eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯uromin"Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"



Og³oszenie z dnia 2023-07-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558

1.5.8.) Numer faksu: +48236572540

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://zuromin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed6cece9-0c36-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00328757

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotyczy realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263763

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.7.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"


Czê¶æ I - Serwer plików NAS wraz z aplikacj± do wykonywania kopii zapasowych

Serwer NAS z dyskami - 1 szt.
Oprogramowanie do wykonywania cyklicznych kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych – 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
Kod CPV: 48710000-8: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9626,80 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"
Czê¶æ II - Zakup stacji roboczych, laptopów wraz z oprogramowaniem

Komputery w konfiguracji standard + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 34 szt.
Komputery stacje graficzne + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 6 szt.
Laptopy + Windows 11 Pro, Office 2021 – 8 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
Kod CPV: 30213100-6: Komputery przeno¶ne
Kod CPV: 48620000-0: Systemy operacyjne
Kod CPV: 48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30213100-6 - Komputery przeno¶ne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 198629,27 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

Czê¶æ III - Zakup firewall z systemem IDS i IPS

Wielofunkcyjna zapora sieciowa, która stanowi po³±czenie funkcjonalno¶ci routera oraz firewalla, a tak¿e brzegowego antywirusa, filtrów IPS i DLP, serwera VPN, inspekcji SSL oraz filtrowania web, DNS i content – 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13800,00 PLN

Czê¶æ 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"

Czê¶æ IV - Zakup specjalistycznego oprogramowania do zarz±dzania infrastruktur± IT

Specjalistyczne oprogramowanie do monitorowania stanowiska pracy, kompleksowe zarz±dzanie infrastruktur± IT, monitorowanie urz±dzeñ sieciowych oraz ochrona przed utrat± poufnych danych - 1 szt.

Kod g³ówmy CPV: 48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV: 48900000-7: Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.


3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.




3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).

3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.

3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.

3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.

3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.

3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.

3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.

3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.

3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.

3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.


3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.

3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.

3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.

UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.

Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.

3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.

3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15149,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16647,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34706,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16647,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS HOLISZ, JAWORSKI sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212200

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16647,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 236979,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 243444,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236979,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GÊBKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.3) Ulica: Wolno¶æ 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowo¶æ: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 236979,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12515,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12515,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12515,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS HOLISZ, JAWORSKI sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212200

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29

7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12515,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Czê¶æ 4

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16769,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16769,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16769,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552061116

7.3.3) Ulica: 1 Maja 38

7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16769,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.