eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świlcza › Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych w Trzcianie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych
w Trzcianie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świlcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świlcza

1.5.2.) Miejscowość: Świlcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-072

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swilcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_swilcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych
w Trzcianie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d4583c2-b480-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043701/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych w Trzcianie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110729

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych w Trzcianie w zakresie:
1) roboty budowlane:
a) roboty rozbiórkowe;
b) podbicie ław betonem i izolacja fundamentów,
c) ściany murowane;
d) stropy i elementy żelbetowe,
e) konstrukcja dachu i pokrycia;
f) podłoża i posadzki parteru (pod ogrzewanie podłogowe)
g) podłoża i posadzki I piętra, II piętra (pod ogrzewanie podłogowe);
h) ocieplenie stropu nad II piętrem
i) tynki wewnętrzne
j) malowanie,
k) stolarka okienna i drzwiowa
l) elewacja
m) klatka schodowa zewnętrzna,
n) odbojówka,
o) schody do kotłowni, schody terenowe, mur oporowy
p) utwardzenie terenu + miejsca postojowe na 2 samochody;
2) roboty elektryczne;
a) instalacja elektryczna wewnętrzna, instalacja odgromowa:
• wewnętrzne linie zasilające + rozdzielnie,
• instalacja wewnętrzna,
• instalacja odgromowa,
• demontaż instalacji wewnętrznej;
b) wymiana przyłącza zasilającego zgodnie z projektem;
3) roboty sanitarne:
a) przyłącz wodociągowy:
• roboty ziemne,
• roboty montażowe,
• zestaw wodomierzowy
b) przyłącz kanalizacji sanitarnej:
• roboty ziemne,
• roboty montażowe;
c) instalacje sanitarne:
• instalacja wodociągowa,
• instalacja kanalizacyjna,
• biały montaż,
• instalacja gazu,
• ogrzewanie podłogowe,
• instalacja C.O.
• kotłownia;
4) wyposażenie AGD – kuchenki wolnostojące – 3 szt.;
5) wyposażenie – meble:
a) wersalka – 8 szt.
b) szafa – 8 szt.
c) komoda – 8 szt.
d) komplet kuchenny z blatem – 3 kpl;
e) stół z 4 krzesłami – 3 kpl;
6) dodatkowy zakres robót (nie ujęty w dokumentacji projetowej):
a) wykonanie ogrzewania podłogowego (w pomieszczeniach: pokoje, łazienki, WC, kuchnie, hall); osobne obwody; powierzchnie zgodne z przedmiarem i projektem;
b) wykonanie kratek odpływowych w łazienkach i kotłowni;
c) montaż osobnych podliczników energii elektrycznej dla każdej kondygnacji oraz każdego pokoju, części wspólnej użytkowej i części wspólnej (część wspólna użytkowa na każdej kondygnacji: hall z łazienką z WC i kuchnią; część wspólna: klatka schodowa z kotłownią);
d) instalacja C.O. - grzejniki pozostają w łazienkach, na klatce schodowej i w kotłowni;
e) instalacja ciepłomierzy do pomiaru zużycia energii cieplnej – ciepłomierz dla każdej kondygnacji: pokoje z częścią wspólną użytkową, część wspólnej użytkowej (grzejniki) oraz dla części wspólnej (klatka schodowa z kotłownią - grzejniki);
f) wodomierz w formie podlicznika na każdym piętrze;
g) pełne odgrodzenie z furtką zejścia do kotłowni – ogrodzenie z blachy;
h) wymiana drenażu opaskowego.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45262660-5 - Usuwanie azbestu

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

39290000-1 - Wyposażenie różne

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 24.02.2023 r. W dniu 12 kwietnia 2023 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej i w tym samym dniu informacja
o wyborze najkorzystniejszej oferty została upubliczniona na platformie zakupowej oraz przesłana do Wykonawców, którzy złożyli oferty do przedmiotowego postępowania.
W trakcie procedowania postępowania wystąpiły okoliczności mające istotny wpływ na realizację zamówienia tj. uniemożliwiające realizację umowy w zaplanowanym terminie - i z wysoce wielkim prawdopodobieństwem – uniemożliwiające realizację w ogóle zamówienia.
Lokal mieszkalny zlokalizowany w budynku przeznaczonym do remontu jest bezumownie użytkowany przez byłych lokatorów. W związku z planowanym remontem obiektu osoby zajmujące bezprawnie lokal zostały poinformowane o planowanych pracach i konieczności przeniesienia do lokalu zastępczego celem realizacji inwestycji. Osoby te nie zgodziły się na dobrowolne opuszczenie zajmowanego lokalu. Sprawa została skierowana na drogę postępowania sądowego w celu przeprowadzenia eksmisji i nie jest znana data zakończenia postępowania.
Przedmiot niniejszego zamówienia tj. Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych w Trzcianie współfinansowany jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych i zgodnie z wytycznymi czas realizacji projektu może zakończyć się najpóźniej do 31 grudnia 2024 r.
W związku z dużym ryzykiem nie zrealizowania w/w inwestycji w terminie wynikającym z przyznanej promesy wstępnej, oraz w nawiązaniu do uchwały Rady Ministrów nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 r. zmieniającej uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych a gwarantującą (…) możliwość zmiany inwestycji objętej pierwotnym wnioskiem, z zachowaniem maksymalnej kwoty dofinansowania z wcześniej otrzymanej promesy wstępnej" Zamawiający zmuszony jest do rezygnacji z realizacji inwestycji pn. „Dostosowanie budynku mieszkalnego na potrzeby lokali socjalnych w Trzcianie” i podjęcia niezbędnych działań mających na celu możliwość zrealizowania innej inwestycji z zachowaniem maksymalnej kwoty dofinansowania z wcześniej otrzymanej promesy wstępnej.
W przedmiotowym postępowaniu należy uznać, że unieważnienie postępowania jest wyrazem dbałości o interes publiczny. Interes publiczny w przedstawionym powyżej stanie faktycznym polega na tym, że - w związku z bardzo dużym prawdopodobieństwem nie zrealizowania w ogóle inwestycji będącej przedmiotem niniejszego postępowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego – Zamawiający może zrealizować inne zamówienie z wykorzystaniem przyznanej promesy wstępnej.
Zamawiający, kierując się interesem publicznym i wyrażonym w ustawie o finansach publicznych nakazem gospodarnego i efektywnego wydatkowania środków publicznych, które powinny być przeznaczone na realizację celowych i racjonalnie uzasadnionych działań, zdecydował o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 5 ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.