Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00048890/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego usługi organizacji wyjazdu w ramach Programu Erasmus +
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000191247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 28
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752463
1.5.8.) Numer faksu: 486755667
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsz@przysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64852b27-a392-4973-849c-7883229270461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego usługi organizacji wyjazdu w ramach Programu Erasmus +2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64852b27-a392-4973-849c-788322927046
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046227/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego usługi organizacji wyjazdu w ramach Programu Erasmus +
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane w ramach projektu nr 2024-1-PL01-KA121-VET-000199878 oraz projektu nr 2024-1-PL01-KA121-SCH-000199886, finansowane z Unii Europejskiej programu Erasmus +.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00048890
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/usł./2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244148,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego usługi organizacji wyjazdu w ramach Programu Erasmus +
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241905 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241905 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241905 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVENT MEDIA GROUP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482593924
7.3.3) Ulica: GRZYBOWSKA 87
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 241905 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-23 do 2025-05-09INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Rewitalizacja parku miejskiego w Przysusze przy ul. Szkolnej, Etap I - Dostawa i montaż tężni solankowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa w roku 2026 energii elektrycznej do budynku Powiatowego Centrum Sportu i Rekreacji w Przysusze
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia w dniach 03 - 05 grudnia 2025 r., na terenie województwa łódzkiego"
- Zap.m.nocl.,m.park.,sali konf.oraz realiz.usł.gastron.na potrz.przepr.semin.w dn.17.11.2025 r.w Krakowie,w ram.proj."Wsp.poz we wdr.stand.akredyt."w ram.FERS 2021-27 współf.ze śr.EFS Plus oraz budż.p.
- Przygotowanie usługi hotelowej i gastronomicznej dla 20 uczestników warsztatów terenowych w ramach projektu pn. "Dla przyszłych pokoleń - agroleśnictwo szansą dla klimatu i środowiska"
- Usługi konferencyjne, gastronomiczne i hotelowe dla 110 osób z rodzin zastępczych w tym 40 osób w ramach projektu "Daj Spokój i 70 osób z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka MOPR w Gdańsku
- Organizacja dwu- i trzydniowych wycieczek dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Zakup usług towarzyszących podczas wyjazdowego szkolenia na potrzeby Sądu Najwyższego
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.