Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00243867/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00264391/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00266827/01 - Wynik z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004043590
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 767276500
1.5.8.) Numer faksu: 767276501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus-glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cusglogow.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94d52b99-0e2b-48bd-b8cf-2ed3b0d9839c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENCKIEJ W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GŁOGOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d52b99-0e2b-48bd-b8cf-2ed3b0d9839c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092803/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu Centrum Usług społecznych w Głogowie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Gmina Miejska Głogów dla mieszkańców – tworzenie Centrum Usług Społecznych w Głogowie” nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00 w ramach Priorytetu nr 7 „Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku”, Działania nr 7.7 „Rozwój usług społecznych i zdrowotnych” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00243867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.DA.082.9.2025.P.Sz.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1575000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie".
Usługi asystenckie będą świadczone zgodnie z indywidualnymi potrzebami Uczestnika projektu.
Usługi będą świadczone w trakcie trwania całego okresu realizacji projektu. Wsparciem w postaci usług asystenckich w miejscu zamieszkania objętych zostanie co najmniej 70 osób (w tym dla 60 kobiet i 10 mężczyzn), pełnoletnich mieszkańców Głogowa, posiadających orzeczenie
o niepełnosprawności.
Planowany termin realizacji zamówienia to czerwiec 2025 roku – kwiecień 2027 roku, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku wprowadzenia zmian do umowy o dofinansowanie i wydłużenia terminu realizacji dofinansowanego projektu nr FEDS.07.07-IP.02-0002/24-00.
Oferowana usługa powinna być świadczona zgodnie z terminem realizacji projektu, tj. od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r. w łącznej ilości do 35 000 godzin zegarowych.
W okresie od miesiąca czerwca 2025r. do 30 kwietnia 2027r., z miesięczną przerwą w świadczeniu usługi w marcu 2026r., w tym:
- w okresie od czerwca 2025r. do 28 lutego 2026r. – do 16 800 godzin zegarowych,
- w okresie od 1 kwietnia 2026r. do 30 kwietnia 2027r. – do 18 200 godzin.
Czas realizacji usługi asystenckiej będzie liczony w godzinach. Jedna jednostka (1 godzina) oznacza 1 godzinę zegarową (60 minut) usługi asystenckiej.
Wsparcie w postaci usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników Projektu będzie udzielane zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem każdej z osób, a łączna ilość godzin
w miesiącu, przewidziana dla jednego uczestnika projektu wynosi średnio 20 godzin.
Uczestnik Projektu nie ponosi odpłatności za usługi asystenckie.
Usługi asystenckie realizowane przez asystenta mogą być świadczone przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przy czym przez tego samego asystenta maksymalnie do 12 godzin na dobę:
a) przez dobę należy rozumieć 24 kolejne godziny, poczynając od godziny, w której asystent rozpoczyna realizację usługi asystenckiej,
b) do czasu realizacji usług nie wlicza się czasu dojazdu przed rozpoczęciem i po zakończeniu realizacji usług.
W godzinach realizacji usług asystenckich nie mogą być świadczone usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.), i/lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie finansowane ze środków publicznych (np. Fundusz Solidarnościowy, PFRON).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 02.06.2025r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1 575 000 złotych brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę:Kontraktor Sp. z o.o., ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań
Łączna cena brutto przedmiotu zamówienia: 2 240 000 złotych
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240000 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Remont ul. Lompy, Żeromskiego, Kochanowskiego i Asnyka"
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, mobilnych agregatów prądotwórczych z silnikiem wysokoprężnym w wyciszonej zabudowie - Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Wykonanie i sukcesywne dostawy tablic rejestracyjnych pojazdów oraz udostępnienie oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne
- "Przebudowa dachu budynku koszarowego na Ostrowie Tumskim w Głogowie"
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup busa 9 osobowego z windą inwalidzką na jeden wózek inwalidzki do przewozu niepełnosprawnych uczniów Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie.
- Ochrona fizyczna osób , mienia i obiektu Sądu Rejonowego w Głogowie w 2026 r.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego finansowanej ze środków FS na dofinansowanie zadań w ramach resortowego Programu MRPiPS "Opieka wytchnieniowa"
- "Świadczenie usług schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu gminy Miasto Inowrocław w 2026 r."
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Karczewie w ich miejscu zamieszkania w 2026 r.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





