Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00248643/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b07154c6-043c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b07154c6-043c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031145/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno ze stacji paliw zlokalizowanych w promieniu nie większym 5 km od adresu ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno (za pomocą kart paliwowych dostarczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę).
Szacowane ilości:
-benzyna bezołowiowa Pb 95 (E5) w ilości do 2.500 litrów (CPV 09.13.21.00-4),
- olej napędowy ON (B7) w ilości do 13.000 litrów (CPV 09.13.41.00-8).
Realizacja zamówienia polegać będzie na bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników jednostek pojazdów służbowych oraz w kanistry z przeznaczeniem do ręcznych narzędzi zmechanizowanych z napędem spalinowym.
Dodatkowe warunki, których spełnienia zastrzega sobie Zamawiający:
1) Odbiór paliwa do uprawnionych pojazdów i maszyn Zamawiającego będzie odbywał się sukcesywnie w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych wystawionych przez Wykonawcę i przekazanych Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.
2) Podstawą do wystawienia kart paliwowych będzie wykaz pojazdów i maszyn Zamawiającego oraz wykaz osób uprawnionych do zakupu paliw płynnych na potrzeby sprzętu stacjonarnego,
3) Wykonawca będzie sporządzać i przekazywać Zamawiającemu faktury VAT za następujące okresy rozliczeniowe od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca, przy czym za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego miesiąca,
4) Płatność za zrealizowane dostawy realizowana będzie przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w umowie w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
5) Zamawiający dodatkowo będzie dokonywał u Wykonawcy zakupu materiałów, olei i płynów eksploatacyjnych, których sposób rozliczenia odbywał się będzie analogicznie jak paliwa, tj. bezgotówkowo.
6) Wydane przez Wykonawcę Zamawiającemu karty elektroniczne upoważniać będą do rejestracji zakupu paliwa do pojazdów oraz kanistrów, a także materiałów, olei i płynów eksploatacyjnych, o których mowa w ust. 5 powyżej.
7) Załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy określa orientacyjny wykaz planowanych do wydania kart elektronicznych i stanowi integralną część umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji Załącznika nr 1.
8) Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobieranie z poziomu przeglądarki internetowej wszystkich transakcji wykonanych kartami paliwowymi.
9) W okresie zimowym Wykonawca winien zabezpieczyć zamianę paliwa - oleju napędowego ON (B7) z letniego na zimowy. Przez okres zimowy należy rozumieć okres od 16 listopada do 28 lutego.
10) Oferowane do sprzedaży paliwo powinno spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości zakupionego paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami jakościowymi poprzez losowe pobranie próbek przy udziale obu stron, a w przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający poniesie wszelkie koszty przeprowadzenia w/w analiz, a w przypadku potwierdzenia niezgodności jakości paliwa koszty wykonanej analizy obciążą Wykonawcę.
12) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie na życzenie Zamawiającego świadectwa jakości na odebrane paliwa.
2. CPV: 09100000-0 Paliwa 09134100-8 Olej napędowy 09132100-4 Benzyna bezołowiowa.
3. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Słupno unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) Pzp – w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Kamieńsk
- Dostawa wraz z transportem oleju napędowego do zbiornika naziemnego na terenie siedziby Grodziskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w Grodzisku Wlkp.
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- DOSTAWA NA PŁYWAJĄCYCH STACJACH PALIW BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB-95 I OLEJU NAPĘDOWEGO DO ŁODZI EKSPLOATOWANYCH PRZEZ KOMISARIAT WODNY W GDAŃSKU
- Zakup paliwa na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szczebrzeszynie Sp. z o.o.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.