Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000283392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 46/47
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-831
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 48512418729
1.5.8.) Numer faksu: 48512418729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@muzeumgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muzeum_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ac2df9-e861-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00089470/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257303
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego w dokumentacji SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu w BZP w postępowaniu dotyczącym zamówienia podstawowego. Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień na 3 msc w sytuacji, gdy nie zdąży przeprowadzić nowego postępowania na ww. usługę.
Zamawiający w dniu 08.03.2024r. prawidłowo wszczął nowe postępowanie (Ogłoszenie nr 2024/BZP 00236424/01 z dnia 2024-03-07) . Unieważnienie post. nastąpiło18.03.2024r. Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2024/BZP 00249570/01 z dnia 2024-03-18 .Zmawiający nie zdąży wszcząć nowego postępowania aby podpisać umowę o zam. publ. na przedmiotową usługę do 1 kwietnia 2024r. godz. 7 rano.
Zamawiający jest zobowiązane do zapewnienia nieprzerwanej usługi ochrony osób i mienia. Jest to szczególnie istotne min. do zapewnienia bezpieczeństwa zbiorów muzealnych, oraz bezpieczeństwa budynków zabytkowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-890591ac-dc97-11ee-8305-7e4937eb936d
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.26.4.2024(ZP-WR/02)
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 595650,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska przez
wykonawcę posiadającego koncesję wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z
2021 r. , poz. 1995), zwana dalej ustawą o ochronie osób i mienia.
Usługa polegać będzie na :
a) stałej i doraźnej, bezpośredniej ochronie fizycznej;
b) stałym monitoringu i dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych wraz z funkcjonowaniem grup interwencyjnych;
c) konwojowaniu przedmiotów wartościowych.
W czasie trwania umowy gwarantowana ilość roboczogodzin wynosi: 17000 rg zgodnie z OPZ ;
Maksymalna ilość roboczogodzin w czasie trwania umowy wynosi: 19000 rg zgodnie z OPZ;
Czas trwania umowy 2 miesiące , tj. od 1 kwietnia 2024 godz. 7.00 do 1 czerwca do godz. 7.00/
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego, w ogłoszeniu o zamówieniu i dokumentacji SWZ podstawowego zamówienia.
Zamówienie to polegać będzie na:
1) powtórzeniu tego samego rodzaju usług w zakresie liczby chronionych obiektów zajmowanych przez Muzeum Gdańska wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ podstawowego zamówienia i będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, czyli czynnościami ochrony określonymi w SWZ i załącznikach do SWZ zamówienia podstawowego. Zamówienie zostaje udzielone na okres około 2 miesięcy w sytuacji, gdy Zamawiający nie zdążył przeprowadzić nowego postępowania na ww. usługę,
Umowa zostanie zawarta na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe dotyczące postępowania przetargowego o sygnaturze NZP.26.1.2023(ZP-TP/01),
Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e02267-bf60-11ed-b311-9aae6ad31be8
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 732649,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Seris Konsalnet Ochrona Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seris Konsalnet Security Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272027702
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza 55,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-267
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa interwencyjna zostanie udostępniona przez inny podmiot - SOLID SECURITY Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERIS KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERIS KONSALNET OCHRONA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 732649,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-01INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób, mienia, terenu i obiektów
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Świadczenie usług ochrony fizycznej gmachu Sądów przy ul. Terespolskiej 15A oraz ZKSS w obiekcie przy ul. Owsiana 12 w Warszawie.
- "Ochrona fizyczna osób i mienia zespołu obiektów "Dworku Białoprądnickiego" przy ul. Papierniczej 2 oraz budynku Zajazdu Kościuszkowskiego przy ul. Białoprądnickiej 3, przez pracowników dozoru."
- Stała ochrona obiektów i terenu Katowickiego Centrum Onkologii z wykorzystaniem Grupy Interwencyjnej oraz monitorowanie systemów alarmowych
- "OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.