Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184529/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI W GRANICACH PASÓW DROGOWYCH W MIEJSCOWOŚCI MAURYCÓW” W RAMACH ZADANIA ,,BUDOWA WODOCIĄGU, KANALIZACJI I NAWIERZCHNI DROGI ..."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Zelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000
1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f601b53-dea0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ Z ODGAŁĘZIENIAMI W GRANICACH PASÓW DROGOWYCH W MIEJSCOWOŚCI MAURYCÓW” W RAMACH ZADANIA ,,BUDOWA WODOCIĄGU, KANALIZACJI I NAWIERZCHNI DROGI ..."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f601b53-dea0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042843/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa wodociągu, kanalizacji i nawierzchni drogi ul. Brzozowa Mauryców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020 Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184529
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1649125,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis ogólny przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji wraz z uzyskaniem pozwolenia/zgłoszenia na wybudowanie sieci wodociągowej z odgałęzieniami, kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami wraz z odbudową nawierzchni drogi w miejscowości Mauryców gm. Zelów. Teren lokalizacji wodociągu i kanalizacji to pasy drogowe dróg gminnych. Sieć wodociągowa przewidziana jest do realizacji wzdłuż istniejącego wodociągu o śr.63 mm i przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych „przewiduje się budowę odgałęzień wodociągowych w granicach pasa drogowego do wszystkich działek. Kanalizacja sanitarna grawitacyjna i tłoczna przewidziana jest do realizacji w pasach drogowych, przewiduje się budowę odgałęzień kanalizacji sanitarnej w granicach pasa drogowego do wszystkich działek. Warunki terenowe powodują konieczność budowy pompowni ścieków w ilości 2 szt i kanału tłocznego.
Charakterystyczne parametry i zakres robót budowlanych objętych zadaniem
Przewiduje się lokalizację sieci wodociągowej wzdłuż istniejącego wodociągu z przełączeniem istniejących przyłączy do nowej sieci po zakończeniu jej budowy, po dokonaniu prób szczelności, dokonaniu odbioru i uzyskaniu pozytywnych wyników badania wody zgodnych z obowiązującymi przepisami.
Lokalizację kanalizacji sanitarnej i tłocznej przewiduje się w pasie drogi, odgałęzienia do wszystkich działek w granicach pasa drogowego.
Długość sieci wodociągowej — 655 m
Przyłącza wodociągowe — 190 m /45 szt
Długość kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej —780 m
Odgałęzienia kanalizacyjne — 230 m / 46 szt
Długość kanalizacji tłocznej — 480 m
Pompownie -2 kpl
Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia
Wodociąg przewiduje się wykonać z rur PE na ciśnienie 1,6 Mpa
Sieć wodociągowa z rur PE o śr 160 mm
Odgałęzienia w pasie drogowym z rur PE o śr 40/32 mm
Zasuwy kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina
Hydranty p. pożarowe nadziemne z podwójnym zamknięciem
Nawiertki przystosowane do nawiercania wodociągu pod ciśnieniem.
Roboty ziemne w wykopach pionowych w szalunkach
Podsypka piaskowa pod rurociągami — o gr. 15 cm
Zasypka nad wierzch rury —gr.25 cm
Kanalizację sanitarną grawitacyjną wykonać z rur kielichowych PVC o śr 200 mm. Kanalizację tłoczną z rur PE o śr 110 mm, pompownie ścieków wykonać jako zbiorniki monolityczne z polimerobetonu z armaturą, zasilaniem elektrycznym, monitoringiem. Studnie rewizyjne betonowe o śr. 1000 mm „oraz studnie PE o śr 425 mm będą stanowić włączenie projektowanych odgałęzień. Odgałęzienia k.s. w granicach pasa drogowego z rur PVC o śr.160 mm zakończone korkiem. Odtworzenie nawierzchni drogi tłuczniem warstwą o grubości 23 cm na szerokości pasa drogowego 5 m. Wszystkie zastosowane materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, potwierdzenia zgodności z PN.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
- wykonanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej z odgałęzieniami w pasach drogowych,
- wykonanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w pasach drogowych
- uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenia zamiaru wykonania robót
- realizację obiektu zgodnie z projektem.
W ujęciu ogólnym zamówienie obejmuje:
- wykonanie mapy do celów projektowych
- wykonanie opinii o warunkach gruntowo — wodnych
- uzyskanie warunków technicznych wydanych przez użytkowników sieci wodociągowej, kanalizacji uzyskanie decyzji na lokalizację sieci w pasach drogowych
- sporządzenie projektu zagospodarowania terenu
- sporządzenie projektu architektoniczno-budowlanego i uzyskanie opinii, uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów
- zgłoszenie zamiaru wykonania robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę
- zgłoszenie rozpoczęcia robót do właściwego inspektoratu nadzoru budowlanego wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu.
- przeprowadzenie prób i badań wymaganych dla sieci i obiektów, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanych sieci i obiektów w użytkowanie,
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
- zgłoszenie zakończenia robót do właściwego inspektoratu nadzoru budowlanego
- wykonawca jest zobowiązany do konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie projektowania. Wymagana jest końcowa akceptacja projektów przez Zamawiającego przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem zamiaru wykonania robót.
Należy mieć na uwadze, że dołączone do niniejszego PFU plany wskazujące trasę sieci wraz z zakresem towarzyszącym mają charakter poglądowy.
Inwestycja realizowana będzie na terenach stanowiących własność Gminy
Zelów -dotyczy dz.nr 498,132/58, 132/10, 503 oraz Skarbu Państwa — dotyczy dz. nr 114.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2688998,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3189390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2688998,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "SANEL" Zaniewicz Spólka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690500728
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 18
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2688998,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu architektoniczno- budowlanego i projektu technicznego dla inwestycji przy ul. Kolejowej 1 w Ustrzykach Dolnych w podziale na 4 części
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Modernizacja domu ludowego w Komornikach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej sali widowiskowo-konferencyjnej w Dubiecku
- Budowa magistrali wodociągowej w miejscowości Sułoszowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wielmoża
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.