eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Wymiana wodomierzy z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana wodomierzy z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 842 52 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodomierzy z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego w lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afdc7b98-0385-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025999/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja instalacji wodnej wraz z montażem wodomierzy w budynkach komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/DIT/U/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228423,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wymianie wodomierzy(montaż-demontaż)z modułami radiowymi ciepłej i zimnej wody z możliwością odczytu radiowego we wskazanych lokalach mieszkalnych będących własnością Miasta Słupsk, a zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
Zakres prac obejmuje:
- odczyt i demontaż starych wodomierzy
- sporządzenie harmonogramu wymiany wodomierzy na podstawie załącznika nr 2 do Wzoru umowy będącej załącznikiem nr 8 do SWZ
- wymiana wodomierzy przystosowanych do odczytu radiowego sztuk 1319 z montażem plastikowej plomby zatrzaskowej we wszystkich lokalach znajdujących się w budynkach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy
- wykonanie usług na zlecenie Zamawiającego tj.:
a) Wymiana wodomierza radiowego Qn 1,5 m3/h.(minimum)
b) Wymiana modułu radiowego.
c) Wymiana materiału drobnego (plomba, uszczelka, itp.).
d) Przeprogramowanie daty wodomierza radiowego (cały budynek) na zlecenie Zamawiającego.
e) Pojedynczy odczyt pośredni na zlecenie Zamawiającego.
f)Wymiana zaworu przed wodomierzem podczas realizacji wymiany wodomierzy (koszt z materiałem zainstalowanym)
g) Dojazd.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy:
- kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia
- bieżące usuwanie i naprawa szkód powstałych w trakcie realizacji prac- zabezpieczanie oraz usuwanie wszelkich odpadów i zanieczyszczeń będących efektem prowadzonych robót
- wykonanie usług na zlecenie Zamawiającego
Wymogi dot. wodomierzy:
- wodomierze i nakładki radiowe muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadające wymagane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stosowne oznaczenia, certyfikaty, atesty oraz winny posiadać aktualną cechę legalizacji z roku 2023,
- posiadać średnice DN15,
- 5-lat gwarancji-bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty montażu wodomierza, wpisanej w protokole montażowym razem ze stanem wodomierza i numerem plomby
- Wartości przepływów minimalnego Q3=1,5 m3/h.
- Tmax=30C dla wody zimnej i Tmax=90C dla wody ciepłej,
- Legalizacja ważna na 60 miesięcy,
- 60 miesięcy gwarancji na wodomierz,
- pozycja montażowa pozioma lub pionowa,
- zdalny odczyt danych o bieżącym zużyciu lub zużyciu na dany dzień,
- odczyt wodomierzy za pośrednictwem bramek przekaźnikowych i łączy Internetu, bez konieczności wchodzenia do mieszkania lub lokalu użytkowego.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z aktualnymi aktami prawnymi w szczególności
a) Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 22 marca 2019 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych,
b) Atestami, certyfikatami, świadectwami technicznymi w zakresie zgodności z Polskimi normami i normami UER,
c) Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Wymiana wodomierzy nastąpi na podstawie Harmonogramu przebiegu prac szczegółowo określonego dla poszczególnych budynków, który zostanie sporządzony przez Wykonawcę w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, dostarczony na wskazany adres Zamawiającego drogą e-mailową
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę minimum 2 osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku :
- hydraulik o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
5.10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
5.11. Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy Ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2022 poz. 1083).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.9 we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281541,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281541,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.