Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE USŁUG KSIĘGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,131058,5e53ece8fa0303706705175b1f4066dc.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE USŁUG KSIĘGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db1bcf6e-051c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053096/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE USŁUG KSIĘGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FE.042.21.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn. „Wsparcie merytoryczne NGO’S: wsparcie
w formie usług księgowych/ doradztwo podatkowe”.
1. Źródła finansowania działalności i kierunki wydatkowania środków w organizacjach pozarządowych.
2. Budżet jako narzędzie zarządzania finansami w organizacjach pozarządowych. Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowości.
3. Zakładowy plan kont jako element dokumentacji zasad (polityki) rachunkowości.
4. Organizacja prac związanych z zamknięciem roku obrotowego.
5. Zasady sporządzania sprawozdania finansowego i jego zakres.
6. Uproszczona ewidencja przychodów i kosztów.
7. Polityka rachunkowości w organizacjach nieprowadzących działalności gospodarczej.
8. Dokumentacja w sprawie wprowadzenia dokumentacji zasad (polityki) rachunkowości.
9. Przykładowy zakładowy plan kont.
10. Polityka rachunkowości w organizacjach prowadzących działalność gospodarczą.
11. Uchwała organu organizacji pozarządowej w sprawie dokumentacji zasad (polityki) rachunkowości.
12. Metody wyceny aktywów i pasywów.
13. Zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych.
14. Roczne sprawozdanie finansowe.
15. Sprawozdanie merytoryczne fundacji.
16. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe organizacji pożytku publicznego.
17. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego.
18. Podatek dochodowy od osób prawnych.
19. Podatek dochodowy od osób fizycznych.
20. Podatek od towarów i usług.
21. Podatek od spadków i darowizn.
22. Podatek od czynności cywilnoprawnych.
23. Podatek od nieruchomości.
24. Kwestie związane z odpowiedzialnością za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
w związku z gospodarowaniem środkami publicznymi.
25. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – obowiązki organizacji.
Zakres świadczonej usługi/zlecenia:
1. Doradztwo przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych organizacji zgodnie z przepisami ustawy
o rachunkowości.
2. Doradztwo przy prowadzeniu uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów dla organizacji które spełniają wymogi o których mowa w art. 10a ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie.
3. Doradztwo przy prowadzeniu rejestrów podatku od towarów i usług.
4. Pomoc przy sporządzaniu odpowiednich deklaracji podatkowych (w szczególności CIT-8)
5. Doradztwo i pomocy przy sporządzaniu sprawozdań do celów statystycznych i podatkowych
6. Reprezentowanie przed Urzędami Skarbowymi i innymi urzędami (w miarę zaistniałych potrzeb).
7. Ustalanie indywidualnego planu kont organizacji pozarządowych z uwzględnieniem prowadzenia:
- nieodpłatnej działalności pożytku publicznego;
- odpłatnej działalności pożytku publicznego;
- wyodrębnionej rachunkowości dla dotacji ze środków publicznych;
- przychodów i kosztów organizacji pożytku publicznego z tytułu 1,5% podatku dochodowego przekazanego organizacjom przez osoby fizyczne.
8. Doradztwo w zakresie prowadzenia ewidencji środków trwałych.
9. Pomoc przy prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
10. Doradztwo przy składaniu sprawozdań z działalności pożytku publicznego do Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
11. Doradztwo przy składaniu sprawozdań finansowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
Miejsce i czas realizacji usługi:
Usługa będzie realizowana w biurze Pracowni Aktywności Społecznej Generatora Nauki GEN w Urzędzie Miasta w Jaśle przy ul. Bednarskiej 2. Dopuszcza się wykonanie usługi w siedzibie Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
Zadanie dotyczy przedsięwzięcia ,,Utworzenie centrum wspierania aktywności organizacja pozarządowych” realizowanego w ramach projektu, finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz budżetu państwa pn. „Jasło – moje miasto, mój dom”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79211000-6 - Usługi księgowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79211100-7 - Usługi księgowania
79220000-2 - Usługi podatkowe
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do dnia 16.06.2023 r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta na realizację w/w zadania.INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Usługi Społeczne w Mieście Jaśle" objętych wsparciem usług asystenckich.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Umieszcz gm. Tarnowiec na obszarze 416,59 ha i wsi Czeluśnica gm. Tarnowiec na obszarze 311,77 ha
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- "Organizacja warsztatów tematycznych w ramach projektu pt.: "Sieć Klubów Seniora na terenie Gminy Jasło",
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonania pomiarów i opracowań geodezyjno - kartograficznych
więcej: przetargi w Jaśle »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.