eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³y P³ockOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock



Og³oszenie z dnia 2021-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 862791312

1.5.8.) Numer faksu: 862791250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e66c1b67-4156-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00263207

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003370/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± Zamawiaj±cego.
5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej Zamawiaj±cego.
6. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe).

Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej szczegó³owo okre¶lono w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Dzia³ III, Rozdzia³ 1).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny):  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
 Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl.
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych zlokalizowanych na obszarze gminy Ma³y P³ock” prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, po³o¿onych w granicach administracyjnych gminy Ma³y P³ock polegaj±cej na:
• Systematycznym odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych (zmieszanych i posegregowanych) od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Ma³y P³ock;
• Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych, zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego – (w systemie wystawki) zbiórka odpadów i ich odbiór z posesji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych;
• Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z (PSZOK) zlokalizowanego w obrêbie Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Ma³ym P³ocku.
2. Szczegó³owy opis zamówienia okre¶la:
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy m.in.:
a) standard sanitarny wykonywania us³ug oraz ochrony ¶rodowiska;
b) obowi±zki zwi±zane z prowadzeniem dokumentacji w zakresie dzia³alno¶ci objêtej zamówieniem;
c) szczegó³owy sposób postêpowania w przypadku stwierdzenia nieselektywnego zbierania odpadów, zawiera za³±cznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90514000-3 - Us³ugi recyklingu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± punktowo.
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie postawione w Specyfikacji warunków zamówienia oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:

P= C+Tp,
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Cena”,
Tp – liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Termin p³atno¶ci”.
Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym oferentom zostanie przyznana odpowiednio mniejsza liczba punktów.
Ocena punktowa bêdzie wyra¿ona liczb± zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokr±gleñ matematycznych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) ZDOLNO¦CI DO WYSTÊPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEÑ DO PROWADZENIA OKRE¦LONEJ DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRÊBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³:
a) aktualny wpis do rejestru zgodnie z wymogami art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.);
b) aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów (zgodnie z art. 41) ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz.779 z pó¼n. zm.);
c) wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Ma³y P³ock w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie gminy Ma³y P³ock, obejmuj±cy wszystkie rodzaje odpadów objête niniejszym zamówieniem;
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
4) ZDOLNO¦CI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony , je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania pojazdami w liczbie niezbêdnej do prawid³owej realizacji umowy, przystosowanymi do odbierania odpadów w sposób wykluczaj±cy mieszanie siê odpadów:
- co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci;
- co najmniej dwoma samochodami skrzyniowymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych;
- co najmniej jednym samochodem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktuj±cej,

b) bêdzie dysponowa³ na czas realizacji zadania baz± magazynowo – transportow± usytuowan± na terenie Gminy Ma³y P³ock lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 60 km od granicy Gminy Ma³y P³ock na terenie do którego posiada tytu³ prawny – zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz. U. z 2013 r. poz. 122),

c) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³, us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy o masie ³±cznej odebranych komunalnych w ci±gu nastêpuj±cych po sobie 12 miesiêcy co najmniej 500 Mg.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej:
a) potwierdzenia wpisu do rejestru zgodnie z wymogami art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z pó¼n. zm.),
b) Aktualne zezwolenie na zbieranie i transport odpadów zgodnie z ( art.41 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779);
c) Aktualny wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Turo¶l w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminie (Dz. U. z 2021 r. poz. 888).
2) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej i zawodowej
a) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, np. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej. Oferta nie musi zawieraæ tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcê, ¿e s± one dostêpne w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz
danych.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci dokumentów, o których mowa w zdaniu powy¿ej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych,
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy przedstawienie t³umaczenia na jêzyk polski pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów w sytuacji, gdy bêd± one sporz±dzone w jêzyku obcym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia warunków umowy mog± byæ dokonywane za zgod± umawiaj±cych siê stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile nie bêdzie to sprzeczne z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu Umowy w nastêpuj±cych przypadkach i zakresie:
1) zmiana zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek ¶wiadczenia Wykonawcy objêtego przedmiotem zamówienia w razie zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego lub prawa miejscowego (w tym regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku w gminie), w zakresie niezbêdnym do dostosowania Umowy do warunków ¶wiadczenia Us³ug wynikaj±cych ze zmienionych przepisów prawa – zmiana taka mo¿e obejmowaæ w szczególno¶ci:
a) zmianê czêstotliwo¶ci odbioru odpadów;
b) zmianê rodzaju odpadów odbieranych przez Wykonawcê na podstawie Umowy, polegaj±c± w szczególno¶ci na wprowadzeniu dodatkowych rodzajów odpadów;
c) zmianê frakcji odpadów podlegaj±cych selektywnemu zbieraniu lub obowi±zkowemu przekazaniu do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych;
d) zmianê rodzaju nieruchomo¶ci, z jakich Wykonawca obowi±zany jest odebraæ odpady zgodnie z Umow±;
e) zmianê w zakresie wymagañ dotycz±cych pojemników lub worków do gromadzenia odpadów, które Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zgodnie z Umow±;
2) zmiana sposobu, miejsca (instalacji) lub innych warunków przekazywania odpadów/zagospodarowywania odpadów odebranych zgodnie z Umow±;
3) zwiêkszenie szacowanego wolumenu odpadów, podlegaj±cych odbiorowi przez Wykonawcê okre¶lonego w § 1 Umowy w razie jego wcze¶niejszego skonsumowania, w zakresie niezbêdnym do zapewnienia dalszego odbioru odpadów od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do zakoñczenia okresu, na jaki zawarto Umowê, jednak nie wiêcej ni¿ o 20%;
4) zmiana w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia, w szczególno¶ci w zakresie harmonogramu odbioru odpadów, standardu sanitarnego wykonywanych Us³ug oraz ochrony ¶rodowiska, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia ¶wiadczenia Us³ug na odpowiednim poziomie jako¶ci, a tak¿e zgodnie z obowi±zuj±cym prawem;
5) zmiana polegaj±ca na rezygnacji z realizacji czê¶ci zamówienia, wynikaj±ca z okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ, a które powoduj±, ¿e wykonanie Umowy bez ograniczenia jej zakresu wywo³a³oby u Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z punktu widzenia celu realizacji Umowy lub powodowa³oby nieracjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych;
6) zmiana polegaj±ca na zleceniu dodatkowych zadañ zwi±zanych z Us³ugami niezbêdnymi z punktu widzenia standardu sanitarnego lub ochrony ¶rodowiska, gdyby bez ich zlecenia realizacja celu Umowy by³a niemo¿liwa lub grozi³aby naruszeniem przepisów prawa, w szczególno¶ci przepisów ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach;
7) zmiana w zakresie obowi±zków Wykonawcy dotycz±cych prowadzenia dokumentacji, raportowania oraz kontroli (równie¿ w odniesieniu do terminu realizacji tych obowi±zków), je¿eli zmiana pozwala na usprawnienie realizacji Umowy, obni¿enie kosztów ¶wiadczenia Us³ug lub podwy¿szenie standardu ¶wiadczonych Us³ug;
8) zmiana pojazdów u¿ytkowanych przy realizacji zamówienia na pojazdy o napêdzie elektrycznym lub na pojazdy napêdzane gazem ziemnym w celu zapewnienia wykorzystania przy realizacji Umowy pojazdów elektrycznych lub napêdzanych gazem ziemnym w terminie i na poziomie okre¶lonym w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych lub wy¿szym.


Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy, ich rodzaju i zakresu oraz warunki wprowadzenia szczegó³owo okre¶lono w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik
nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-23 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-23 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.