eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabiszyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia

1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/50641/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80edbaab-99f3-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063480/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552766

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa kanalizacji sanitarnej w ramach zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna” w obszarze ulic Konwaliowej, Spokojnej, Fiołkowej, Wrzosowej i Liliowej w Łabiszynie.
2.W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie:
a)kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 2,00 km
b)kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 0,01 km
c)ok. 70 przyłączy kanalizacyjnych zakończonych studzienkami połączeniowymi PVC 315, długości ok. 420 m
d)wykonanie przepompowni typu tłocznia z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej o średnicy PE 110 mm w ul. Żnińskiej.
3.W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca przyjmuje do wykonania:
a)opracowanie dokumentacji projektowej polegającej na Budowie kanalizacji sanitarnej w południowej części Łabiszyna (zwanej dalej „Dokumentacją projektową”) wraz z uzyskaniem ostatecznej i prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę – Etap I;
b)wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego Obiektu – Etap II.
4.W ramach przedmiotu Umowy (Etap I), Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a)wykonania projektu budowlanego (zwanego dalej „Projektem budowlanym”) wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa oraz uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę Obiektu;
b)wykonania Dokumentacji projektowej w pozostałym zakresie, obejmującej w szczególności:
- projekty wykonawcze (wszystkie branże) stanowiące uszczegółowienie Projektu budowlanego,
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB),
- Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
- kosztorysy uproszczone i szczegółowe,
5.W ramach przedmiotu Umowy (Etap II), Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a)wykonania robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej Dokumentacji projektowej w zakresie budowy Obiektu;
b)wykonania dokumentacji powykonawczej z wykonanych robót budowlanych;
c)uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu.
6.Wykonawca zobowiązuje się również wykonać inne opracowania, nie wymienione wyżej, a niezbędne do realizacji przedmiotu Umowy lub wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7.Wykonawca zobowiązuje się ponadto do uzyskania warunków technicznych oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, opinii, zgód, sprawdzeń, zatwierdzeń i innych dokumentów lub decyzji niewymienionych wyżej, a niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy lub wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a)Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej także „Programem” - stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia
b)Opinia geotechniczna - stanowiąca załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia
c)Miejscowy Plan Zagospodarowania Terenu – stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4496880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2150040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMAR Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670644141

7.3.3) Ulica: Nadrzeczna 24

7.3.4) Miejscowość: Koronowo

7.3.5) Kod pocztowy: 86-010

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2150040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.