eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯uromin"Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"



Og³oszenie z dnia 2023-06-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed6cece9-0c36-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263763

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotyczy realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.2 Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej https://zuromin.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
1.3 Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w zak³adce „Pytania i odpowiedzi”. Za datê przekazania zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
1.4 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki
1.5 Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji dla Wykonawców – Regulacje i procedury procesu zakupowego https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.6 Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc ze szczególnym wskazaniem na pdf
1.7 Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, informacji, dokumentów elektronicznych, lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie https://zuromin.ezamawiajacy.pl
1.8 Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego pod numerem telefonu: +48 22 576 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
1.9 Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia osoby: w zakresie procedury przetargowej Ewa Wnuk, w zakresie przedmiotu zamówienia Piotr Suchoparski, Mariusz Bryska
2. Z³o¿enie oferty
2.1 Wykonawca sk³ada ofertê wraz z za³±cznikami za po¶rednictwem platformy pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY". Formularz oferty – za³. nr 2 do SWZ.
2.2 Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Z³o¿enie oferty wymaga od wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania na Platformie zakupowej zamawiaj±cego dostêpnej pod adresem https://zuromin.ezamawiajacy.pl
2.3 Wykonawca sk³ada ofertê w formatach: okre¶lonych w pkt. 14.5 SWZ
2.4 Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim.
2.5 Wczytanie oferty wraz z za³±cznikami nastêpuje poprzez polecenie „Z³ó¿ ofertê". Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta z³o¿ona poprawnie”. O terminie z³o¿enia Oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na platformie. Po zapisaniu, plik jest w Systemie o którym mowa w pkt. 2.2 zaszyfrowany.
2.6 Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert zmieniæ lub wycofaæ z³o¿on± ofertê - polecenie „wycofaj ofertê” lub „Modyfikuj ofertê”
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu komunikacji okre¶la pkt 14 SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Gminy i Miasta ¯uromin – Plac Józefa Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, tel. 236572558, e-mail ugimz@zuromin.info
- inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Pawe³ Modrzejewski – kontakt: telefon/ 544-544-001, adres e-mail: inspektor@kiodo.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze; w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA" nr ZP.271.2.7.2023 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest konieczne do zawarcia i/lub realizacji ³±cz±cej nas umowy,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne dla realizacji celów wynikaj±cych z prawnie uzasadnionych interesów, którym jest prawid³owe wykonanie umowy zawartej z Administratorem, gdy stron± umowy jest inny podmiot a Pañstwo jeste¶cie osob± podan± do kontaktu/reprezentacji w celu zawarcia i /lub realizacji tej umowy.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm), dalej „ustawa Pzp” . Pañstwa dane osobowe bêd± tak¿e udostêpnione na podstawie przepisów Ustawy o dostêpie do informacji publicznej z dnia 6 wrze¶nia 2001 r ( Dz. U z 2001 r. nr 112, poz. 1198) . Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tak¿e wspó³pracuj±ce z nami firmy (w tym, informatyczne, zajmuj±ce siê obs³ug± m.in. platformy E – zamawiaj±cy - na podstawie zawartych umów powierzenia), a tak¿e uprawnione do tego odpowiednie organy, jednostki administracyjne i urzêdy.
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych z zastrze¿eniem, ¿e sprostowanie lub uzupe³nienie nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp ** oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników zgodnie z przepisami art. 76 Ustawy Pzp.
− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• Pañstwa dane co do zasady nie s± przekazywane do pañstw trzecich. Mo¿e siê zdarzyæ, ¿e w nasz dostawca us³ug hostingowych wykorzystuje serwery zlokalizowane w USA. Przekazywanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy odbywa siê na zasadach okre¶lonych w rozdziale V RODO. Oznacza to, ¿e podstaw± prawn± przekazania Pañstwa danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy mo¿e byæ zastosowanie rozwi±zania zapewniaj±cego odpowiednie gwarancje dla Pañstwa praw i wolno¶ci w postaci zobowi±zania podmiotu, któremu Pañstwa dane osobowe zostan± ujawnione do stosowania postanowieñ standardowych klauzul ochrony danych wydanych na podstawie decyzji Komisji Europejskiej (tj. decyzja nr 2001/497/WE z dnia 15 czerwca 2001 r. oraz decyzja nr 2004/915/WE z dnia 27 grudnia 2004 r. w przypadku gdy odbiorca danych jest odrêbnym administratorem lub decyzja nr 2010/87/UE z dnia 5 lutego 2010 r. w przypadku gdy odbiorc± danych jest podmiot przetwarzaj±cy dane osobowe w naszym imieniu). Tre¶æ tych klauzul jest publicznie dostêpna w Internecie w elektronicznej bazie danych aktów prawa Unii Europejskiej EUR-lex.
* Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania
o udzielenie zamówienia.
** Wyja¶nienie: W oparciu o przepisy art. 19.2. Ustawy Pzp - skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
***Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie ¿±dania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole i za³±cznikach do protoko³u, zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych zawartych w protokole i w za³±cznikach do protoko³u, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679 – w oparciu o przepisy art. 74.3. Ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"


Czê¶æ I - Serwer plików NAS wraz z aplikacj± do wykonywania kopii zapasowych

Serwer NAS z dyskami - 1 szt.
Oprogramowanie do wykonywania cyklicznych kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych – 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
Kod CPV: 48710000-8: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

20.3 Sposób oceny ofert:
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:

a) Kryterium Nr 1 (K1) Cena – 60 %

Maksymalnie 60 pkt. do zdobycia


Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcê w formularzu oferty.

Sposób obliczenia punktów w kryterium „Cena” - zastosowany wzór do obliczenia punktowego:


Warto¶æ punktowa =(Cena brutto oferty najni¿szej/ Cena brutto ocenianej oferty) x 100 x 60%


b) Kryterium Nr 2 (K2) okres gwarancji – 40%

Maksymalnie 40 pkt. do zdobycia

Kryterium Nr 2 (K2) „Okres gwarancji” – waga 40%, maksymalna ilo¶æ pkt. 40 bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na dostawê objêt± przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Okres gwarancji dot. ca³ego przedmiotu zamówienia.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia - nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. Najd³u¿szy okres gwarancji jaki bêdzie uwzglêdniany przy ocenie ofert to 36 miesiêcy. Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

Goof - Gmin
Warto¶æ punktowa = ( ) x 100 x 40%
Gmax - G min

Goof – okres gwarancji ocenianej oferty – w miesi±cach
Gmin – okres minimalny gwarancji tj. 24 miesi±ce
Gmax – okres maksymalny gwarancja tj. 36 miesiêcy

Zaoferowanie okresu d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowane, oferta otrzyma 40 pkt
W przypadku nie okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ) Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ najkrótsz± czyli 24 miesi±ce, a oferta otrzyma 0 pkt.
Zgodnie z zapisami pkt. 3.17 SIWZ okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

20.3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilo¶ci uzyskanych punktów
Ocena oferty = K1 + K2

gdzie:
P – ³±cza liczba punktów przyznana ofercie
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena”
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"
Czê¶æ II - Zakup stacji roboczych, laptopów wraz z oprogramowaniem

Komputery w konfiguracji standard + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 34 szt.
Komputery stacje graficzne + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 6 szt.
Laptopy + Windows 11 Pro, Office 2021 – 8 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
Kod CPV: 30213100-6: Komputery przeno¶ne
Kod CPV: 48620000-0: Systemy operacyjne
Kod CPV: 48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

20.3 Sposób oceny ofert:
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:

a) Kryterium Nr 1 (K1) Cena – 60 %

Maksymalnie 60 pkt. do zdobycia


Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcê w formularzu oferty.

Sposób obliczenia punktów w kryterium „Cena” - zastosowany wzór do obliczenia punktowego:


Warto¶æ punktowa =(Cena brutto oferty najni¿szej/ Cena brutto ocenianej oferty) x 100 x 60%


b) Kryterium Nr 2 (K2) okres gwarancji – 40%

Maksymalnie 40 pkt. do zdobycia

Kryterium Nr 2 (K2) „Okres gwarancji” – waga 40%, maksymalna ilo¶æ pkt. 40 bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na dostawê objêt± przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Okres gwarancji dot. ca³ego przedmiotu zamówienia.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia - nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. Najd³u¿szy okres gwarancji jaki bêdzie uwzglêdniany przy ocenie ofert to 36 miesiêcy. Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

Goof - Gmin
Warto¶æ punktowa = ( ) x 100 x 40%
Gmax - G min

Goof – okres gwarancji ocenianej oferty – w miesi±cach
Gmin – okres minimalny gwarancji tj. 24 miesi±ce
Gmax – okres maksymalny gwarancja tj. 36 miesiêcy

Zaoferowanie okresu d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowane, oferta otrzyma 40 pkt
W przypadku nie okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ) Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ najkrótsz± czyli 24 miesi±ce, a oferta otrzyma 0 pkt.
Zgodnie z zapisami pkt. 3.17 SIWZ okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

20.3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilo¶ci uzyskanych punktów
Ocena oferty = K1 + K2

gdzie:
P – ³±cza liczba punktów przyznana ofercie
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena”
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

Czê¶æ III - Zakup firewall z systemem IDS i IPS

Wielofunkcyjna zapora sieciowa, która stanowi po³±czenie funkcjonalno¶ci routera oraz firewalla, a tak¿e brzegowego antywirusa, filtrów IPS i DLP, serwera VPN, inspekcji SSL oraz filtrowania web, DNS i content – 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

20.3 Sposób oceny ofert:
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:

a) Kryterium Nr 1 (K1) Cena – 60 %

Maksymalnie 60 pkt. do zdobycia


Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcê w formularzu oferty.

Sposób obliczenia punktów w kryterium „Cena” - zastosowany wzór do obliczenia punktowego:


Warto¶æ punktowa =(Cena brutto oferty najni¿szej/ Cena brutto ocenianej oferty) x 100 x 60%


b) Kryterium Nr 2 (K2) okres gwarancji – 40%

Maksymalnie 40 pkt. do zdobycia

Kryterium Nr 2 (K2) „Okres gwarancji” – waga 40%, maksymalna ilo¶æ pkt. 40 bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jako¶ci na dostawê objêt± przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Okres gwarancji dot. ca³ego przedmiotu zamówienia.
Okres udzielonej przez Wykonawcê gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia - nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce. Najd³u¿szy okres gwarancji jaki bêdzie uwzglêdniany przy ocenie ofert to 36 miesiêcy. Okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych miesi±cach.

Zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

Goof - Gmin
Warto¶æ punktowa = ( ) x 100 x 40%
Gmax - G min

Goof – okres gwarancji ocenianej oferty – w miesi±cach
Gmin – okres minimalny gwarancji tj. 24 miesi±ce
Gmax – okres maksymalny gwarancja tj. 36 miesiêcy

Zaoferowanie okresu d³u¿szego ni¿ 36 miesiêcy nie bêdzie dodatkowo punktowane, oferta otrzyma 40 pkt
W przypadku nie okre¶lenia przez Wykonawcê okresu gwarancji w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SIWZ) Zamawiaj±cy przyjmie warto¶æ najkrótsz± czyli 24 miesi±ce, a oferta otrzyma 0 pkt.
Zgodnie z zapisami pkt. 3.17 SIWZ okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

20.3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.

Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilo¶ci uzyskanych punktów
Ocena oferty = K1 + K2

gdzie:
P – ³±cza liczba punktów przyznana ofercie
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena”
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

Czê¶æ IV - Zakup specjalistycznego oprogramowania do zarz±dzania infrastruktur± IT

Specjalistyczne oprogramowanie do monitorowania stanowiska pracy, kompleksowe zarz±dzanie infrastruktur± IT, monitorowanie urz±dzeñ sieciowych oraz ochrona przed utrat± poufnych danych - 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV: 48900000-7: Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 20 SWZ OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

20.3 Sposób oceny ofert:
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:

c) Kryterium Nr 1 (K1) Cena – 60 %

Maksymalnie 60 pkt. do zdobycia


Kryterium „Cena” bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez wykonawcê w formularzu oferty.

Sposób obliczenia punktów w kryterium „Cena” - zastosowany wzór do obliczenia punktowego:

Cena brutto oferty najni¿szej
Warto¶æ punktowa = ( ) x 100 x 60%
Cena brutto ocenianej oferty


d) Kryterium Nr 2 (K2) termin realizacji – 40%

Maksymalnie 40 pkt. do zdobycia

Kryterium Nr 2 (K2) „Termin realizacji” – waga 40%, maksymalna ilo¶æ pkt. 40

Ocena ofert w ww. kryterium bêdzie dokonywana w nastêpuj±cy sposób:
Termin realizacji 28 dni – 0 pkt.
Termin realizacji 21 dni – 20 pkt.
Termin realizacji 14 dni – 40 pkt.

Kryterium oferty bêdzie rozpatrywane na podstawie terminu realizacji zadeklarowanego przez Wykonawcê w Formularzu oferty cenowej (Za³±cznik Nr 2 do SWZ). Maksymalny termin realizacji w podanym kryterium wynosi 28 dni, minimalny - 14 dni. Wykonawca, który zaoferuje realizacjê zamówienia w terminie najkrótszy, tj. 14 dni w ww. kryterium otrzyma 40 pkt, tj. maksymaln± ilo¶æ punktów w tym kryterium. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w Formularzu oferty okres krótszy ni¿ 14 dni, ocenie podlegaæ bêdzie okres 14 dniowy, natomiast do umowy zostanie wpisany zaoferowany przez Wykonawcê termin realizacji i taki termin bêdzie obowi±zywaæ w umowie.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin realizacji d³u¿szy ni¿ 28 dni, oferta Wykonawcy bêdzie podlegaæ odrzuceniu. Je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty nie wska¿e ¿adnego terminu realizacji, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje maksymalny termin realizacji tj. 28 dni i Wykonawca otrzyma o punktów w tym kryterium.
20.3. Wynik
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
Ostateczna punktacja oferty powstaje poprzez zsumowanie ilo¶ci uzyskanych punktów
Ocena oferty = K1 + K2
gdzie:
P – ³±cza liczba punktów przyznana ofercie
K1 – punkty uzyskane w kryterium „Cena”
K2 – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

10.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Dot. czê¶ci I, III, IV zamówienia:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

Dot. czê¶ci II zamówienia:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ co najmniej:

- jedn± dostawê polegaj±c± na dostawie sprzêtu komputerowego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 75.000,00 z³ brutto (s³ownie: siedemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych 00/100) realizowan± w ramach jednej umowy

Do przeliczenia warto¶ci finansowej wystêpuj±cej w innej walucie ni¿ PLN zamawiaj±cy zastosuje ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

Uwaga: W przypadku dostaw nadal wykonywanych Wykonawca musi wykazaæ, i¿ na dzieñ sk³adania ofert wykona³ zakres wskazany ww. warunku

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w/w warunek musi spe³niæ co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 12.2 WYKAZ PODMIOTOWYCH ¦RODKÓW DOWODOWYCH SK£ADANYCH NA WEZWANIE
Dot. czê¶ci II zamówienia:

W celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y z³o¿yæ:
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – sporz±dzony zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ).

Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Odpis lub Informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania
lub w przypadku gdy Zamawiaj±cy mo¿e ww. dokumenty pozyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych wskazanie w Formularzu oferty danych umo¿liwiaj±cych dostêp do tych dokumentów.

2) Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby lub osób sk³adaj±cych ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych;

3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi

4) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp - je¶li dotyczy

5) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 8 do SWZ - je¿eli dotyczy.

6) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

7.4 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia

- Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie o udzielenie zamówienia s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
- Przepisy dotycz±ce Wykonawców stosuje siê odpowiednio do Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Je¿eli oferta wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwaæ do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
- W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
- O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego lub pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± na wezwanie zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 12.2 1) sk³da odpowiednio Wykonawca/ Wykonawca, który/ którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz postanowieñ projektu umowy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy.
Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy okre¶laj±c rodzaj i zakres zmian oraz warunki zmian - w przypadkach okre¶lonych w § 14 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zuromin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-26

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawcê, w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci
wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.