przebudowa ul. Wolności w Kątach Wrocławskich".
- Projekt budowy altany rekreacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 4711 w Szynwałdzie
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych.
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 4 części
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.