eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała"Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno- sanitarnym Pływalni "Start" przy ul. Startowej 36 oraz Pływalni "Panorama" przy ul. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej".



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno- sanitarnym Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 oraz Pływalni „Panorama” przy ul. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKO-BIALSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bbosir.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8b54c9c-e027-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność obiektów sportowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno- sanitarnym Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 oraz Pływalni „Panorama” przy ul. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b54c9c-e027-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074284/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 „Bieżące kompleksowe utrzymywanie w należytej czystości i stanie higieniczno- sanitarnym Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 oraz Pływalni „Panorama” przy ul. Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198822

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BBOSiR/23/03/TZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 818826,86 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143067,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym sprzątaniu i bieżącym utrzymywaniu w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym terenów oraz pomieszczeń na Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku-Białej oraz Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) CZĘŚĆ 1 – Pływalnia „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku – Białej,
2) CZEŚĆ 2– Pływalnia „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku – Białej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na wszystkie części zamówienia). Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
4. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera:
1) o zakres rzeczowy kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i dla części 2).
2) wykaz pomieszczeń oraz terenów zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ (wykaz pomieszczeń do sprzątania dla części 1 i dla części 2).

6. Wskazany przez Zamawiającego opis czynności sprzątania dla poszczególnego obiektu określa minimalny zakres działania do utrzymania czystości w pomieszczeniach jak i na zewnątrz. Zamawiający przypisał zadania sprzątania określonego typu pomieszczeń i powierzchni w obiektach oraz na zewnątrz wraz z określeniem częstotliwości świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.5.5.) Wartość części: 80147,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kompleksowym sprzątaniu i bieżącym utrzymywaniu w należytej czystości i stanie higieniczno – sanitarnym terenów oraz pomieszczeń na Pływalni „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku-Białej oraz Pływalni „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku-Białej.
2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na następujące części:
1) CZĘŚĆ 1 – Pływalnia „Start” przy ul. Startowej 36 w Bielsku – Białej,
2) CZEŚĆ 2– Pływalnia „Panorama” przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Bielsku – Białej.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na jedną lub więcej wybranych części (także na wszystkie części zamówienia). Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
4. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera:
1) o zakres rzeczowy kompleksowego sprzątania pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 i dla części 2).
2) wykaz pomieszczeń oraz terenów zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ (wykaz pomieszczeń do sprzątania dla części 1 i dla części 2).

6. Wskazany przez Zamawiającego opis czynności sprzątania dla poszczególnego obiektu określa minimalny zakres działania do utrzymania czystości w pomieszczeniach jak i na zewnątrz. Zamawiający przypisał zadania sprzątania określonego typu pomieszczeń i powierzchni w obiektach oraz na zewnątrz wraz z określeniem częstotliwości świadczenia usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

4.5.5.) Wartość części: 62919,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.J Clean Robert Korba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243544909

7.3.3) Ulica: Wąska 16

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-346

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-27 do 2023-09-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A.J Clean Robert Korba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243544909

7.3.3) Ulica: Wąska 16

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-346

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-19 do 2023-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.