eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiDostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30a40bf3-9d81-4266-a591-a86ef8da7ecb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sądownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30a40bf3-9d81-4266-a591-a86ef8da7ecb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00265100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050024/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00220232

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.261.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 585000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie przy ulicy Biernackiego 20, a także wykonanie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SWZ, w tym w szczególności w:
- projekcie technicznym – załącznik nr 2 do SWZ,
- przedmiarze robót (przedmiar załączono pomocniczo, stanowić one mogą jedynie bazę do dalszych wyliczeń Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej, natomiast Wykonawca szacuje cenę ofertową na podstawie własnej kalkulacji obmiarowej) – załącznik nr 3 do SWZ,
Zamawiający informuje, że instalacja fotowoltaiczna objęta jest gwarancją. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby rozbudowa instalacji o bank energii była wykonana w sposób kompatybilny z istniejąca instalacją, zapewniając jednocześnie bezusterkowe jej działanie. Wykonawca zobowiązany jest zatem wykonać przedmiot zamówienia w taki sposób, aby Zamawiający nie utracił praw z gwarancji udzielonej na posiadaną instalację fotowoltaiczną.
W przypadku gdy Zamawiający utraci gwarancje wskutek działań Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest naprawić wszelkie poniesione z tego tytułu szkody w pełnej wysokości. W szczególności Wykonawca będzie zobowiązany do poniesienia kosztów wynikających z naprawy instalacji.
2. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie w ramach ceny ryczałtowej innych niezbędnych czynności pomocniczych, w tym:
- zapewnienia bezpieczeństwa pracownikom i interesantom sądu na czas prowadzenia robót,
- składowania i wywozu odpadów powstających w trakcie realizacji robót,
- po zakończeniu uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace.
3. Zamawiający zastrzega, że prace Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić w godzinach pracy sądu, a w wyjątkowych przypadkach, prace powodujące hałas, poza godzinami pracy sądu (w tym również możliwość prowadzenia prac w soboty i niedziele).
W takim przypadku Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w taki sposób aby umożliwić normalną pracę sądu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania przed rozpoczęciem prac do Oddziału Inwestycji i Remontów Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim (pokój 110):
- ogólnej listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace instalacyjne, w przypadku zmiany osób w trakcie obowiązywania umowy, należy przedłożyć Zamawiającemu uaktualnioną listę,
- każdorazowo z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem prac wykonywanych poza godzinami pracy sądu, listy osób (pracowników), którzy będą wykonywać prace.
5. Prace powinny być wykonane zgodnie z ww. opisem oraz zaleceniami Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie robót i dostaw zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
6. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania, a wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie ofertowej.
7. Rozwiązania równoważne:
Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR oraz w przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) materiałów lub normy, oceny techniczne, specyfikacji techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 p.z.p., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów (urządzeń) lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu, materiału o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, materiału o ile zapewni to osiągniecie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją projektową.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć do zaakceptowania przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy wykonania przedmiotu zamówienia.
9. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, Instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).
10. Kody CPV:
31430000-9 – akumulatory elektryczne,
45311200-2 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ogłoszeniem nr 2025/BZP 00220232 z dnia 07.05.2025 r. Zamawiający wszczął postepowanie pn. „Dostawa wraz z instalacją magazynu energii dla budynku Sądu Rejonowego w Opocznie”. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 20.05.2025 r. do godziny 9:00. W wyznaczonym terminie wpłynęły cztery oferty. W toku badania i oceny wszystkie oferty zostały odrzucone. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.