Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00268191/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00354301/01 - Wynik z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OSTRÓDZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stapińskiego 19c
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 477329800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kppsp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-ostroda
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b8ba068-0c74-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Ostródzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b8ba068-0c74-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XVIII SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XX SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2023.1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 25856097,56 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614634,14 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP w Ostródzie – Etap I.
2. W ramach etapu I należy wykonać:
1) Zjazd z drogi publicznej:
Przedmiotem inwestycji jest budowa zjazdu z drogi położonej na działce 3/3 do działek nr 30/51, 2/40, 2/35 obręb 009 Górka gm. Ostróda. Projektowany zjazd będzie służył do obsługi komunikacyjnej projektowanego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą jednostki ratowniczo-gaśniczej. Projektowany zjazd dowiązano wysokościowo do jezdni na drodze publicznej oraz projektowanego zagospodarowania działki Inwestora i otaczającego terenu. Zjazd przeznaczony będzie dla samochodów osobowych oraz wozów straży pożarnej. Zaprojektowano zjazd o szerokości jezdni 5,0m oraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Projektowany zjazd będzie rozbudowany o infrastrukturę drogową w postaci znaków pionowych, sygnalizacji świetlnej.
2) Przyłącza wodno- kanalizacyjne (z sąsiednich działek):
Zgodnie z dokumentacją zaprojektowano przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne na terenie inwestora, z włączeniem do przewodu znajdującego się na działce nr 29 przechodzące przez działki 30/51, 3/3, 30/53, 30/24. Projektowany wodociąg zasilał będzie projektowany budynek użyteczności publicznej, a sieć kanalizacyjna odprowadzała nieczystości do sieci gminnej. W ramach zadania należy wykonać sieć wodno- kanalizacyjną wraz z przyłączem do istniejącej sieci. Na działce inwestora gdzie zaczyna się projektowana sieć zaplanowano przepompownię ścieków z rozdrabniaczem.
3) Zbiornik przeciwpożarowy:
Projektowany zbiornik wody posiadać będzie 220,5 m3 pojemności oraz umożliwiony będzie pobór wody z głębokości nie większej niż 4m, licząc między lustrem wody a poziomem stanowiska czerpania wody. Zbiornik wyposażony będzie w studzienkę ssawną umożliwiające pobór wody zabezpieczony prze zamuleniem i zamarzaniem. Dodatkowo przy zbiorniku projektuje się stanowisko czerpalne wraz z dojazdem. Zbiornik zabezpieczony będzie przed przypadkowym wpadnięciem ludzi lub zwierząt poprzez ogrodzenie. W związku z pojemnością zbiornika powyżej 100 m3 konieczne jest zapewnienie dwóch zejść, po jednym na skarpach przeciwległych, na stałe dno zbiornika.
4) Przełożenie sieci telekomunikacyjnej:
Należy również wykonać przebudowę istniejącego rurociągu kablowego 3-otworowego wraz z kablem światłowodowym własności Polkomtel Infrastruktura Sp. z o.o.. kolidującego z przedmiotową inwestycją poprzez budowę nowego rurociągu kablowego z 3 rur HDPE Ø40/3,7 wraz zz studniami kablowymi betonowymi typu SKR-2 o łącznej długości ok 294,0m. Obecnie trasa światłowodu przechodzi przez miejsce wyznaczone pod nowobudowany budynek. Zaprojektowany rurociąg omija budynek od północnej strony.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem 14 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale V SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
NieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego, wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje znajdują się w paragrafie 14 projektowanych postanowień umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa paliwa żeglugowego do silników statków Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej
- DOSTAWA SPRZĘTU NA POTRZEBY CYBERBEZPIECZEŃSTWA NA RZECZ GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na modernizacji ujęcia wodociągowego w Dąbrowie w gminie Nowosolna - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Dobrzejewice wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Poprawa dostępności komunikacji publicznej na terenie gminy Głusk - Etap I
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- Przebudowa budynku na potrzeby utworzenia Centrum Usług Społecznych w Chojnowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.