Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00191056/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni, ogrodzenia oraz terenów zielonych wraz z robotami towarzyszącymi działki o nr ewid. 865/5 obr. 0003 przy ul. Konarskiego 24
w Sanoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzbowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-310
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckk.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckik-rzeszow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni, ogrodzenia oraz terenów zielonych wraz z robotami towarzyszącymi działki o nr ewid. 865/5 obr. 0003 przy ul. Konarskiego 24w Sanoku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3033c15b-cbf8-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021526/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont nawierzchni, ogrodzenia oraz terenów zielonych wraz z robotami towarzyszącymi działki o nr ewid. 865/5 obr. 0003 przy ul. Konarskiego 24 w Sanoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00191056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTZ.261. 4 ZP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218002,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni, ogrodzenia oraz terenów zielonych wraz z robotami towarzyszącymi działki o nr ewid. 865/5 obr. 0003 przy ul. Konarskiego 24 w Sanoku w oparciu o załączoną Dokumentację techniczną oraz Specyfikację techniczną wykonania i
odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 1 do SWZ.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
2.1. rozebranie istniejącego ogrodzenia z elementów stalowych i montaż nowego panelowego w nową lokalizację;
2.2. dostawę i montaż ogrodzenia panelowego;
2.3. demontaż krawężników i ponowne ułożenie nowych w pozycji leżącej oraz stojącej wg. szkicu;
2.4. wykonanie remontu utwardzenia części placu wg. szkicu;
2.5. pielęgnacja i odtworzenie istniejących trawników wraz z nasadzeniami;
2.6. malowanie muru;
2.7. prace towarzyszące, m. in. karczowanie drzew, wywiezienie gruzu;
2.8. wykonanie instalacji elektrycznej do zasilania bramy
2.9. koordynacja wszystkich uzgodnień i wykonawstwa instalacji zarezerwowanych dla
gestorów mediów (jeżeli dotyczy).
2.10. Dokumentowanie przebiegu procesu inwestycyjnego.
2.11. Pełnienie nadzoru inżynierskiego nad wykonywaniem robót budowlanych przez kierownika robót o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych (jeżeli dotyczy).
2.12. Przekazanie inwestycji Zamawiającemu wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą,
kartami gwarancyjnymi (dla zainstalowanych urządzeń i osprzętu), atestami i aprobatami technicznymi, wynikami testów i sprawności wykonanych instalacji, instrukcjami obsługi
i eksploatacji, itp. dokumentami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221310-1 - Bramy wejściowe
45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
34928200-0 - Ogrodzenia
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268142,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394262,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268142,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane KW BRUK Wojciech Kłak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 819-14-84-101
7.3.3) Ulica: Wysoka Strzyżowska 58
7.3.4) Miejscowość: Wysoka Strzyżowska
7.3.5) Kod pocztowy: 38-123
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE KW BRUK WOJCIECH KŁAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE KW BRUK WOJCIECH KŁAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268142,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu "ETAP II dostosowania budynku PZDW w Rzeszowie do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - zgodnie z obowiązującymi przepisami"
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków Urzędu Miasta Rzeszowa
- Usługa eksperta ds. badań ilościowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- "Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie."
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Adaptacja budynku biurowego przy ul. Powstańców 2C w Ząbkach
- 04510 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót w ramach kontraktu pn.: "PRZEBUDOWA UL. ŻMIGRODZKIEJ W CELU WYZNACZENIA DRÓG ROWEROWYCH"
- Dostawa i montaż zewnętrznej trybuny na stadion sportowy w Dolicach
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.