Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00205278/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Głogów Młp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-060
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@glogow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/glogow-mlp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Głogów Młp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d60ae25-f476-43a0-a0c3-bedb368bf71b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205278
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.16.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127275 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I1. Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających wymienione decyzje, na obszarze Gminy Głogów Małopolski obejmującym miejscowości: Hucisko, Pogwizdów Stary, Przewrotne, Budy Głogowskie.
Szacowana ilość w okresie zamówienia dla:
a) opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy określa się na poziomie 150 szt.
b) opracowania projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego określa się na poziomie 35 szt.
c) opracowania projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy określa się na poziomie 10 szt.
d) opracowania projektu zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego określa się na poziomie 5 szt.
Zakres przedmiotowy dla ww. części obejmuje:
a) sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy I decyzji o ustaleniu lokalizacji Inwestycji celu publicznego, w tym sporządzania analiz warunków I zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, stanu prawnego I faktycznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1130), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 15890 oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024 r. poz. 1116) a także projektów decyzji zmieniających ww. decyzje.
c) sporządzanie projektów decyzji zmieniających ww. decyzje.
2. Zamówienie obejmuje także:
a) wizje w terenie i w razie potrzeby sporządzenie dokumentacji zdjęciowej obejmującej teren obszaru analizy przeprowadzonej podczas sporządzania każdego projektu decyzji,
b) każdorazowe wskazanie organów, do których należy wystąpić o uzgodnienie projektu decyzji,
c) poprawienie sporządzonego projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte, lub na wniosek komisji do spraw oceny projektów decyzji,
d) przygotowanie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, w przypadku: stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, o której mowa wyżej, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
e) przygotowanie projektów decyzji o odmowie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o odmowie zmiany decyzji o warunkach zabudowy w przypadku stwierdzenia że nie jest ona możliwa tj. nie jest zgodna z analizą o której mowa wyżej,
f) osobiste stawiennictwo co najmniej raz na 10 dni w celu odbioru wniosków o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego
g) osobiste stawiennictwo co najmniej raz na 10 dni w celu dostarczenia wykonanych projektów decyzji,
h) ustosunkowanie się do zarzutów w przypadku złożenia przez stronę odwołania od decyzji,
i) poprawienie i doprowadzenie do zgodności z przepisami prawa projektu decyzji, w przypadku uchylenia decyzji Burmistrza przez organ odwoławczy,
j) stawiennictwo przed organami odwoławczymi w celu dokonania wyjaśnień do prowadzonych postępowań, w przypadku spraw związanych ze sporządzanymi projektami decyzji,
k) współpracę z Urzędem Miejskim w Głogowie Małopolskim w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem, do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 572.).
3. Ilości podane w ust. 1 dla danych części są wartościami szacowanymi a rzeczywista ilość objętych przedmiotem zamówienia może odbiegać od wyżej wymienionych ilości podanej przez Zamawiającego i nie będzie stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. Niewykorzystanie powyższych wielkości nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej ilości i należnej odpłatności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 62825,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II1. Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniających wymienione decyzje, na obszarze Gminy Głogów Małopolski obejmującym miejscowość Wysoka Głogowska.
Szacowana ilość w okresie zamówienia dla:
a) opracowania projektu decyzji o warunkach zabudowy określa się na poziomie 150 szt.
b) opracowania projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego określa się na poziomie 40 szt.
c) opracowania projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy określa się na poziomie 10 szt.
d) opracowania projektu zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego określa się na poziomie 5 szt.
Zakres przedmiotowy dla ww. części obejmuje:
a) sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
b) sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy I decyzji o ustaleniu lokalizacji Inwestycji celu publicznego, w tym sporządzania analiz warunków I zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy, wynikających z przepisów odrębnych, stanu prawnego I faktycznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz.1130), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 15890 oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2024 r. poz. 1116) a także projektów decyzji zmieniających ww. decyzje.
c) sporządzanie projektów decyzji zmieniających ww. decyzje.
2. Zamówienie obejmuje także:
a) wizje w terenie i w razie potrzeby sporządzenie dokumentacji zdjęciowej obejmującej teren obszaru analizy przeprowadzonej podczas sporządzania każdego projektu decyzji,
b) każdorazowe wskazanie organów, do których należy wystąpić o uzgodnienie projektu decyzji,
c) poprawienie sporządzonego projektu decyzji, w przypadku odmowy uzgodnienia projektu decyzji ze względu na niewłaściwe zapisy w nim zawarte, lub na wniosek komisji do spraw oceny projektów decyzji,
d) przygotowanie projektów decyzji o odmowie ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, w przypadku: stwierdzenia po przeprowadzonej analizie, o której mowa wyżej, braku możliwości ustalenia warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, a także w przypadku odmowy uzgodnienia któregokolwiek z organów, o których mowa w art. 53 ust. 4 ww. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
e) przygotowanie projektów decyzji o odmowie zmiany decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o odmowie zmiany decyzji o warunkach zabudowy w przypadku stwierdzenia że nie jest ona możliwa tj. nie jest zgodna z analizą o której mowa wyżej,
f) osobiste stawiennictwo co najmniej raz na 10 dni w celu odbioru wniosków o ustalenie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego
g) osobiste stawiennictwo co najmniej raz na 10 dni w celu dostarczenia wykonanych projektów decyzji,
h) ustosunkowanie się do zarzutów w przypadku złożenia przez stronę odwołania od decyzji,
i) poprawienie i doprowadzenie do zgodności z przepisami prawa projektu decyzji, w przypadku uchylenia decyzji Burmistrza przez organ odwoławczy,
j) stawiennictwo przed organami odwoławczymi w celu dokonania wyjaśnień do prowadzonych postępowań, w przypadku spraw związanych ze sporządzanymi projektami decyzji,
k) współpracę z Urzędem Miejskim w Głogowie Małopolskim w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem, do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j.: Dz. U. z 2024, poz. 572.).
3. Ilości podane w ust. 1 dla danych części są wartościami szacowanymi a rzeczywista ilość objętych przedmiotem zamówienia może odbiegać od wyżej wymienionych ilości podanej przez Zamawiającego i nie będzie stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych. Niewykorzystanie powyższych wielkości nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej ilości i należnej odpłatności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 64450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73400,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73400,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF KUŹNIAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-166-14-04
7.3.3) Ulica: MORGOWA 20
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-301
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73400,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-GEO KAMIL MACIĄG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761
7.3.4) Miejscowość: Werynia 206
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji placów zabaw wraz z nadzorem autorskim, z podziałem na zadania.
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn. "Zagospodarowanie nabrzeża jez. Święcajty wraz z budową Centrum Bioróżnorodności i Aktywności"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi gminnej ul. Wiejska w Bukowcu"
- Opracowanie MPZP Gminy Kamionka dla terenów zlokalizowanych w obrębie Kierzkówka Kolonia oraz opracowanie zmiany MPZP Gminy Kamionka dla terenów zlokalizowanych w obrębie Stanisławów Duży
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Miasta i Gminy Kamionka - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.