eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz"Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e8a6b56-ff4f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.26 Budowa przejścia dla pieszych na ul. 11 Listopada w Aleksandrowie Łódzkim

1.1.27 Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej Nr 5150 E przy Szkole Podstawowej w Leśmierzu

1.1.28 Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Głównej w Dąbrówce Wielkiej

1.1.29 Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Łowickiej w Głownie

1.1.30 Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu

1.1.31 Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Targowej w Strykowie

1.1.32 Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Zgierskiej w pobliżu przedszkola miejskiego w Ozorkowie

1.1.33 Przebudowa przejścia dla pieszych w Parzęczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.28.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 686991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - „Budowa przejścia dla pieszych na ul. 11- go Listopada w Aleksandrowie Łódzkim”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 5150E przy Szkole Podstawowej w Leśmierzu”.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Głównej w Dąbrówce Wielkiej”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Łowickiej w Głownie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Parzęczewskiej w Zgierzu”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - „Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Targowej w Strykowie”;
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - ,,Przebudowa przejścia dla pieszych na ul. Zgierskiej w pobliżu Przedszkola Miejskiego w Ozorkowie”;
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 - „Przebudowa przejścia dla pieszych w Parzęczewie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych
w województwie Łódzkim na rok 2021 w formule zaprojektuj i wybuduj. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części w zależności od lokalizacji przejścia dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest w ramach jednego zadania wykonać kompleksowe prace projektowe jak i na ich podstawie zrealizować roboty budowlane na zadanie, na które składa ofertę.
2. Projekt pn: „Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w województwie Łódzkim na rok 2021” współfinansowany z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Zamawiający będzie oceniał ofertę Wykonawcy odrębnie w ramach każdej części na która składa ofertę. Ilekroć w dokumentacji zostanie użyte słowo części jest ono tożsame ze słowem zadanie. Szczegółowe opisy poszczególnych zadań są dostępne w dokumentach zamówienia dostępnych na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77982,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77982,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77982,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77367,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77367,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77367,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77367,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84747,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84747,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84501,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84501,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84501,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84501,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84747,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84747,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84747,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84747,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL MAKOWSKI Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych 51, lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84747,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.