eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › "Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-500fe5b1-e5e3-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264627

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa odczynników laboratoryjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-500fe5b1-e5e3-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):


https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-500fe5b1-e5e3-11ee-a01e-f641a8763d5f
4. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-500fe5b1-e5e3-11ee-a01e-f641a8763d5f


6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
10. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).

12. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
13. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
14. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
15. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
16. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. z 2022 r. poz. 1710 t.j.) w związku z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej także "RODO") informuję, iż:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90
inspektor ochrony danych osobowych w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły, ul. Kolejowa 1a, 32-310 Jaroszowiec tel. 32 642 80 90, adres e-mail iodo@wschp.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn.: „Sukcesywna dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/03/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2. Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.

5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.

7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

9. Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

10. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.

11. Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników.
12. Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.

13. Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.

14. Kody CPV:
Główny kod:
33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne
Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi
Zadanie 2. 33696500-0
Zadanie 3. 33696500-0

15. Równoważność
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.
Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.
Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).

15.OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
Cena (Koszt) 60 pkt
Termin płatności (TP) 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2. Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.

5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.

7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

9. Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

10. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.

11. Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników.
12. Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.

13. Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.

14. Kody CPV:
Główny kod:
33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne
Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi
Zadanie 2. 33696500-0
Zadanie 3. 33696500-0

15. Równoważność
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.
Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.
Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).

15.OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
Cena (Koszt) 60 pkt
Termin płatności (TP) 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych do medycznych badań laboratoryjnych do Laboratorium Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w lokalizacji Jaroszowiec, ul. Kolejowa 1a w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1A do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
2. Zamawiający informuje, iż odczynniki których dotyczy przedmiotowe postępowanie służą do wykonywania medycznych badań laboratoryjnych na aparatach/systemach laboratoryjnych będących w posiadaniu Zamawiającego/będących jego własnością.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostawę odczynników zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.

4. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo cenowym – załączniku nr 1A do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.

5. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu asortymentowo-cenowym – Załączniku nr 1A do SWZ planowane ilości produktów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów w stosunku do ilości przyjętych w formularzu cenowym, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% łącznej wartości umowy.

7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości produktów nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego.

8. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

9. Odczynniki dostarczane do siedziby Zamawiającego w dostawach sukcesywnych do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega, że w przypadkach nagłych tzw. Cito. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować dostawę cząstkową w terminie do 24 godzin, licząc od godziny złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.

10. Przedmiot zamówienia winien posiadać dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zakwalifikowane są jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych z późn. zm.

11. Przedmiot zamówienia winien posiadać odpowiedni certyfikat CE, deklarację zgodności, certyfikat z badania, który należy dostarczyć wraz z dostawą zamawianych odczynników.
12. Z ofertą prosimy o przedstawienie ostatnich aktualnych certyfikatów badania dla odczynników.

13. Dostarczenie karty charakterystyki odczynnika i Instrukcji używania odczynników w języku polskim wraz z dostawą lub wskazanie adresu internetowego ( linku), który umożliwi wgląd i pobranie aktualnej instrukcji.

14. Kody CPV:
Główny kod:
33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne
Zadanie 1. 33696200-7 – Odczynniki do badania krwi
Zadanie 2. 33696500-0
Zadanie 3. 33696500-0

15. Równoważność
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego, wymagane jest uzupełnienie kolumny– „Numer katalogowy oraz nazwa Wykonawcy/Producenta”.
Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych jakościowo, fizykochemicznie, eksploatacyjnie i technicznie. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do wszystkich pakietów.
Użyte w zadaniach nazwy własne producentów/dostawców zostały umieszczone ze względów technologicznych, z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzują się posiadane przez zamawiającego urządzenia bądź realizowane badania.
Przez podanie nazw własnych produktów(numerów katalogowych), będących przedmiotem zamówienia, zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania.
Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać minimalne parametry odpowiadające produktom wyszczególnionym w pakietach a także posiadać cechy jakościowe i cechy użytkowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego w wyspecyfikowanych pakietach.
Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w SWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty produkowane są w takim procesie technologicznym oraz posiadają nie gorsze właściwości, które zapewniają takie same warunki realizacji prowadzonych badań co produkty w opisie SWZ. Wymóg ten podyktowany jest koniecznością uniknięcia powtórzenia wykonywanych badań oraz utraty uzyskanych wyników. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca dołączy do oferty podpisany dowód równoważności (certyfikat jakości, karta charakterystyki, metodykę, instrukcję użycia odczynnika w aparacie/systemie będącym w posiadaniu Zamawiającego, atest lub inny dokument z którego wynika równoważność).

15.OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – gdzie część zamówienia stanowi dane Zadanie wg podziału jak poniżej:

Zadanie nr 1. - Odczynniki do wykonywania badań gazometrycznych w analizatorze OPTI CCA-TS2
Zadanie nr 2. - Odczynniki do wykonywania mikrobiologicznych badań molekularnych w systemie zamkniętym metodą RT-PCR w analizatorze GeneXpert 10C
Zadanie nr 3.- Odczynniki do wykonywania hodowli Mycobacterium na podłożach płynnych w systemie automatycznym BD BACTEC MGIT 320

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający do etapu oceny ofert pod względem ustalonych w ust. 2 kryteriów zakwalifikuje oferty spełniające następujące wymagania:
a) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
b) złożone przez Wykonawcę dokumenty (oświadczenia) potwierdzają spełnianie przez niego warunków udziału w Postępowaniu określone w Specyfikacji,
c) złożone oświadczenia i wymagane dokumenty są aktualne, zostały złożone
w odpowiedniej formie i są podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy,
d) oferta nie podlega odrzuceniu.

2. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobem ich oceny.
Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr Nazwa kryterium Waga
Cena (Koszt) 60 pkt
Termin płatności (TP) 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1. Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe
1.1. Do składanej oferty Wykonawca: dołączy oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
• Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składane na podstawie art. 7 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego) – oświadczenie Wykonawcy stanowi wzór załącznik nr 2 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi przez Zamawiającego cechami, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych przedmiotowych środków dowodowych:

1) Formularz asortymentowo-ilościowy (Załącznik nr 1A do SWZ)
2) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta/dostawcy Opisujące metodyki badań oraz dołączy Karty charakterystyki produktu dotyczące oferowanego wyrobu w języku polskim
3) aktualne certyfikaty badania dla odczynników.
4) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych : - właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów.
- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu.

Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność.

Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania związane z realizacją zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składające się na ofertę:

1. Ofertę stanowią:

1) formularz ofertowy – interaktywny udostępniony przez Zamawiającego na platformie
e-Zamówienia
2) Formularz asortymentowo-ilościowy – Załącznik nr 1A

UWAGA! W przypadku nie dołączenia do Oferty Załącznika nr 1A, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy,
3) Katalogi i/lub ulotki informacyjne producenta/dostawcy Opisujące metodyki badań oraz dołączy Karty charakterystyki produktu dotyczące oferowanego wyrobu w języku polskim
4) aktualne certyfikaty badania dla odczynników.
5) w odniesieniu do produktów zakwalifikowanych do wyrobów medycznych :
- właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 974 z późn. zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia(certyfikaty CE, deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie , iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz załączeniem innych dokumentów potwierdzających że produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na ternie Unii Europejskiej wynikających z odrębnych przepisów.
- potwierdzenie, że oferowany wyrób medyczny został zgłoszony/ wpisany do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu lub dokonano powiadomienia o wyrobie w trybie. art. 58 ustawy o wyrobach medycznych -nazwa wyrobu zgłoszona /wpisana do rejestru winna odpowiadać nazwie handlowej /katalogowej oferowanego wyrobu.

6) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia (wymienione w Rozdziale IV i Rozdziale VIII ust.1 pkt. 1.1 i ust 1.2. oraz dokumenty wskazane w rozdz. IX i X Specyfikacji (jeśli dotyczy),

7) w przypadku, gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 97 ust. 2 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz.U. 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami).
8) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 108 ustawy Pzp ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 129)
b) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu lub do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w ofercie w formie, o którym mowa w ust.1 pkt. 4),
c) wszelka korespondencja w Postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
d) wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów potwierdzających, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji. Zamawiający zaleca aby przy sporządzeniu oferty, Wykonawca skorzystał z wzorów przygotowanych przez Zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez Zamawiającego w Specyfikacji.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę w zakresie każdego z zadania . Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego (upoważnionych) przedstawiciela (przedstawicieli) Wykonawcy za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
a) zmiana stawek podatku VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych,
b) zmiana cen urzędowych;
c) w przypadku wskazanym w art. 455 Prawa zamówień publicznych;
d) wydłużenie terminu realizacji umowy przy zachowaniu cen z umowy jednak nie dłużej niż o trzy miesiące,
e) w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy ze względów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowałby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje rozwiązania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równoważnych lub lepszych parametrach.
3. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może również wystąpić w sytuacji gdy nastąpi:
a) zmiana ustawowej stawki procentowej podatku VAT,
b) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 847 z późn. zm.),
c) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- i wskazane wyżej zdarzenia będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
4. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów (...) cd. w Załączniku nr 3 do SWZ - Istotne postanowienia umowy paragraf 11 oraz 13.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

INFORMACJE DODATKOWE

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .txt, .xls lub .xlsx (wybór formatu danych należy do Wykonawcy).
2. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
INNE
1. Do spraw nieuregulowanych niniejszą SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zmawiający, na podstawie ustawy z dnia 09.11.2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. 2018, poz. 2191 ze zm.), dopuszcza przesyłanie przez Wykonawcę ustrukturyzowanych faktur elektronicznych związanych z realizacją niniejszego zamówienia za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
3. Gdziekolwiek w Specyfikacji Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
4. Wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę w toku Postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku Postępowania.
5. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców.
6. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów.
7. Informacja o sposobie komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 – NIE DOTYCZY
8. Wykonawca składając ofertę akceptuje:
- warunki i terminy płatności
- termin związania ofertą
- warunki określone w projektowanych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) oraz zawarte w zapisach SWZ,
oraz deklaruje zawarcie umowy w przypadku wyboru jego oferty na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.