eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £abiszynBudowa ¦wietlicy w Ostatkowie



Og³oszenie z dnia 2025-05-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ¦wietlicy w Ostatkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £abiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £abiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.labiszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ¦wietlicy w Ostatkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9f67a1ba-ac0d-4ab6-8984-36adcb20a849

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00254021

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00060376/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa ¦wietlicy w Ostatkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/67700/summary

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/67700/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zosta³y w SWZ dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania https://josephine.proebiz.com/pl/tender/67700/summary

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
▪ administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gminê £abiszyn danych osobowych jest Burmistrz £abiszyna, z siedzib± w £abiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1 , mail: urzad@labiszyn.pl
▪ administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych: email: inspektor@cbi24.pl*;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowa ¦wietlicy w Ostatkowie
▪ znak sprawy: IGM.271.2.2025, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 Pzp;
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych zwan± dalej „ustawa Pzp”;
▪ Dane osobowe od momentu pozyskania bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, okre¶lonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i zwi±zków miêdzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej miêdzy beneficjentem a okre¶lon± instytucj±; trwa³o¶ci danego projektu i konieczno¶ci zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych, ustaw± Prawo zamówieñ publicznych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala siê w oparciu o klasyfikacjê i kwalifikacjê dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
▪ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ▪ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ▪ nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej.
2) Lokalizacja inwestycji: woj. Kujawsko-pomorskie, powia¿ ¿niñski, gmina £abiszyn, dzia³ka nr: 223/7 obrêb ewidencyjny Ostatkowo
3) Zakres prac:
a) budowa budynku ¶wietlicy wiejskiej,
b) Budowa zewnêtrznej instalacja kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodp³ywowym
c) Budowa przy³±cza wody;
d) Budowa zewnêtrznej instalacji elektrycznej (wlz),
e) Wykonanie utwardzenia:
- placu manewrowego z t³ucznia granitowego
- parkingów z t³ucznia granitowego
- doj¶cia z kostki betonowej
4) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± nastêpuj±ce dokumenty stanowi±ce za³±czniki do SWZ:
a) Projekt architektoniczno – budowlany
b) Projekty techniczne w zakresie bran¿y:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- wod-kan
- elektrycznej
5) Rêkojmia. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 36 miesiêcy rêkojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace zwi±zane z przedmiotem zamówienia. Rêkojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca bêdzie zobligowany do okre¶lenia d³ugo¶ci rêkojmi w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
6) Je¿eli dokumentacja projektowa wskazywa³yby w odniesieniu do niektórych materia³ów lub urz±dzeñ nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y lub urz±dzenia oferowane przez wykonawcê, aby zosta³y spe³nione wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” zamawiaj±cy rozumie wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Zamawiaj±cy, wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciê¿ar wykazania tej zgodno¶ci spoczywa³ bêdzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
7) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiaj±cy niniejszym wskazuje, ¿e dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywane w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji polegaj±cego na:
1) zmniejszeniu zakresu kontraktu o o 15% warto¶ci netto kontraktu.
2) zmniejszeniu zakresu kontraktu w ca³o¶ci lub czê¶ci o nastêpuj±ce elementy bêd±ce przedmiotem zamówienia (i wymienione w przedmiarze):
a) utwardzenie terenu;
b) wyposa¿enie ruchome.
3) Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê o zmniejszeniu zakresu bêd±cego przedmiotem zamówienia przez z³o¿enie o¶wiadczenia woli za po¶rednictwem przedstawicieli uprawnionych do reprezentowania Zamawiaj±cego w sposób wskazany w Umowie z Wykonawc±, w trakcie trwania przedmiotu umowy.
4) Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ niezale¿nie z przys³uguj±cego prawa opcji opisanego powy¿ej, maksymalnie obni¿aj±c warto¶æ kontraktu netto o warto¶æ o maksymalnie 35%.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: . Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug skali punktowej, przy za³o¿eniu, ¿e maksymalna punktacja wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy bêdzie sum± punktacji uzyskanej w ka¿dym z ni¿ej wymienionych kryteriów. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rêkojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u dotycz±ce:

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1 000 000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa ppkt. 1, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca przedstawi, ¿e wykona³ minimum jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku u¿yteczno¶ci publicznej w rozumieniu § 3 ust. 6 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tj. budynku u¿yteczno¶ci publicznej jako budynku przeznaczonego dla: administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki spo³ecznej i socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz innego ogólnodostêpnego budynku przeznaczonego do wykonywania podobnych funkcji o powierzchni zabudowy min. 150 m2.
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi za³±cznik do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dokumenty sk³adane przez Wykonawców maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza RP
Zamiast dokumentu opisanego powy¿ej Wykonawca sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wzór stanowi za³±cznik do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wymogami zawartymi w Rozdziale 4 pkt. 3 SWZ
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 1 000 000 z³.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. OFERTÊ sk³ada siê: na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem do SWZ.
Wraz z OFERT¡ Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) kosztorys ofertowy;
2) o¶wiadczenia, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ;
3) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (je¿eli dotyczy);
4) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (je¿eli dotyczy);
5) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy konsorcjum (je¿eli dotyczy)
6) odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 8 500,00 PLN. (s³ownie: osiem tysiêcy piêæset tysiêcy z³otych 00/100)
2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
2. Szczegó³owy opis wymagañ dot. sk³adania wadium opisany zosta³ w Rozdziale 10 SWZ dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 5 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, w okoliczno¶ciach gdy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp opisane w Rozdziale 5 SWZ,
b) warunki dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia opisanych w Rozdziale 5 SWZ, zobowi±zani s± do do³±czenia do oferty o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisany zosta³ w za³±czniku nr 3 do SWZ dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/67700/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców zosta³y opisane w rozdziale 1 SWZ dostêpnej na stronie prowadzonego postêpowania

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 5 miesiêcy od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
2. Termin wykonania zamówienia rozumiany jest jako dzieñ dokonania zg³oszenia przez Wykonawcê wykonanych prac i gotowo¶æ do odbioru koñcowego robót budowlanych.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.