eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychWykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Andersa 48

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 842-37-41, 74 842-42-00

1.5.8.) Numer faksu: 74/847-74-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29ced5a1-275f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225217/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EE-49/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127699 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/1 do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/1 do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Zadanie nr 1 - Budynki w obrębie działania BOK „Śródmieście”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 14217,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/2, do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/2, do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 2 - Budynki w obrębie działania BOK „Nowe Miasto”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 12666,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/3, do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/3, do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 3 - Budynki w obrębie działania BOK „Podgórze”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 31795,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/4, do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/4, do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 4 - Budynki w obrębie działania BOK „Stary Zdrój”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 16802,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 5 - Budynki w obrębie działania BOK „Piaskowa Góra – Szczawienko”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 9564,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7 do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 6 - Budynki w obrębie działania BOK „Sobięcin”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 19646,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/7 do SWZ. Czynności wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach nr 5/7 do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 7 - Budynki w obrębie działania BOK „Biały Kamień”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 23006,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) ustawy Pzp unieważnione zostaje postępowanie ze względu na fakt, że wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, czyli jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian podlega odrzuceniu w trybie art. 226 ust. 1 pkt 3), ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp, w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ze względu na fakt, że nie została opatrzona podpisem zaufanym, osobistym czy elektronicznym. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że w przypadku braku odpowiedniego podpisu elektronicznego złożona oferta będzie nieważna. Wobec powyższego Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.