Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211352/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kotłowni gazowych z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody wraz z wymianą kotłów gazowych
przy ul. Krańcowej 53 i przy ul. Flagowej 14.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont kotłowni gazowych z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody wraz z wymianą kotłów gazowychprzy ul. Krańcowej 53 i przy ul. Flagowej 14.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77de1a18-ec91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019755/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych przy ul. Krańcowej 53 i Flagowej 14.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211352/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260679,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont kotłowni gazowych z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody wraz z wymianą kotłów gazowychz zasobnikami w budynkach mieszkalnych przy ul. Krańcowej 53 i przy
ul. Flagowej 14 będących w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy:
część I – ul. Krańcowa 53."
Zamówienie obejmuje wykonanie prac:
Instalacja gazowa, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania
• dostosowanie instalacji gazowej i zimnej wody istniejącej do nowych kotłów gazowych z wykonaniem próby szczelności instalacji gazowej
• dostosowanie istniejącego wkładu spalinowego rura koncentryczna
• montaż kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 140 kW i 65 kW wraz z osprzętem i uzbrojeniem (czujka, odpowietrznik, filtr, zawór, system skroplin, zaworów bezpieczeństwa, itp., w zależności od modelu kotła)
• wymiana zasobników ciepłej wody wraz z osprzętem
• wymiona pomp obiegowych
• wymiana zaworów trójdrogowych
• wymiana zaworów odcinających w przypadku ich uszkodzenia
• montaż stacji zmiękczającej wody do kotła wraz z osprzętem
• dokonanie regulacji kotła
• wywóz gruzu i materiałów z demontażu
• nawodnienie instalacji ze sprawdzeniem szczelności przeprowadzeniem prób
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 174662,65 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont kotłowni gazowych z przystosowaniem instalacji centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody wraz z wymianą kotłów gazowychz zasobnikami w budynkach mieszkalnych przy ul. Krańcowej 53 i przy
ul. Flagowej 14 będących w administrowaniu Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy:
część II – ul. Flagowa 14."
Zamówienie obejmuje wykonanie prac:
Instalacja gazowa, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, centralnego ogrzewania
• dostosowanie instalacji gazowej i zimnej wody istniejącej do nowych kotłów gazowych z wykonaniem próby szczelności instalacji gazowej
• dostosowanie istniejącego wkładu spalinowego rura koncentryczna
• montaż kotłów gazowych kondensacyjnych o mocy 140 kW i 65 kW wraz z osprzętem i uzbrojeniem (czujka, odpowietrznik, filtr, zawór, system skroplin, zaworów bezpieczeństwa, itp., w zależności od modelu kotła)
• wymiana zasobników ciepłej wody wraz z osprzętem
• wymiona pomp obiegowych
• wymiana zaworów trójdrogowych
• wymiana zaworów odcinających w przypadku ich uszkodzenia
• montaż stacji zmiękczającej wody do kotła wraz z osprzętem
• dokonanie regulacji kotła
• wywóz gruzu i materiałów z demontażu
• nawodnienie instalacji ze sprawdzeniem szczelności przeprowadzeniem prób
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 106871,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106070,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179924,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106070,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-280-29-12
7.3.3) Ulica: ul. Borzymowska 17 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-656
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106070,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-18 do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74622,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134839,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74622,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NESAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-280-29-12
7.3.3) Ulica: ul. Borzymowska 17 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-656
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74622,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-07-18 do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Trzebieży
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Odnowienie 5 pustostanów w budynkach administr.przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Modrzewiowa 7 m 10, Jarocińska 13 m 5, Zagójska 6/8 m 96, Czapelska 30 m 8, Rozłucka 16 m 35.
- Przebudowa Centrum Edukacyjno-Szkoleniowego na rzecz rolnictwa Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
- Remont Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 330 przy ul. Mandarynki 1 w Warszawie.
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.