eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej – Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHEŁMNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Chełmno

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566861540

1.5.8.) Numer faksu: 566861540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-chelmno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chelmno.ug.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b09afe3-a46a-40e1-a84b-d8f16efb5dd5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej – Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b09afe3-a46a-40e1-a84b-d8f16efb5dd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00266235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018883/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i wyposażenia siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej - Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00195318

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.271.4.2025.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz wyposażenie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i wyposażenie siedziby Gminnej Biblioteki Publicznej – Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych w Kolnie”.
1. W ramach projektu w miejscowości Kolno wybudowany i wyposażony zostanie obiekt Biblioteki Publicznej – Centrum Usług Kulturalnych i Społecznych.
2. Zakres robót i wyposażenia obejmuje w szczególności:
a) Budowę budynku centrum kultury w zakresie:
- wykopy,
- roboty zbrojarskie,
- roboty żelbetowe - fundamenty i stopy.
- roboty izolacyjne - fundamenty, ściany fundamentowe i cokół,
- rusztowania,
- roboty żelbetowe,
- roboty murowe,
- konstrukcja więźby dachowej,
- warstwy posadzkowe,
- stolarka drzwiowa + ścianki systemowe,
- stolarka okienna,
- roboty dekarsko - blacharskie, zadaszenia,
- ocieplenie i elewacja,
- roboty wewnętrzne wykończeniowe - roboty izolacyjne, tynkowe, malarskie i okładzinowe,
- wykonanie głównych schodów zewnętrznych oraz murków oporowych przy budynku,
b) Zagospodarowanie terenu w zakresie:
- roboty przygotowawcze,
- roboty budowlane – ogrodzenie,
- powierzchnie przepuszczalne pieszojezdnia oraz miejsca postojowe dla samochodów osobowych – nawierzchnia z kraty trawnikowej,
- powierzchnie utwardzone do poruszania pojazdów - miejsce postojowe dla
niepełnosprawnych,
- wykonanie chodnika z kostki betonowej,
- opaska budynku z grysu granitowego typu dalmatyńczyk,
- nasadzenia zieleni,
- roboty porządkowe,
c) Instalacje sanitarne w zakresie:
- roboty budowlano-remontowe,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja grzewcza,
- dolne źródło ciepła - pionowy kolektor gruntowy,
- technologia i automatyka źródła ciepła,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacja chłodząca,
- przyłącze i zewnętrzna instalacja wodociągowa,
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
d) Instalacje elektryczne w zakresie:
- rozdzielnie, - instalacje wewnętrzne,
- instalacja PPOŻ,
- instalacja odgromowa,
- zasilanie WLZ, przepompowni oraz oświetlenie zewnętrzne,
- pomiary,
e) Wyposażenie budynku:
- wyposażenie wnętrz budynku,
- wyposażenie audio wizualne sceny,
- wyposażenie sali widowiskowej,
- wyposażenie w mechanikę kotary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W załączniku nr 1 dokumentacja techniczna znalazły się zapisy utrudniające uczciwą konkurencję poprzez dobór parametrów i rozwiązań technicznych charakterystycznych
dla wyrobów konkretnego producenta. Parametry wskazane w opisie uniemożliwiały zaoferowanie rozwiązań alternatywnych innych producentów, co jest niezgodne z art. 99 ustawy Pzp oraz mogłoby grozić dla Zamawiającego korektą finansową ze strony instytucji zarządzającej Programem Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 2027.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.