eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Bartoszyce z podziałem na zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e59f310-0e83-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl lub w przypadku awarii platformy, pocztą elektroniczną b.rybak@gmina-bartoszyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 10) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa
się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 14) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem
niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego
2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa
Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzędu lub poprzez pocztę elektroniczną na adres info@edpo.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:
a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez okres, w jakim Zamawiający zobowiązany jest do
przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków europejskich, a następnie przez okres co
najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia
RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, wobec przetwarzania danych osobowych.
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może
wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w BRZOSTKOWIE
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi:
1. Zlokalizowana na dz. nr ew. 405, 457 obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce ( działka nr 405, obręb 0042 Minty, na której zaprojektowano szafkę i latarnię jest działką niezabudowaną, jest to droga gminna. Na dz. nr 457, obręb Minty projektowane jest przyłącze):
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 49 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 49mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
2. Zlokalizowanych na dz. nr ew. 406, obręb 0042 Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 63 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 63 mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 2: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w CIEMNEJ WOLI
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 16/51, 16/52, 16/59, obręb 0010 Ciemna Wola, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 180 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 180mb,
 montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Rozbudowa oświetlenia drogowego w FALCZEWIE
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 74/1 obręb 0017 Falczewo, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 125 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 125mb,
 montaż 3 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w GALINACH – dz. nr 388
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na dz. nr ew. 51/1, 388 obręb 0018 Galiny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 375 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości ok 375mb,
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
 wykonanie przyłącza kablowego nN 0,4kV, składającego się z 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED, na odcinku około 46mb oraz sieci kablowej z 4 słupami
z oprawą oświetleniową typu LED o długości około 371 metrów,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 5: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w PLĘSACH ETAP I
Inwestycja obejmuje swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 122 obręb 0053 Plęsy, gmina Bartoszyce.
Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy. Niniejsze zadanie dotyczy Etapu I – obwód 01
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 623 metry.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafek pomiarowo-sterujących ZKP + SO
 wykonanie sieci elektroenergetycznej nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około mb,
 montaż 12 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna
wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VI. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 6: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w SZWARUNACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci elektroenergetycznej 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej w msc. Szwaruny zlokalizowanej na dz. nr ew. 385, obręb Minty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 298 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie szafki pomiarowo-sterującej SO – 1 komplet,
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o długości około 298mb,
 montaż 6 słupów z oprawami oświetleniowych typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 7: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WAWRZYNACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi zlokalizowanej na dz. nr ew. 104, 104/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła 97 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości około 97mb,
 montaż 1 słupa z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
oraz dz. nr ew. 58/5 oraz 59/1, 59/2 obręb 0072 Wawrzyny, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanych elektroenergetycznych przyłączy nN 0,4kV oświetlenia ulicznego, będzie wynosiła około 94 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie dwóch przyłączy elektroenergetycznych nN 0,4kV oświetlenia ulicznego o długości 50mb oraz 44mb,
 montaż 2 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

VIII. Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA NR 8: są roboty budowlane w związku z zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Budowa oświetlenia drogowego w WIRWILTACH
Inwestycja obejmująca swoim zakresem budowę sieci i przyłącza elektroenergetycznego nN 0,4kV oświetlenia ulicznego gminnej drogi z lokalizowanych na dz. nr ew. 118/8, 140/1 obręb 0075 Wirwilty, gmina Bartoszyce.
1) Długość projektowanej elektroenergetycznej sieci nN 0,4kV oświetlenia ulicznego będzie wynosiła około 320 metrów.
2) Zakres prac obejmuje m.in:
 wykonanie linii kablowej nN 0,4kV o łącznej długości 320mb,
 wykonanie szafki pomiarowo-licznikowej,
 wykonanie przyłączy kablowych nN 0,4kV,
 montaż 5 słupów z oprawą oświetleniową typu LED,
 wykonanie i przedłożenie wyników badań i pomiarów powykonawczych,
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
 przedmiar (materiał podglądowy).


Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej,
Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:

Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz min. 2 (dwóch) robót polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie oświetlenia drogowego lub ulicznego o wartości nie mniejszej niż:

w zakresie Zadania Nr 1 Brzostkowo 50 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 2 Ciemna Wola 50 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 3 Falczewo 50 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 4 Galiny 60 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 5 Plęsy 150 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 6 Szwaruny 80 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 7 Wawrzyny 40 000 PLN
w zakresie Zadania Nr 8 Wirwilty 80 000 PLN


w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, powierzchni zabudowy, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

Kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji, jaka zostanie im powierzona –
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w zakresie każdego z Zadań tj. od Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 8 dysponowanie co najmniej jedną:

a) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem:
w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności;
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

oraz oświadczy w zakresie każdego z Zadań tj. od Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5, Nr 6, Nr 8 że osoba, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby wymienione powyżej do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadają wymagane uprawnienia, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

UWAGA:
1. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021.2351) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220).
2. Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik Nr 5 do SWZ
4) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 6 do SWZ
5) Oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy – Załącznik Nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – Załącznik Nr 2 do SWZ
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy)
3) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX pkt 4. ppkt. 8) jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie polegają na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane – Załącznik Nr 8 do SWZ. (jeśli dotyczy)
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IX. pkt 3. ppkt. 3) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – Załącznik Nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy)
5) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
 Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
 W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
 postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
 wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
 ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych Zadań od Nr 1 do Nr 8 w wysokości:
1) Dla Zadania Nr 1 w wysokości 700,00 słownie: siedemset tysiące złotych 00/100
2) Dla Zadania Nr 2 w wysokości 700,00 słownie: siedemset złotych 00/100
3) Dla Zadania Nr 3 w wysokości 600,00 słownie: sześćset złotych 00/100
4) Dla Zadania Nr 4 w wysokości 800,00 słownie: osiemset złotych 00/100
5) Dla Zadania Nr 5 w wysokości 2 300,00 słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100
6) Dla Zadania Nr 6 w wysokości 1 000,00 słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
7) Dla Zadania Nr 7 w wysokości 600,00 słownie: sześćset złotych 00/100
8) Dla Zadania Nr 8 w wysokości 1 000,00 słownie: jeden tysiąc złotych 00/100
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1) w pieniądzu,
2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Millennium SA nr rachunku: 43116022020000000061909989 z adnotacją: „Wadium – ZP.271.9.2023 Zadanie Nr … ”
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – tzn. przekazanie dokumentu następuje w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu.
8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający może zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia rozdziału IX „Warunki udziału w postępowaniu” i X „Wykaz podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9) Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 12 wzoru umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryteria oceny ofert opisane w rozdziale XVII.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie Nr 5 - Plęsy podzielono na dwa etapy, z którego każdy etap stanowi przedmiot odrębnego postępowania. I Etap inwestycji określony został w SWZ dla Zadania Nr 5, natomiast II etap realizowany będzie w latach późniejszych w miarę możliwości finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.