Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224678/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W GŁUBCZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 4
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48775503601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glubczyce.pinb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pinbglubczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a1bb323-72d1-4bae-89f7-e8b7a9ef72b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a1bb323-72d1-4bae-89f7-e8b7a9ef72b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00216485/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PINB.ZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 263969,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Zakup i dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Głubczycach.
Zamawiający wymaga, aby oferowane samochody były fabrycznie nowe oraz spełniały wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym.
Pojazd winien spełniać wszystkie warunki niezbędne do rejestracji i posiadać odpowiednią i niezbędną do tego celu dokumentację. Szczegółowy opis wymagań zawarty został w załączniku nr 6 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wyższej specyfikacji jakościowej, które spełniają pozostałe wymagania określone w SWZ chyba, że Zamawiający wskazał górną i/lub dolną granicę (widełki od - do) danego parametru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zadania określają:
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 5 do SWZ,
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238374,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238374,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238374,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vip Car Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542432283
7.3.3) Ulica: Pużaka 6
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-273
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238374,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
- Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kozielskiej 19 w Głubczycach.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem samochodu osobowego typu VAN z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym na potrzeby Radia Gdańsk S.A. w likwidacji.
- Zakup samochodu osobowego hybrydowego
- dostawa 4 samochodów osobowych do Żytomierza (Ukraina)
- Dostawa samochodów elektrycznych dla WIOŚ Katowice
- Zakup smogowozu - samochodu osobowego do przewożenia urządzeń do kontroli jakości powietrza w ramach projektu pn. "Mazowsze bez smogu"
- Zakup mikrobusa do przewozu 9 osób
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.