Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252207/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
- 2021/BZP 00257174/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-04
- 2021/BZP 00272809/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
- 2021/BZP 00274964/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2022/BZP 00134330/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa urządzeń do Bibl UWr w ramach rozbudowy i uzupełnienia posiadanego systemu zabezpieczenia i kontroli zbiorów oraz obsługi wypożyczeń i zwrotów opartego na technologii R.F.I.D.H.F.- zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 71 375 28 22
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.wisniewska-kocjan@uwr.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266744
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00252207/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia dla Zadania 1 i 2 do Budynku Biblioteki przy ul. F. Joliot-Curie 12 we Wrocławiu w terminie:
1) dla Zadania nr 1 - do 4 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy
2) dla Zadania nr 2 - do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.1. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;
2.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2.3. (jeżeli dotyczy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się.
2.4. Obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej- szczegóły w rozdziale II SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 uPzp.
5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego
dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 uPzp.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji.
10. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim.
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla Zadania nr 1- szczegóły w rozdziale nr XVIII.
Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia dla Zadania 1 i 2 do Budynku Biblioteki przy ul. F. Joliot-Curie 12 we Wrocławiu w terminie:
1) dla Zadania nr 1 - do 4 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy
2) dla Zadania nr 2 - do 8 tygodni licząc od dnia zawarcia umowy.
2. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 4.1 i 4.2 do SWZ.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.1. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani;
2.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
2.3. (jeżeli dotyczy) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 uPzp stosuje się.
2.4. Obowiązki Wykonawcy wobec podwykonawców uregulowane są we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 4.1 oraz 4.2 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej- szczegóły w rozdziale II SWZ.
4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 uPzp.
5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego
dotyczy niniejsza SWZ dokonywane będą w PLN.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 8 uPzp.
7. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem art. 261 uPzp.
8. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.
9. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z możliwością prowadzenia negocjacji.
10. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim.
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy dla Zadania nr 1- szczegóły w rozdziale nr XVIII.
11.termin realizacji poszczególnych etapów dla zadania nr 1 zostały wskazane w paragrafie 5 Załącznika nr 4.1 do SWZ ( Projekt umowy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-11-16 10:00
Po zmianie:
2021-11-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-11-16 11:00
Po zmianie:
2021-11-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-14
Po zmianie:
2021-12-18
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA USUWANIA AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH W 2025 ROKU: SOI BRZEG, SOI JASTRZĘBIE.
- REMONT POMIESZCZEŃ PIWNICZNYCH W BUDYNKU NR 5 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU - I ETAP
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Dostawa pomocy dydaktycznych - dydaktyka elektronika do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa mebli biurowych - metalowych szaf na akta i ergonomicznych foteli biurowych dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego umożliwiającego przewóz osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu.
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego cz. 2 na potrzeby żłobka miejskiego w ramach zadania w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- Zakup i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć w ramach programu "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
więcej: Etykiety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.