eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pogórze › Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Pogórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/765212

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8d04fb3-efd7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako:
75252000-7 - Służby ratownicze.
2. Przedmiotem umowy jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo zlokalizowanym przy ulicy Żeromskiego nr 11 w Kosakowie (81-198).
3. Zamawiający wskazuję, że :
Hala pływalni obejmuje:
1) basen sportowy o wymiarach: 25x16m , głębokość: od 1,35 do 1,80m
2) „brodzik” o wymiarach: 28 m2, głębokość: od 60 do 90 cm.
Na terenie pływalni wyznaczone są następujące strefy:
1) strefa I o głębokości 135 cm
2) strefa II o głębokości 180 cm
3) strefa III o głębokości 60 – 90 cm
4. Pływalnia czynna jest codziennie, w godzinach 6:45 – 21:15, z wyjątkiem dni świątecznych a także dni, w trakcie których na terenie obiektu organizowane są imprezy rekreacyjne i zawody sportowe.
5. Usługi ratownictwa wodnego świadczone będą przez 7 (siedem) dni w tygodniu od poniedziałku do niedzieli włącznie (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. święta państwowe i kościelne oraz wigilii Bożego Narodzenia, przy obsadzie minimum 2 ratowników wodnych pracujących w godzinach od 06:30 rano do godziny 22:00 wieczorem, zgodnie z grafikiem pracy Wykonawcy przy zachowaniu norm czasu pracy w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm)
Przewidywana łączna liczba godzin usług ratowniczych: 10.336.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przesyłania grafiku pracy osób skierowanych do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy na obiekcie Zamawiającego najpóźniej na 7 dni roboczych przed pierwszym dniem nowego miesiąca kalendarzowego, którego grafik dotyczy przez cały okres obowiązywania umowy. 7.W przypadku konieczności zaktualizowania grafiku pracy osób skierowanych do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy na obiekcie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przesłać aktualny grafik pracy osób skierowanych do świadczenia usług najpóźniej w dniu poprzedzającym wprowadzenie nowego grafiku pracy na adres: sekretariat@kosakowosport.pl oraz pływalnia@kosakowosport.pl, z zastrzeżeniem zapisów §2 ust. 12 wzoru umowy. 8. Godziny pracy, ich ilości i liczba ratowników określone w ust 5 są wartościami szacunkowymi i jako takie nie mogą stanowić podstawy wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek rozszczeń w toku realizacji umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilości osób i godzin pracy ratowników oraz zawieszenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:
1) spowodowanych w przypadku awarii systemu wodociągowego i urządzeń systemu technologii wody basenowej,
2) z powodów ekonomicznych,
3) konieczności przeprowadzenia remontu,
4) innych przyczyn trwających dłużej niż 7 dni, gdy realizacja przedmiotu umowy nie będzie leżała w interesie Zamawiającego,
5) z uwagi na wprowadzenie niezależnych od Zamawiającego ograniczeń i obostrzeń wynikających z przepisów prawa, decyzjami administracyjnymi w szczególności dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacjami kryzysowymi.
9. Czas ograniczenia ilości usług, o których mowa w ust. 8 zostanie ustalony pisemnie (wysłany pocztą oraz drogą elektroniczną na adres korespondencji wskazany przez Wykonawcę). W zawiadomieniu Zamawiający wskaże termin i czas powrotu do ponownego świadczenia usługi.
10. W przypadku awarii i przyczyn technicznych niezależnych od Zamawiającego ograniczenie ilości usług obowiązuje w trybie natychmiastowym od momentu przekazania informacji Wykonawcy.
11. Czas ograniczenia ilości usług, o których mowa w ust.8 jest czasem gotowości i tym samym pracownicy Wykonawcy powinni być gotowi do ponownego przystąpienia do pracy w ciągu 48 (czterdziestu ośmiu) godzin po otrzymaniu odwołania za pośrednictwem e-mail, chyba że we wcześniejszym powiadomieniu ustalony został termin i czas powrotu do ponownego świadczenia usługi.
12. Zmiany dotyczące zmniejszenia ilości godzin usług ratowniczych w żadnym razie nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
13. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób korzystających z pływalni stosownie do obwiązujących przepisów prawa w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz.U z 2022 r. poz.147) oraz ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z pozn. zm) wraz z aktami wykonawczymi:
1) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 roku w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747),
2) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1981),
3) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 roku w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452 z pozn. zm),
4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1607).
14. Przedmiot zamówienia może być realizowany tylko i wyłącznie przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych - ratowników posiadających wymagane przepisami uprawnienia, w szczególności:
1) ważne uprawnienia ratownika wodnego nadane przez podmiotu zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi tejże ustawy,
2) ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP), umożliwiający wykonywanie czynności określonych w art. 14 pkt. 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
3) co najmniej jedną z innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym, o którym mowa w Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym z dnia 29 września 2021 r.,
4) aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywana pracy na stanowisku ratownika wodnego potwierdzone zaświadczeniem z poradni medycyny pracy,
5) przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż,
6) znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie na poziomie niezbędnym do wykonywania zawodu ratownika wodnego i prowadzenia dokumentacji.
15. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług wszyscy pracownicy Wykonawcy odbyli przeszkolenie stanowiskowe przeprowadzone przez Pracodawcę w obecności Kierownika Centrum Sportowego Kosakowo, który przekaże dodatkowo informacje o regulaminie obiektu oraz procedurach wewnętrznych obowiązujących na terenie Centrum Sportowego Kosakowo.
16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej obsady ratowników wodnych, w tym osoby pełniącej funkcję koordynatora ratownictwa wodnego, o którym mowa w ust. 18 w takiej ilości osób, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności wymaganych umową to jest nie mniej niż 8 (ośmiu) ratowników, z zastrzeżeniem postanowień wynikających z §3 ust 1 umowy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę) zgodnie z właściwymi przepisami, w tym z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego.
17. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy przy udziale osób, których wykaz stanowi załącznik nr 1 do umowy. W każdym przypadku zmiany składu osobowego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zaktualizowania danych i przekazania Zamawiającemu aktualnego wykazu przed rozpoczęcia wykonywania usług na pływalni Zamawiającego przez nowe osoby. Wskazane osoby musza spełniać warunki określone w SWZ i umowie. Nowy wykaz osób należy przesłać na e-mail: sekretariat@kosakowosport.pl oraz pływalnia@kosakowosport.pl.
18. Wykonawca wyznacza spośród osób skierowanych do świadczenia usług ratowniczych na pływalni koordynatora ratownictwa wodnego, który będzie świadczył usługi objęte przedmiotem umowy. Koordynator będzie obowiązany do utrzymania stałego (7 dni w tygodniu w godzinach otwarcia pływalni) kontaktu telefonicznego i e-mail z Zamawiającym. Do zadań koordynatora będzie należało bieżące organizowanie i sprawowanie nadzoru nad prawidłowym świadczeniem usługi, zarządzaniem personelem Wykonawcy oraz współpraca z Zamawiającym.
19. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora ratownictwa wodnego, o którym mowa w ust. 18 do wykonywania czynności ratownika wodnego podczas co najmniej jednego dyżuru ratowniczego (trwającego 8 godzin) na pływalni w Centrum Sportowym Kosakowo co najmniej jeden raz w tygodniu (przy czym tydzień oznacza 7 dni, od poniedziałku do niedzieli włącznie, w godzinach otwarcia pływalni).
20. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania Koordynatora ratownictwa wodnego, o którym mowa w ust. 18 posiadającego doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora lub kierownika lub szefa stanowiska ratowniczego sprawującego nadzór nad zespołem ratowników świadczących usługi ratownicze na pływalni przez okres co najmniej 6 (sześć) miesięcy nad zespołem ratowników liczącym co najmniej 4 (cztery) osoby.
21. Zamawiający uprawniony jest na każdym etapie realizowania przedmiotu umowy do weryfikacji wymaganych uprawnień, o których mowa w ust. 14 umowy osób skierowanych do wykonywania usług ratownictwa wodnego na pływalni. Wykonawca w terminie 2 dni od wezwania zobowiązany jest przedstawić do wglądu Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia określone przepisami prawa, aktualny certyfikat ukończonego kwalifikowanego kursu pierwszej pomocy KPP.
22. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział 4 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8943063099

7.3.3) Ulica: KLECZKOWSKA NR 50

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.