Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245055/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA DRESÓW SPORTOWYCH WZÓR 503B/MON
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 28 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523025966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 5
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub28WOG@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.28wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/28wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - jednostka budżetowa, podsektor rządowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA DRESÓW SPORTOWYCH WZÓR 503B/MON2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2391f212-0107-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137911/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 ODZIEŻ SPECJALNA I DODATKI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dresów sportowych wzór 503B/MON.
Wymogi, ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia, załączniku nr 2A -Specyfikacja Techniczna - Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT) stanowiące integralną część załącznika nr 2 do SWZ.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, bowiem przedmiot zamówienia objęty jest jedną dostawą i podział taki:
- utrudniłby realizację dostaw, z uwagi na konieczność koordynacji działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia i mógłby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia,
- byłby nieopłacalny, bowiem zlecenie wykonania różnych zakresów dostaw różnym Wykonawcom skutkowałoby zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga całkowitej realizacji ilości wyszczególnionych w zadaniu.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w załączniku nr 4 do SWZ wzór umowy wraz z załącznikami.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do 28 WOG Siedlce, magazyn GZ Siedlce. Szczegółowe warunki dostawy i odbioru zawiera załącznik nr 3 do Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18412000-0 - Odzież sportowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI (ZADANIA)
- Przeglądy aparatów do znieczulenia z wyposażeniem produkcji Philips/Dameca w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Termomodernizacja budynku Warsztatowo-Dydaktycznego nr 1 Centrum Kształcenia Zawodowego w Siedlcach w ramach zadania pn."Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Siedlce"
- Dostawa materiałów do układania nawierzchni drogowych
- Szkoła bez barier - modernizacja budynku I LO z dostosowaniem dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Siedlcach
- Usługa przeglądów okresowych urządzeń laboratoryjnych będących na stanie Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.