Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00192647/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Strzelin
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eaafcd6-1c91-4f5e-9b82-5a9138188b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039522/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Strzelin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369797,04 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 177644,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Utrzymanie czystości i porządku na terenach gminnych: ulic, chodników, placów, ścieżek rowerowych oraz parkingów na
obszarze miasta Strzelin Rejon I.
2) Bieżące utrzymanie w czystości i porządku urządzeń do gromadzenia nieczystości (koszy na odpady) na terenie miasta
Strzelin Rejon I.
3) Zraszanie całej szerokości jezdni przy użyciu polewaczek na polecenie Zamawiającego Rejon I.
4) Sprzątanie miejsc zanieczyszczonych wskutek wypadków i kolizji drogowych na terenach gminnych (wraz z utylizacją
odpadów) na obszarze miasta Strzelin Rejon I.
5) Usuwanie z pasa drogowego, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części na terenach gminnych na
obszarze miasta Strzelin Rejon I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245773,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395035,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Budowa dróg na Osiedlu Wschodnim w Strzelinie
- Budowa chodnika w drodze powiatowej nr 3059D w m. Górzec
- Remont boiska sportowego na Stadionie Miejskim im. Henryka Kowalczyka w Strzelinie
- Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ludów Polski
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia
- Rozbiórka budynku Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Warszawie przy ul. Szubińskiej 4 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych pochodzących z terenu gminy Rokietnica
- ODBIÓR, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE ODPADÓW KUCHENNYCH ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI KAT. 3 WYTWORZONYCH PODCZAS 32 PIELGRZYMKI NA JASNĄ GÓRĘ.
- Usługa sprzątania wraz z wykonywaniem prac gospodarczych w obiekcie Sądu Rejonowego w Płońsku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.