eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówRozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Węgrów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Mariacki 16

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wegrow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wegrow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f729ce2-9fae-4a0c-a6f5-301155ee527c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f729ce2-9fae-4a0c-a6f5-301155ee527c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066835/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FEiZP.271.1.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 420844W ul. Szerokiej et. I w Węgrowie, obejmująca odcinek od skrzyżowania z ul. Strefową do skrzyżowania z Al. Partyzantów w Węgrowie, o łącznej długości 941.41mb. Zadanie realizowane na zasadzie ZRID. Inwestycja jest bezpośrednio związana z zadaniami „Rozbudowa drogi gminnej nr 420864W Al. Partyzantów w Węgrowie”- zrealizowanego w 2024 r. oraz „ Rozbudowa drogi gminnej nr 420883W- ul. Strefowej w Węgrowie” – w trakcie realizacji. Rozbudowa drogi gminnej publicznej ul. Szerokiej- etap I.

Planowane zamierzenie.
Przekrój uliczny drogi klasy L, obciążenie ruchem na poziomie KR3.
Zakres robót dla przedmiotowej inwestycji obejmuje:
Roboty drogowe:
a) wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,0 m z betonu asfaltowego, obramowanej krawężnikiem betonowym o wymiarach 15x30 cm (wystające) oraz opornikami 12x25 cm w miejscach zaniżenia,
b) budowa ciągu pieszo-rowerowego 3,0 m z kostki betonowej gr. 8 cm,
c) budowa chodnika o szerokości zmiennej od 1,5 m do 2,50 m z kostki betonowej gr. 6 cm, obramowanego obrzeżem betonowym o wymiarach 8x30cm,dojścia do furtek o szer. 1,5 cm z kostki betonowej
d) Budowa zjazdów indywidualnych o szerokości min. 4,5 m i publicznych o szerokości min. 5 m. dostosowanych do szerokości zjazdów w terenie lecz nie więcej niż szerokość jezdni, z kostki betonowej gr. 8 cm.
e) budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych o szerokości 2,55 m x 5,0 m (6 miejsc) oraz 1 miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych o szer. 3,7 m x 5,0 m z kostki betonowej
Uwaga:
Zamawiający zmienił konstrukcje pod budowę ciągu pieszo – rowerowego oraz chodnika wraz dojściami do furtek z:
• Betonowa kostka fazowana – 6 cm
• Podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm
• Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie – 15 cm
• Podłoże gruntowe, wtórny modułu sprężystości równego 80 MPa, wskaźnik zagęszczenia 0,98

Na

• Betonowa kostka fazowana – 6 cm
• Podsypka cementowo-piaskowa – 5 cm
• Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem – 15 cm
• Podłoże gruntowe, wtórny modułu sprężystości równego 80 MPa, wskaźnik zagęszczenia 0,98

Urządzenia infrastruktury związane z drogą:
a) Budowa/przebudowa oświetlenia ulicznego, projektowaną linię oświetlenia powiązać z istniejącą linią oświetleniową ulicznego ul. Szerokiej, montaż słupów i lamp oświetleniowych – 8 szt., moc 60W
b) Budowa kanalizacji deszczowej, kanał deszczowy DN 200 mm z rur PP min. SN8 o długości 172,00 mb, kanał deszczowy DN250 mm z rur PP min SN8 o długości 140,50 mb, DN 315 mm z rur PP min SN8 o długości 332,50 mb, DN400 mm z rur PP min SN8 o długości 98,00 mb, studzienki rewizyjne DN1000 mm z tworzywa sztucznego – 15 kpl, wpusty uliczne DN600 mm z osadnikiem 1.0m- 39 kpl, wpusty uliczne DN600 mm z odpływem bocznym z osadnikiem 1.0m- 1 kpl,
c) Budowa kanału technologicznego ulicznego KTu- 930mb, kanału technologicznego ulicznego 38,0 mb, studni telekomunikacyjnych typu SK-2 10szt.
d) Wprowadzenie oznakowania poziomego (grubowarstwowego) i pionowego
e) Przepusty pod korono drogi oraz na rowie pod zjazdami z rur betonowych.
f) Wycinka drzew
Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej:
a)Przebudowa sieci wodociągowej kolidującej z drogą poprzez budowę przyłączy wodociągowych Dz40x2,4 mm PE o długości 25,50mb oraz przewodu wodociągowego Dz 110x6,6mm PE-RC o długości 97,50mb,
b)Przebudowa linii energetycznych SN i nN kolidujących z drogą
ZAKRES ZAMÓWIENIA
1) Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- geodezyjnego wytyczenia obiektu w terenie;
- wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przeprowadzenie wszelkich prób i badań oraz przygotowanie wszelakich dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2) Dodatkowo Wykonawca przedstawi Zamawiającemu:
- harmonogram realizacji inwestycji,
- projekt zagospodarowania placu budowy,
- projekt organizacji robót,
- informację projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
Wszystkie ww. dokumenty muszą uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Realizacja powyższego zakresu powinna być wykonana w oparciu o przepisy Prawa Budowlanego przez
Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w instrukcji dla Oferentów oraz przez osoby posiadające stosowne uprawnienia.
DODATKOWE WARUNKI – DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY:
Wykonawca zobowiązany jest do:
1)wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 723 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej,
2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji),
3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody,
5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem,
6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,
7) usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów),
8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy
9) opracowania instrukcji utrzymania i konserwacji wytworzonych elementów w ramach przedmiotu zamówienia. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki
i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).

Zadanie dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Szczegółowy opis znajduje się w pkt 5 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314310-7 - Układanie kabli

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4838777,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6148229,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4838777,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "MIKST" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8240002592

7.3.3) Ulica: Gdańska 69A

7.3.4) Miejscowość: Węgrów

7.3.5) Kod pocztowy: 07-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie, kanalizacja deszczowa, wodociągowe, elektryczne, kanał technologiczny,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4838777,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.