Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00265952/01 - Wynik z dnia 2023-06-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Jas³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.jaslo.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-db1bcf6e-051c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00252125
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00053096/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.32 WSPARCIE MERYTORYCZNE NGO’S: WSPARCIE W FORMIE US£UG KSIÊGOWYCH/DORADZTWO PODATKOWE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,131058,5e53ece8fa0303706705175b1f4066dc.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub o¶wiadczeñ przez Wykonawcê, jest ich prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Miasta Jas³a: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami: S³awomir Maæko¶.
5. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Miasta Jas³a
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – Ajar
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.21.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ugi pn. „Wsparcie merytoryczne NGO’S: wsparcie
w formie us³ug ksiêgowych/ doradztwo podatkowe”.
1. ¬ród³a finansowania dzia³alno¶ci i kierunki wydatkowania ¶rodków w organizacjach pozarz±dowych.
2. Bud¿et jako narzêdzie zarz±dzania finansami w organizacjach pozarz±dowych. Dokumentacja zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
3. Zak³adowy plan kont jako element dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
4. Organizacja prac zwi±zanych z zamkniêciem roku obrotowego.
5. Zasady sporz±dzania sprawozdania finansowego i jego zakres.
6. Uproszczona ewidencja przychodów i kosztów.
7. Polityka rachunkowo¶ci w organizacjach nieprowadz±cych dzia³alno¶ci gospodarczej.
8. Dokumentacja w sprawie wprowadzenia dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
9. Przyk³adowy zak³adowy plan kont.
10. Polityka rachunkowo¶ci w organizacjach prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±.
11. Uchwa³a organu organizacji pozarz±dowej w sprawie dokumentacji zasad (polityki) rachunkowo¶ci.
12. Metody wyceny aktywów i pasywów.
13. Zasady prowadzenia ksi±g rachunkowych.
14. Roczne sprawozdanie finansowe.
15. Sprawozdanie merytoryczne fundacji.
16. Sprawozdanie merytoryczne i finansowe organizacji po¿ytku publicznego.
17. Sprawozdanie z realizacji zadania publicznego.
18. Podatek dochodowy od osób prawnych.
19. Podatek dochodowy od osób fizycznych.
20. Podatek od towarów i us³ug.
21. Podatek od spadków i darowizn.
22. Podatek od czynno¶ci cywilnoprawnych.
23. Podatek od nieruchomo¶ci.
24. Kwestie zwi±zane z odpowiedzialno¶ci± za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
w zwi±zku z gospodarowaniem ¶rodkami publicznymi.
25. Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych – obowi±zki organizacji.
Zakres ¶wiadczonej us³ugi/zlecenia:
1. Doradztwo przy prowadzeniu ksi±g rachunkowych organizacji zgodnie z przepisami ustawy
o rachunkowo¶ci.
2. Doradztwo przy prowadzeniu uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów dla organizacji które spe³niaj± wymogi o których mowa w art. 10a ustawy o dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego
i o wolontariacie.
3. Doradztwo przy prowadzeniu rejestrów podatku od towarów i us³ug.
4. Pomoc przy sporz±dzaniu odpowiednich deklaracji podatkowych (w szczególno¶ci CIT-8)
5. Doradztwo i pomocy przy sporz±dzaniu sprawozdañ do celów statystycznych i podatkowych
6. Reprezentowanie przed Urzêdami Skarbowymi i innymi urzêdami (w miarê zaistnia³ych potrzeb).
7. Ustalanie indywidualnego planu kont organizacji pozarz±dowych z uwzglêdnieniem prowadzenia:
- nieodp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego;
- odp³atnej dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego;
- wyodrêbnionej rachunkowo¶ci dla dotacji ze ¶rodków publicznych;
- przychodów i kosztów organizacji po¿ytku publicznego z tytu³u 1,5% podatku dochodowego przekazanego organizacjom przez osoby fizyczne.
8. Doradztwo w zakresie prowadzenia ewidencji ¶rodków trwa³ych.
9. Pomoc przy prowadzenie rozrachunków z kontrahentami.
10. Doradztwo przy sk³adaniu sprawozdañ z dzia³alno¶ci po¿ytku publicznego do Narodowego Instytutu Wolno¶ci – Centrum Rozwoju Spo³eczeñstwa Obywatelskiego.
11. Doradztwo przy sk³adaniu sprawozdañ finansowych do Szefa Krajowej Administracji Skarbowej.
Miejsce i czas realizacji us³ugi:
Us³uga bêdzie realizowana w biurze Pracowni Aktywno¶ci Spo³ecznej Generatora Nauki GEN w Urzêdzie Miasta w Ja¶le przy ul. Bednarskiej 2. Dopuszcza siê wykonanie us³ugi w siedzibie Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego.
Zadanie dotyczy przedsiêwziêcia ,,Utworzenie centrum wspierania aktywno¶ci organizacja pozarz±dowych” realizowanego w ramach projektu, finansowanego ze ¶rodków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 oraz bud¿etu pañstwa pn. „Jas³o – moje miasto, mój dom”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79211000-6 - Us³ugi ksiêgowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79211100-7 - Us³ugi ksiêgowania
79220000-2 - Us³ugi podatkowe
79221000-9 - Us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wsparcie (konsultacje)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rozliczenie:1. Za czynno¶ci, okre¶lone w umowie Zleceniobiorcy przys³uguje wynagrodzenie
w kwocie …………. z³ /s³ownie: …………………../ brutto za ka¿d± godzinê wykonanej us³ugi. Limit godzin dla ca³ego okresu obowi±zywania umowy nie mo¿e przekroczyæ 40 godzin miesiêcznie, od daty zawarcia umowy do 15 kwietnia 2024 r.
2. £±czna warto¶æ umowy przys³uguj±ca Zleceniobiorcy nie mo¿e przekroczyæ: …….. z³ ( s³ownie: ….).
3. Wynagrodzenie z tytu³u umowy wyp³acane bêdzie miesiêcznie na podstawie arkusza rozliczeniowego, o których mowa w ust. 1, oraz wystawionych rachunków/faktur przez Zleceniobiorcê w terminie 14 dni roboczych od dnia wp³ywu rachunku do Urzêdu Miasta Jas³a.
Odst±pienie od umowy:
1. Zleceniodawca mo¿e odst±piæ od umowy w terminie do 15 dni od zaistnienia przyczyn dotycz±cych Zleceniobiorcy, w ka¿dym z nastêpuj±cych przypadków:
a) Zleceniobiorca w sposób ra¿±cy nie realizuje przedmiotu umowy w sposób zgodny z Umow±,
b) Zleceniobiorca nie zastosuje siê w odpowiednim czasie do zawiadomienia przes³anego mu przez Zleceniodawcê z ¿±daniem usuniêcia zaniedbañ lub spe³nienia jego obowi±zków wynikaj±cych z Umowy, co mo¿e wp³ywaæ na w³a¶ciw± i terminow± realizacjê przedmiotu umowy,
c) zostanie wydany jakikolwiek niekorzystny wyrok dotycz±cy przestêpstwa wp³ywaj±cego na postêpowanie zawodowe Zleceniobiorcy,
d) nast±pi jakikolwiek brak zdolno¶ci do czynno¶ci prawnych utrudniaj±cy realizacjê Umowy.
Podwykonawstwo:
1. Strony ustalaj±, ¿e nastêpuj±ce zakresy bêd± wykonywane:
1) osobi¶cie przez Zleceniobiorca: ………..;
2) za pomoc± podwykonawców: ………. / zakres/ ………nazwa albo imiê i nazwisko oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi/.
2. Wykonawca zawiadamia Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w ust. 1 w trakcie realizacji zamówienia, a tak¿e przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê us³ug.
Kary umowne:
1. Strony postanawiaj±, ¿e obowi±zuj±c± je form± odszkodowania bêd± kary umowne, które bêd± naliczane w nastêpuj±cych przypadkach i wysoko¶ciach:
1) Zleceniobiorca zap³aci Zleceniodawcy kary umowne za:
a) odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Zleceniobiorcy w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia umownego brutto;
b) zw³okê w wykonaniu zleconych prac w terminach, okre¶lonych w umowie – w wysoko¶ci 0,12% wynagrodzenia umownego brutto;
c) za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie przez Zleceniodawcê obowi±zków wynikaj±cych z niniejszej umowy – 10% wynagrodzenia umownego brutto za ka¿de niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie obowi±zków,
2) Zleceniodawca zap³aci Zleceniobiorca karê umown± za odst±pienie od umowy z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia umownego brutto.
3) £±czna maksymalna wysoko¶æ kar umownych, których mo¿e dochodziæ ka¿da ze stron niniejszej umowy wynosi 20% wynagrodzenia umownego brutto.
4) O naliczeniu kar umownych Zleceniodawca informuje pisemnie Zleceniobiorcê, okre¶laj±c wysoko¶æ kary, termin jej uiszczenia oraz formê uregulowania nale¿no¶ci.
5) Strony zastrzegaj± sobie prawo do dochodzenia odszkodowania uzupe³niaj±cego przewy¿szaj±cego warto¶æ kar umownych.
Sposób wykonania umowy:
1. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do sprawdzenia kompetencji i do¶wiadczenia zawodowego osoby prowadz±cej szkolenia. W tym celu Zleceniobiorca przedstawi Zleceniodawcy odpowiednie dokumenty w tym certyfikaty, dyplomy.
Zmiany umowy:
1. Zmianie mo¿e ulec terminy realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
2. Konieczno¶æ dostosowania formy prowadzenia projektu do obowi±zuj±cych w danym czasie przepisów wprowadzaj±cych ograniczenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 10:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zmiany umowy (ci±g dalszy)Waloryzacja wynagrodzenia:
1. Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Zleceniobiorcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej Umowy.
2. Przez zmianê, o której mowa w ust. 1, nale¿y rozumieæ zarówno wzrost kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem cen materia³ów lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Zleceniobiorcy w ofercie. Waloryzacja zostanie dokonana je¿eli, zmiana cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy, wyniesienie co najmniej 15 %.
3. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia jak± dopuszcza Zleceniodawca wynosi 15% w stosunku do wynagrodzenia okre¶lonego pierwotnie w ofercie Zleceniobiorcy.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dokonywana jest wy³±cznie na umotywowany pisemny wniosek i wymaga zmiany niniejszej Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Obowi±zek wykazania zaistnienia przes³anek a tak¿e wysoko¶ci waloryzacji obci±¿a Zleceniobiorcê.
5. Waloryzacja bêdzie jednorazowa i zostanie dokonana na pierwszy dzieñ miesi±ca kalendarzowego nastêpuj±cy po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia niniejszej Umowy.
6. Waloryzacja odbêdzie siê w oparciu o ¶rednioroczny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, og³aszany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeñ Spo³ecznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 291 z pó¼n. zm.).
7. Waloryzacja dotyczyæ bêdzie wy³±cznie wynagrodzenia za us³ugi ¶wiadczone po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
8. Powy¿sze postanowienia stosuje siê odpowiednio do waloryzacji na wniosek Zleceniodawcy
9. Zleceniobiorca, którego wynagrodzenie zosta³o zwaloryzowane na podstawie postanowieñ niniejszego paragrafu zobowi±zany jest do wprowadzenia odpowiednich zmian w umowach zawartych z podwykonawcami na zasadach i po zaistnieniu przes³anek okre¶lonych w art. 439 ust. 5 pzp.
10. Odpowiednie zmiany w umowach z podwykonawcami, winny nast±piæ w terminie 30 dni od dnia zawarcia aneksu zmieniaj±cego wynagrodzenie Zleceniobiorcy.
11. W terminie 10 dni od dnia up³ywu terminu, o którym mowa w ust. 10, Zleceniobiorca zobowi±zany jest przekazaæ Zleceniodawcy po¶wiadczone kopie aneksów umów z podwykonawcami pod rygorem zap³aty kary umownej w wysoko¶ci 10% wynagrodzenia umownego brutto, za ka¿dy przypadek.
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- ,,Budowa drogi pieszo - rowerowej w ci±gu drogi powiatowej Nr 1896R Krosno - Kobylany - Toki w miejscowo¶ci Nienaszów".
- Dostawa rêkawic medycznych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowañ geodezyjno - kartograficznych
- Dostawa systemu pobierania krwi
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jas³o(Sobniów) - £aski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.