Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00246978/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/32 335 96 00
1.5.8.) Numer faksu: 32 230 80 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a80d5500-5879-4744-b6ec-9e7556e8d2431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2025 - (2) Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a80d5500-5879-4744-b6ec-9e7556e8d243
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037862/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania oraz zwrotu przesyłek pocztowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00246978
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 157508,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest - „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania oraz zwrotu przesyłek pocztowych”.
2. Termin realizacji zadania ustala się od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 1 lipca 2025r. do 30 czerwca 2026r. lub do wcześniejszego wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia.
3. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
4. Zamawiający gwarantuje wynagrodzenie minimalne na poziomie 50% wartości brutto umowy.
5. Przesyłki, które nie zostały wyszczególnione w Załączniku nr 1 umowy, będą szacowane w oparciu o obowiązujący cennik Wykonawcy.
6. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, o których mowa w pkt. 7 oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy.
7. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności:
a. ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 896 - dalej ustawa Prawo pocztowe) oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.
b. Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U.2019 r, poz.474)
8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przesyłki kierowane do punktów Wykonawcy, a adresowane do Zamawiającego do pok. 010 Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-13:30.
9. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego do pok. 010 Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach przy ul. Górnych Wałów 9, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-13:30.
10. Wykonawca zobowiązany jest do nadawania przesyłek nadanych przez Zamawiającego w dniu ich dostarczenia.
11. Wykonawca powinien posiadać w całym okresie wykonywania zamówienia wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej i przedłożyć Zamawiającemu do okazania dokumenty wpisu na każde jego żądanie.
12. Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego elektronicznego śledzenia przesyłek rejestrowanych w obrocie krajowym oraz zagranicznym, tak by nadawca lub odbiorca przesyłki mógł zidentyfikować w którym miejscu (punkcie obsługi pocztowej) przesyłka się znajduje.*
*zapis opcjonalny- dotyczy sytuacji gdy w ofercie zaoferowano taką możliwość
13. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym opisu na formularzach potwierdzenia odbioru stosowanych do doręczeń w tym m.in. poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz ewentualne zaznaczenie właściwego fragmentu tekstu.
14. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest „awizowana” dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka pocztowa niepodjęta w terminie, zwracana jest niezwłocznie Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nieodebrania przez adresata (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego.)
15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną placówką pocztową w centrum miasta Gliwice oraz co najmniej jednym punktem odbioru przesyłek w dzielnicach miasta Gliwice tj. Sośnica, Trynek, które będą czynne co najmniej w dni robocze od poniedziałku do piątku, minimum 5 godzin dziennie.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W CAŁOŚCI ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 8 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z pózn. zm.) (zwanej dalej ustawą Pzp) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
"1)nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (...)"
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG.1200.2712.39.2025 Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części
- 26-P-25 Roboty dekarskie
- Dostawa licencji systemu monitoringu
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) (...). Znak sprawy: DZPZ.283.58.2025.MW
- Dostawa stolarki drzwiowej
- 29-P-25 Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przekazów gotówkowych do klientów Oddziału ZUS w Białymstoku
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie i Ochrony Zdrowia w Dzierżoniowie w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Politechniki Białostockiej
- USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM
- Świadczenie usług pocztowych dla Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.