eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłogówŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE



Ogłoszenie z dnia 2025-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 767276500

1.5.8.) Numer faksu: 767276501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus-glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusglogow.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94d52b99-0e2b-48bd-b8cf-2ed3b0d9839c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d52b99-0e2b-48bd-b8cf-2ed3b0d9839c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu Centrum Usług społecznych w Głogowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Gmina Miejska Głogów dla mieszkańców – tworzenie Centrum Usług Społecznych w Głogowie” nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00 w ramach Priorytetu nr 7 „Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku”, Działania nr 7.7 „Rozwój usług społecznych i zdrowotnych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.DA.082.9.2025.P.Sz.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1575000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie".
Usługi asystenckie będą świadczone zgodnie z indywidualnymi potrzebami Uczestnika projektu.
Usługi będą świadczone w trakcie trwania całego okresu realizacji projektu. Wsparciem w postaci usług asystenckich w miejscu zamieszkania objętych zostanie co najmniej 70 osób (w tym dla 60 kobiet i 10 mężczyzn), pełnoletnich mieszkańców Głogowa, posiadających orzeczenie
o niepełnosprawności.
Planowany termin realizacji zamówienia to czerwiec 2025 roku – kwiecień 2027 roku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wprowadzenia zmian do umowy o dofinansowanie i wydłużenia terminu realizacji dofinansowanego projektu nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00.
Oferowana usługa powinna być świadczona zgodnie z terminem realizacji projektu, tj. od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r. w łącznej ilości do 35 000 godzin zegarowych.
W okresie od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r., z miesięczną przerwą w świadczeniu usługi w marcu 2026r., w tym:
- w okresie od czerwca 2025r. do 28 lutego 2026r. – do 16 800 godzin zegarowych,
- w okresie od 1 kwietnia 2026r. do 30 kwietnia 2027r. – do 18 200 godzin.
Czas realizacji usługi asystenckiej będzie liczony w godzinach. Jedna jednostka (1 godzina) oznacza 1 godzinę zegarową (60 minut) usługi asystenckiej.
Wsparcie w postaci usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu będzie udzielane zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem każdej z osób, a łączna ilość godzin
w miesiącu, przewidziana dla jednego uczestnika projektu wynosi średnio 20 godzin.
Uczestnik Projektu nie ponosi odpłatności za usługi asystenckie.
Usługi asystenckie realizowane przez asystenta mogą być świadczone przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę:
a) przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystenckiej,
b) do czasu realizacji usług nie wlicza się czasu dojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji usług.
W godzinach realizacji usług asystenckich nie mogą być świadczone usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.), i/lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie finansowane ze środków publicznych (np. Fundusz Solidarnościowy, PFRON).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 02.06.2025r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 575 000 złotych brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:
Kontraktor Sp. z o.o., ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań
Łączna cena brutto przedmiotu zamówienia: 2 240 000 złotych
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że na podstawie z art. 262 Pzp Wykonawca, który ubiegał się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zostanie niezwłocznie powiadomiony o wszczęciu kolejnego postępowania dotyczącego tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmującego ten sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.