Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245182/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00249783/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-28
- 2021/BZP 00253383/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników HAKO CITYMASTER 1650
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511008463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Budowlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: komunalnik@e-ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnikketrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbcd0955-3623-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników HAKO CITYMASTER 16502.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbcd0955-3623-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/08/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu pojazdu wielofunkcyjnego do całorocznego utrzymania chodników marki HAKO CITYMASTER 1650
2. Przedmiot zamówienia obejmuje : sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupionego w odrębnym postępowaniu przetargowym Zamiatarki chodnikowej HAKO CITYMASTER 1650 wraz z wyposażeniem tj. myjka wysokociśnieniowa, ręczny wąż ssący, posypywarka silosowa , pług dwulemieszowy, kolektor liści i drobnych śmieci ( załącznik opis pojazdu).
3. Na umówione raty leasingowe w okresie 36 miesięcy na następujących warunkach:
1) waluta : PLN
2) dostawca został wybrany w odrębnym postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego : HAKO Polska Sp. z o.o., ul. Czerwone Maki 63, 30-392 Kraków , NIP 677 20 77 313 , REGON 276177635
3) wartość dostawy ustalona w wyniku przeprowadzonego postępowania : netto 499 520,00 zł + podatek VAT 23%. Wartość dostawy brutto : 614 409,60 zł ( sześćset czternaście tysięcy czterysta dziewięć złotych 60/100)
4) Opłata wstępna: 45%
5) opłata manipulacyjna : 0%
6) pozostałe raty okresowe : 36 miesięcy , wykup jako ostatnia rata
7) z zastrzeżeniem, maksymalna spłata 45 % wartości leasingu przypadnie do spłaty w 2021 roku.
8) raty stałe
9) koszt wykupu;6,0 % jako ostatnia 36 rata leasingu.
10) Oprocentowanie stałe przez cały okres trwania leasingu.
4. Wykonawca dołączy do oferty harmonogram spłaty rat.
5. Raty nie obejmują kosztów ubezpieczenia urządzenia( wraz ze zniesieniem wkładu własnego). W trakcie trwania umowy koszty te ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego na podstawie oddzielnych faktur.
6. Realizacja dostawy urządzenia została zaplanowana na 30 listopada 2021, osprzętu tj. Kolektora do liści i drobnych śmieci na 31 grudnia 2021r. z okresem płatności za dostarczony przedmiot umowy - 30 dni od daty protokólarnego odbioru urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66100000-1 - Usługi bankowe i inwestycyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie postępowania 639 000,00 zł , Oferta która wpłynęła przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przebudowa i remont Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Wojska Polskiego 9 w Kętrzynie
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie.
- Przebudowa dróg w miejscowościach Muławki i Wilkowo
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





