eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 46/47

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 48512418729

1.5.8.) Numer faksu: 48512418729

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ac2df9-e861-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089470/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w dokumentacji SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu w BZP w postępowaniu dotyczącym zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień na 3 msc w sytuacji, gdy nie zdąży przeprowadzić nowego postępowania na ww. usługę.
Zamawiający w dniu 08.03.2024r. prawidłowo wszczął nowe postępowanie (Ogłoszenie nr 2024/BZP 00236424/01 z dnia 2024-03-07) . Unieważnienie post. nastąpiło18.03.2024r. Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00249570/01 z dnia 2024-03-18 .Zmawiający nie zdąży wszcząć nowego postępowania aby podpisać umowę o zam. publ. na przedmiotową usługę do 1 kwietnia 2024r. godz. 7 rano.
Zamawiający jest zobowiązane do zapewnienia nieprzerwanej usługi ochrony osób i mienia. Jest to szczególnie istotne min. do zapewnienia bezpieczeństwa zbiorów muzealnych, oraz bezpieczeństwa budynków zabytkowych.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-890591ac-dc97-11ee-8305-7e4937eb936d

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP.26.4.2024(ZP-WR/02)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 595650,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska przez
wykonawcę posiadającego koncesję wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z
2021 r. , poz. 1995), zwana dalej ustawą o ochronie osób i mienia.

Usługa polegać będzie na :
a) stałej i doraźnej, bezpośredniej ochronie fizycznej;
b) stałym monitoringu i dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z funkcjonowaniem grup interwencyjnych;
c) konwojowaniu przedmiotów wartościowych.

W czasie trwania umowy gwarantowana ilość roboczogodzin wynosi: 17000 rg zgodnie z OPZ ;
Maksymalna ilość roboczogodzin w czasie trwania umowy wynosi: 19000 rg zgodnie z OPZ;

Czas trwania umowy 2 miesiące , tj. od 1 kwietnia 2024 godz. 7.00 do 1 czerwca do godz. 7.00/

Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji SWZ podstawowego zamówienia.

Zamówienie to polegać będzie na:
1) powtórzeniu tego samego rodzaju usług w zakresie liczby chronionych obiektów zajmowanych przez Muzeum Gdańska wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ podstawowego zamówienia i będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, czyli czynnościami ochrony określonymi w SWZ i załącznikach do SWZ zamówienia podstawowego. Zamówienie zostaje udzielone na okres około 2 miesięcy w sytuacji, gdy Zamawiający nie zdążył przeprowadzić nowego postępowania na ww. usługę,

Umowa zostanie zawarta na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe dotyczące postępowania przetargowego o sygnaturze NZP.26.1.2023(ZP-TP/01),

Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e02267-bf60-11ed-b311-9aae6ad31be8

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732649,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Ochrona Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272027702

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-267

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa interwencyjna zostanie udostępniona przez inny podmiot - SOLID SECURITY Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732649,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.