eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "REMONT DACHU BUDYNKU GARAŻY NA CIĄGNIKI I REMIZY OSP ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT DACHU BUDYNKU GARAŻY NA CIĄGNIKI I REMIZY OSP ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Karolewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280260652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karolewo 12

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (0-89) 752-47-53

1.5.8.) Numer faksu: (0-89) 752-40-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckr@karolewo.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karolewo.com/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.karolewo.com/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA PODLEGŁA I NADZOROWANA PRZEZ MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT DACHU BUDYNKU GARAŻY NA CIĄGNIKI I REMIZY OSP ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a2d658b-1ab7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013324/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dachu budynku garaży na ciągniki i remizy OSP polegający na wymianie istniejącego pokrycie z eternitu na blachę trapezową

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR/9/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76482,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA REMONCIE DACHU BUDYNKU GARAŻY NA CIĄGNIKI I REMIZY OSP ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAROLEWIE.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia-zwanego w dalszej części przedmiotem zamówienia- określają dokumentacja przetargowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowa specyfikacja techniczna oraz oferta wykonawcy, stanowiące integralną część umowy.
3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie w/w dokumentów, odpowiedzi na zapytania udzielone w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót (należy je traktować jako materiał pomocniczy) a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.
4. Roboty związane z demontażem, opakowaniem oraz transportem azbestu powinny zostać przeprowadzone przez wyspecjalizowane podmioty posiadające wymagane w tym zakresie prawem dokumenty oraz posiadające wyposażenie techniczne i socjalne zapewniające prowadzenie prac oraz zabezpieczeń pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu. Wyroby azbestowe muszą zostać przekazane na składowisko odpadów zajmujące się utylizacją odpadów niebezpiecznych. Wykonawca powinien spełniać kryteria wymagane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13.12.2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8 poz. 31) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 649,ze zm.), a także rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14.10.2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów
(Dz. U. z 2005 r. Nr 216 poz. 1824).
5. W szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia wskazanych we wszystkich pozycjach których opis wskazywałyby na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń lub materiałów należy je traktować jako niezobowiązujące propozycje. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. I tak:
5.1 Pod pojęciem równoważności należy rozumieć, iż produkty równoważne zagwarantują realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, estetycznych i użytkowych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Produkty równoważne winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi produktami tak aby zespół urządzeń dawał zamierzony (założony w opisie przedmiotu zamówienia) efekt oraz nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu dostawy;
5.2 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że proponowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena możliwości zastosowania proponowanego rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę:
a) parametrów technologicznych, materiałowych i estetycznych proponowanych rozwiązań równoważnych,
b) zgodność ww. parametrów proponowanych rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaproponowanymi rozwiązaniami technologicznymi,
c) gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych rozwiązań równoważnych w stosunku do zakładanych gabarytów, kształtów i rozwiązań itp.
d) innych informacji potwierdzających równoważność proponowanych rozwiązań równoważnych;
5.3 Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia oraz rozwiązania równoważne do zaproponowanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, urządzeń, instalacji itp., za montaż i uruchomienie, za prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia;
5.4 Koszty związane z wykazaniem równoważności rozwiązań ponosi Wykonawca.

6. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów
45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych

7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zgodnie z art. 91 ust. 2 ustawy p.z.p. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, ponieważ: powodowałoby to znaczny wzrost kosztów realizacji zamówienia oraz groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi, w szczególności tym, że potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia zagrażałaby poważnie właściwemu wykonaniu zamówienia oraz terminowemu rozpoczęciu i wykonywaniu robót budowlanych. Jednocześnie podział przedmiotu zamówienia na części spowodowałby trudności w kwestii ustalenia odpowiedzialności poszczególnych wykonawców w zakresie użytkowania placu budowy, zachowania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiedzialności za wykonane roboty, z uwagi na występowanie np. robót ulegających zakryciu, jak również wykonywanie robót przez poszczególnych wykonawców na tym samym terenie.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIM Irena Bełdycka, Mariusz Bełdycki s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451848167

7.3.3) Ulica: Jecznik 8

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.