Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046085/01 - Wynik z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
[ U/31/2021 ] Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77/ 452 7061-64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[ U/31/2021 ] Usługa szkoleniowa w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b729bcf0-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi edukacyjne i szkoleniowe (akt. kwiecień 2021)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pt. „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POWR.03.01.00-00-T069/18-00- okres realizacji od 01.01.2019 r. do 30.11.2022 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5270153.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/527015
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału I pkt 12 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: iod@uni.opole.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – co oznacza, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr U/31/2021 prowadzonym w trybie wskazanym w komparycji niniejszej SWZ.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: U/31/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prawne aspekty bezpieczeństwa, zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 1)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samoobrona, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 2).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Antyterroryzm i profilaktyka antyterrorystyczna, zgodnie z załącznikiem nr 1C do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 3)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rola i miejsce Policji w systemie bezpieczeństwa zgodnie z załącznikiem nr 1D do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 4)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ratownictwo medyczne zgodnie z załącznikiem nr 1E do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 5)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rola i miejsce sił zbrojnych w systemie bezpieczeństwa zgodnie z załącznikiem nr 1F do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 6)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w sytuacjach kryzysowych zgodnie z załącznikiem nr 1G do SWZ (opis przedmiotu zamówienia – cz. nr 7)
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja badanej oferty = Liczba punktów w kryterium: Cena + Liczba punktów w kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5] lat przed terminem składania ofert przez osobę skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba zrealizowanych szkoleń */ ** lub kursów lub zajęć dydaktycznych z zakresu obejmującego przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu [ 5 ] lat przed terminem składania ofert przez osobę kierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – waga czterdzieści [ 40,00 ] punktów. * Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych. ** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek udziału w postępowaniu - Zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek będzie uznany za spełniony jeżeli:
Wykonawca w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub należycie wykonuje:
- minimum pięć [ 5 ] usług przeprowadzenia szkoleń* z zakresu tematyki szkolenia (odpowiednio do części), polegających na promowaniu bezpieczeństwa wśród dzieci i młodzieży**.
* Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę usługami szkoleniowymi co najmniej cztero – [4] godzinnymi, gdzie jedna [1] godzina szkoleniowa jest rozumiana co najmniej jako czterdzieści pięć [45] minut szkoleniowych.
** W przypadku usług trwających będą brane pod uwagę szkolenia lub liczba godzin szkoleniowych już zrealizowanych przez Wykonawcę na dzień składania oferty (nie całkowita usługa), potwierdzona przez stronę Zamawiającą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług wykonanych (odpowiednio do części), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech [ 3 ] lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech [ 3 ] miesięcy, zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ, odpowiednio do części.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta - zawartość oferty:1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ).
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 4 do SIWZ - odpowiednio do części) - jeżeli dotyczy.
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ – odpowiednio do części) - jeżeli dotyczy.
5. Pełnomocnictwo* dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
* Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymogi dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia1. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Zamawiający określa, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, w związku z pkt. 5.B.1, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 6 do SIWZ – odpowiednio do części.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub korzystający z podmiotu udostępniającego, warunek dotyczący doświadczenia musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby (odpowiednio do części).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany do umowy określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/527015
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Ogłoszenie o zamówieniu dotyczy usług szkoleniowych dla Instytutu Nauk o Polityce i Administracji – Cykl warsztatów „Bezpieczeństwo w teorii i praktyce” w ramach projektu „Bezpieczeństwo przede wszystkim! Zajęcia dodatkowe dla uczniów w ramach III misji Uniwersytetu Opolskiego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w podziale na części:Część nr 1: Prawne aspekty bezpieczeństwa
Część nr 2: Samoobrona
Część nr 3: Antyterroryzm i profilaktyka antyterrorystyczna
Część nr 4: Rola i miejsce policji w systemie bezpieczeństwa
Część nr 5: Ratownictwo medyczne
Część nr 6: Rola i miejsce sił zbrojnych w systemie bezpieczeństwa
Część nr 7: Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów w sytuacjach kryzysowych
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy :
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie ma możliwości wskazania jednoznacznie rodzaju czynności, których wykonywanie posiadałyby znamiona pracy w rozumieniu art. 22 § 1. Kodeksu pracy; tym samym nie określa: sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
Zamawiający nie będzie stosował wymagań określonych w art. 95 ust. 1 ustawy w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ planowany zakres usług świadczonych w ramach zamówienia nie wymaga zatrudnienia osób w ramach stosunku pracy.
Wykonawcy mogą korzystać z usług trenerów zewnętrznych posiadających odpowiednią wiedzę i kwalifikacje, aby zapewnić realizację przedmiotu zamówienia odpowiednim poziomie.
Większość trenerów prowadzących zajęcia specjalistyczne, wykonuje to w sposób autorski (niepowtarzalny, stosując własne metody nauczania), współpracuje z firmami szkoleniowymi na zasadzie kontraktów lub umów cywilno-prawnych a także świadczy swoje usługi samodzielnie w ramach swoich działalności gospodarczych.
Trenerzy prowadzących zajęcia specjalistyczne, dopasowują metody realizacji szkoleń do potrzeb uczestników szkoleń a usługa szkoleniowa jest usługą specyficzną i nie ma tu możliwości wskazania jednoznacznie rodzaju czynności, których wykonywanie posiadałyby znamiona pracy w rozumieniu art. 22 § 1. Kodeksu pracy.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, gdyż realizacja przedmiotu zamówienia nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22. § 1 Kodeksu pracy.
3. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia:
Część nr 1: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 2: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 3: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 4: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 5: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 6: 20 400,00 złotych brutto;
Część nr 7: 20 400,00 złotych brutto;
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli ZSCKR w Potoczku w ramach projektu "Nowe kwalifikacje kluczem do sukcesu"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.