eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PasłękPOPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdppaslek@zdppaslek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.bip.powiat.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35965d15-30d0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35965d15-30d0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264325

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003332/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.252.27.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233299,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1
Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego:
„POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH
W OBSZARZE ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ
DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ
(DP 1139N) W GRONOWIE GÓRNYM”
4.2
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot zamówienia: 45233261-6
4.3
Opis przedmiotu zamówienia:
ZAŁOŻENIA OGÓLNE
Projekt wykonawczy drogowy wykonano w celu wprowadzenia elementów bezpieczeństwa
uczestników ruchu pieszego w obrębie przejść dla pieszych na ul. Szafirowej w Gronowie
Górnym. Na projektowanym odcinku drogi zakłada się przebudowę trzech przejść dla pieszych i
budowę jednego. Przejście w obrębie ul. Agatowej w km 0+197, 60 zostanie przeniesione o 6,40
m do km 0+191,00. Przesunięcie jest podyktowane bliskością przejścia i skrzyżowania z ulicą
podporządkowaną. Z uwagi na bliskość zatoki autobusowej przejście dla pieszych w obrębie
skrzyżowania z ul. Topazową zostanie przeniesione z km 0+339, 90 do km 0+348, 90.
Wszystkie przejścia zostaną wykonane w nawierzchni kostki brukowej betonowej grubości 8 cm
koloru czerwonego (kostka bezfazowa) wyniesione ponad krawędź jezdni o 10 cm. Rampę
najazdową wykonuje się na długości 1,20 m. Szerokość przejść dla pieszych wynosi 4,2 m
oznakowanych malowaniem masą chemoutwardzalną. Najazd oznakować znakami poziomymi
P-25 a przejście znakiem P-10. W odległości 2 m wykonać połówkowo oznakowanie w postaci
znaków P-14. Oznakowanie wykonać od strony najazdu. Od strony dojścia dla pieszych
pokonanie różnicy wysokości wyniesionego przejścia będzie wykonane skosem na długości 60
cm. Wzdłuż krawężnika z dwóch rzędów kostki brukowej betowej grub 8 cm koloru czerwonego
wykonany będzie ciek przykrawężnikowy. Ciek będzie miał szerokość 20 cm ze spadkiem nie
mniejszym niż 0,3%. W celu zapewnienia prawidłowej komunikacji pieszych zostaną
dostosowane dojścia i zaniżenia krawężników. Przed wejściem na przejście, w chodniku
wykonany będzie rząd płytek integracyjnych 40x40x8 cm (kolor żółty) oddalonych 50 cm od
krawężnika
4.3.1
Przebudowa przejść będzie polegała na:
• wykonaniu robót rozbiórkowych
• wykonaniu robót ziemnych – 129,799 m3
• przebudowie ciągów pieszych z kostki brukowej bet. 8cm szarej / integracyjne żółte– 167,800
m2
• budowie wyniesionych przejść z kostki brukowej betonowej niefazowanej 8 cm kolor – 170,940
m2
• usunięciu oznakowania poziomego i rozebraniu oznakowania pionowego
• wykonaniu oznakowania pionowego – 30 szt.
• wykonaniu oznakowania poziomego farbami chlorokauczukowymi – 69,064 m2
• wykonaniu oznakowania pionowego aktywnego – 2 szt.
• wykonaniu tablic aktywnych „radar prędkości” – szt. 2
• ustawieniu lamp hybrydowych solarno-wiatrowych – szt. 4
• wykonaniu elementów odblaskowych „kocie oczy” – 56 szt.
• montażu barier ochronnych stalowych N2 W2 – 8,00 m
• wykonaniu humusowania z obsianiem – 64,000 m2
• wymianie krawężników – 72,000 m
• wymianie obrzeży – 60,100 m
• remoncie elementów odwodnienia – cieki podchodnikowe – 1 kpl.
4.3.2
Zamówienie obejmuje przebudowę trzech i budowę jednego przejścia dla pieszych w Gronowie
Górnym z podziałem na 4 odrębne części. Wykonawcy składają oferty na wykonanie wszystkich
4 zadań. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) podaje kwoty za wykonanie
poszczególnych zadań oraz ich łączną sumę, która będzie dla Zamawiającego podstawą do
wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części.
Zakres robót objętych zamówieniem:
a) Zadanie nr 1: „POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE
ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W
GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 1 W KM 0+191,00”.
b) Zadanie nr 2: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE
ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W
GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 2 W KM 0+348,90”.
c) Zadanie nr 3: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE
ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W
GRONOWIE GÓRNYM – BUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 3 W KM 0+498,80”.
d) Zadanie nr 4: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU PIESZYCH W OBSZARZE
ODDZIAŁYWANIA PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH NA ULICY SZAFIROWEJ (DP 1139N) W
GRONOWIE GÓRNYM – PRZEBUDOWA PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH NR 4 W KM 0+348,90”.
4.3.3
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje
możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane.
4.3.4
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych prac koniecznych do
prawidłowego funkcjonowania przedmiotowego przedsięwzięcia w ramach kosztów
przedstawionych w ofercie.
4.3.5
Wymagania dotyczące robót:
1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami,
warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z zaleceniami
Inspektora nadzoru,
2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot
zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami
niniejszej SWZ,
3. użyte materiały i urządzenia powinny być zgodne ze specyfikacją techniczną.
Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe
wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
określonymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność
profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
4) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z
obowiązujących przepisów prawa.
4.3.6
Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i
wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do
kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z
postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową
realizację zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena oferty przewyższa cenę, jaką Zamawiający ma zamiar przeznaczyć

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394739,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 394739,46 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.