Og³oszenie z dnia 2023-07-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00263763/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00273229/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00275751/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed6cece9-0c36-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00328757
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00024305/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotyczy realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.7.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"Czê¶æ I - Serwer plików NAS wraz z aplikacj± do wykonywania kopii zapasowych
Serwer NAS z dyskami - 1 szt.
Oprogramowanie do wykonywania cyklicznych kopii zapasowych serwerów i stacji roboczych – 1 szt.
Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
Kod CPV: 48710000-8: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).
3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.
3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.
3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.
3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.
3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.
3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.
3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.
3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.
3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.
3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.
UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9626,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"Czê¶æ II - Zakup stacji roboczych, laptopów wraz z oprogramowaniem
Komputery w konfiguracji standard + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 34 szt.
Komputery stacje graficzne + Windows 11 Pro, Office 2021, monitor 27” – 6 szt.
Laptopy + Windows 11 Pro, Office 2021 – 8 szt.
Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 30213300-8 Komputer biurkowy
Kod CPV: 30213100-6: Komputery przeno¶ne
Kod CPV: 48620000-0: Systemy operacyjne
Kod CPV: 48700000-5 Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).
3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.
3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.
3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.
3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.
3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.
3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.
3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.
3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.
3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.
3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.
UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 198629,27 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"Czê¶æ III - Zakup firewall z systemem IDS i IPS
Wielofunkcyjna zapora sieciowa, która stanowi po³±czenie funkcjonalno¶ci routera oraz firewalla, a tak¿e brzegowego antywirusa, filtrów IPS i DLP, serwera VPN, inspekcji SSL oraz filtrowania web, DNS i content – 1 szt.
Kod g³ówmy CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
Kod CPV: 32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).
3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.
3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.
3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.
3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.
3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.
3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.
3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.
3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.
3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.
3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.
UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13800,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzêtu i oprogramowania komputerowego w Urzêdzie Gminy i Miasta ¯uromin w ramach projektu grantowego "CYFROWA GMINA"Czê¶æ IV - Zakup specjalistycznego oprogramowania do zarz±dzania infrastruktur± IT
Specjalistyczne oprogramowanie do monitorowania stanowiska pracy, kompleksowe zarz±dzanie infrastruktur± IT, monitorowanie urz±dzeñ sieciowych oraz ochrona przed utrat± poufnych danych - 1 szt.
Kod g³ówmy CPV: 48000000-8: Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Kod CPV: 48900000-7: Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
Za³±cznik nr 1 zawiera minimalne wymagania, które musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia.
3.2 Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina ” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.
3.3 Dostarczony sprzêt musi byæ fabrycznie nowy, kompletny wolny od wszelkich wad i uszkodzeñ, bez jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, usterek czy te¿ ¶ladów u¿ytkowania, musi posiadaæ odpowiednie okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniaj±ce w³a¶ciw± instalacjê i u¿ytkowanie (np. przewody zasilaj±ce itp.).
3.4 Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wraz z dostaw± dokumentacji dotycz±cej dostarczonego przedmiotu zamówienia tj. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodno¶ci, instrukcji obs³ugi itp. Ponadto z dostarczonym sprzêtem powinien byæ dostarczony wykaz dostarczonego sprzêtu z numerami seryjnymi producenta w wersji elektronicznej.
3.5 Wykonawca zobowi±zuje siê do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami nale¿ytej staranno¶ci oraz obowi±zuj±cymi normami i przepisami.
3.6 Dostawca zobowi±zany jest dostarczyæ przedmiot zamówienia na w³asny koszt do siedziby Urzêdu Gminy i Miasta ¯uromin- Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin.
3.7 O terminie dostawy Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nast±pi w dniach od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach 7:30-15:30.
3.8 Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nast±pi w formie protoko³u, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodno¶ci z warunkami zamówienia.
3.9 W przypadku stwierdzenia dostawy przedmiotu zamówienia o nienale¿ytej jako¶ci Dostawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego towaru w ci±gu 24 godzin od momentu stwierdzenia wad przez Zamawiaj±cego.
3.10 Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ odmowy przyjêcia ca³ej partii przedmiotu umowy lub odrzucenia jej czê¶ci w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej i organoleptycznej zostanie stwierdzona z³a jako¶æ produktów oraz bêd± widoczne uszkodzenia spowodowane niew³a¶ciwym zabezpieczeniem produktów, z³ymi warunkami transportowymi lub niew³a¶ciwym stanem technicznym przedmiotu umowy.
3.11 Wszystkie u¿yte w dokumentach zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne, oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Je¶li w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y u¿yte ww. wskazania nale¿y traktowaæ je, jako propozycjê i towarzyszy im zapis „lub równowa¿ny”. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie równowa¿nych urz±dzeñ w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jako¶ciowych. Ponadto zamienne urz±dzenia przyjête do wyceny winny spe³niaæ funkcjê, jakiej maj± s³u¿yæ.
3.12 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiaj±cy opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 100 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wskazuje, i¿ dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia pos³u¿ono siê wskazanymi odniesieniami Zamawiaj±cy po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformu³owanie „lub równowa¿ny”.
3.13 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane rozwi±zania spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego poprzez z³o¿enie stosownych dokumentów. Obowi±zek Wykonawcy wykazania równowa¿no¶ci produktu jest obowi±zkiem wynikaj±cym z ustawy, który mo¿e byæ spe³niony w jakikolwiek sposób pozwalaj±cy Zamawiaj±cemu jednoznacznie stwierdziæ zgodno¶æ oferowanych w ofercie systemów, technologii, materia³ów/produktów lub urz±dzeñ z wymaganiami okre¶lonymi w dokumentacji projektowej i specyfikacjach, co winno zostaæ wykazane na etapie sk³adania ofert zawieraj±cych produkty równowa¿ne.
W przypadku niedo³±czenia dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie technologii, systemów, urz±dzeñ i/lub materia³ów/ produktów równowa¿nych Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca przedstawi³ w ofercie systemy, technologie, urz±dzenia i materia³y/produkty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.14 Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ serwis gwarancyjny w zakresie dzia³ania dostarczonego przedmiotu zamówienia. Us³ugi gwarancyjne bêd± ¶wiadczone w miejscu instalacji lub w serwisie.
3.15 Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (dot. czê¶ci I, II, III, IV zamówienia) wynosi 24 miesi±ce.
UWAGA - Okres gwarancji (dot. czê¶ci I. II, III zamówienia) jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 24 miesiêcy (minimalny okres gwarancji) do 36 miesiêcy (maksymalny okres gwarancji). Wykonawca w formularzu oferty cenowej zobowi±zany jest wskazaæ okres gwarancji.
Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.16 Szczegó³owe obowi±zki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia okre¶laj± projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Za³±cznik nr 6 do SWZ.
3.17 Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15149,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16647,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 34706,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16647,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS HOLISZ, JAWORSKI sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212200
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16647,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 236979,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 243444,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236979,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GÊBKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507
7.3.3) Ulica: Wolno¶æ 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowo¶æ: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GÊBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GÊBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 236979,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 12515,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12515,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12515,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCS HOLISZ, JAWORSKI sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7743212200
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 29
7.3.4) Miejscowo¶æ: P³ock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
BCS HOLISZ, JAWORSKI SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 12515,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16769,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16769,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16769,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552061116
7.3.3) Ulica: 1 Maja 38
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-627
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16769,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- Remont pokrycia dachowego z rozbiórk± komina i odtworzeniem wentylacji na dz. nr ewid. 704/2 w miejscowo¶ci ¯uromin gmina ¯uromin
- Rozbiórka przepustu i budowa mostu wraz z rozbudow± drogi powiatowej nr 4606W Zielona - Go¶ciszka - Zalesie - Jab³onowo
- "Zaci±gniêcie kredytu d³ugoterminowego w wysoko¶ci 3.071.000,00 z³"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SPZZOZ W ¯UROMINIE
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego, urz±dzeñ wielofunkcyjnych w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Bia³ymstoku"
- ZP.271.17.2025 "Nowa jako¶æ i wiêksza dostêpno¶æ edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- Zakup 200 zestawów komputerowych dla Samodzielnego Zespo³u Publicznych Zak³adów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bia³o³êka-Targówek
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Centrum Us³ug Wspólnych w Zabrzu"
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Urzêdu Gminy Goworowo"
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.