eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 665 56 00

1.5.8.) Numer faksu: (85) 665 56 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f80339-4133-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013765/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring w obiektach IAS w Białymstoku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa
JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie
podpisu elektronicznego: 1) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer
lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta. 2) uruchomienie oprogramowania do składania
podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-
bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający
(ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień
administracyjnych na komputerze. 3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację
Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie
eZamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy
przeładować bieżącą stronę. 4) przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności
podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą przy ul. J. K.
Branickiego 9, 15-085 Białystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl); b)
inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Białymstoku z siedzibą
przy ul. J. K. Branickiego 9, 15-085 Białystok jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail
Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl, telefon +48 85 878 87 46; c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku” /numer sprawy 2001-ILZ.260.22.2021/ prowadzonym w trybie podstawowym; d)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.22.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres usług ochroniarskich wchodzi:
a) Całodobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838) oraz częściowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów (dotyczy jednej lokalizacji w części nr 1 w Białymstoku przy ul. Branickiego).
Dwa obiekty w części nr 1 - PUC-S lokalizacja nr 1 i nr 4 podlegają obowiązkowej ochronie.
Pracownicy na posterunkach całodobowej ochrony fizycznej muszą być wyposażeni we właściwe środki przymusu bezpośredniego, a w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie w przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie przekraczającej 10 mA.
Zadanie realizowane ma być przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objętych zamówieniem i musi być realizowany przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygnałów do terminala Państwowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbędny jest udział grupy interwencyjnej.
Przekaźniki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma świadcząca usługi ochrony
i instaluje we własnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urządzenia pozostają własnością Wykonawcy.
Przy usłudze całodobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowość przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupę interwencyjną zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegółowy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Półroczne konserwacje (co 6 miesięcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonujące czynności konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowiązane są posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres usług ochroniarskich wchodzi:
a) Całodobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838)
Pracownicy na posterunkach całodobowej ochrony fizycznej muszą być wyposażeni we właściwe środki przymusu bezpośredniego.
Zadanie realizowane ma być przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objętych zamówieniem i musi być realizowany przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygnałów do terminala Państwowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbędny jest udział grupy interwencyjnej.
Przekaźniki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma świadcząca usługi ochrony
i instaluje we własnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urządzenia pozostają własnością Wykonawcy.
Przy usłudze całodobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowość przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupę interwencyjną zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegółowy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Półroczne konserwacje (co 6 miesięcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonujące czynności konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowiązane są posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres usług ochroniarskich wchodzi:
a) Całodobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838)
Pracownicy na posterunkach całodobowej ochrony fizycznej muszą być wyposażeni we właściwe środki przymusu bezpośredniego.
Zadanie realizowane ma być przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objętych zamówieniem i musi być realizowany przez Wykonawcę osobiście.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Całodobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji pożaru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygnałów do terminala Państwowej Straży Pożarnej.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbędny jest udział grupy interwencyjnej.
Przekaźniki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma świadcząca usługi ochrony
i instaluje we własnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urządzenia pozostają własnością Wykonawcy.
Przy usłudze całodobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowość przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wystąpienia sygnałów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupę interwencyjną zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegółowy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Półroczne konserwacje (co 6 miesięcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz obiektów uwzględniony został w załączniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonujące czynności konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowiązane są posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca posiada ważną koncesję (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniającymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja o udzieleniu koncesji była zmieniana) wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.).
Ocena spełniania warunku (na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia”) dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie dokonana na podstawie:
- oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 600.000,00 zł .
Powyższy warunek dotyczy również w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia.
3) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował odrębnie lub łącznie co najmniej po jednej usłudze monitoringu SSWiN oraz SSP, usłudze ochrony fizycznej, usłudze konserwacji systemów alarmowych SSWiN wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane.
b) do realizacji zamówienia w zakresie Grup interwencyjnych oraz osób wykonujących konserwacje systemów alarmowych, Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia złoży oświadczenie (w załączniku nr 1 Formularz ofertowy rozdz. III – Oświadczenia - pkt 6 i 7), że dysponuje grupą/grupami interwencyjnymi mogącymi interweniować w czasie wymaganym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dysponuje osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oryginał lub poświadczoną za zgodność aktualną koncesję/koncesje, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
b) wykaz co najmniej po jednej usłudze zrealizowanej odrębnie lub łącznie monitoringu SSWiN oraz SSP, usłudze ochrony fizycznej, usłudze konserwacji systemów alarmowych SSWiN wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotów, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 600.000,00 zł (słownie złotych: sześćset tysięcy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ) – do oferty należy dołączyć formularz cenowy (załącznik nr 1a-1c),
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia :
a) Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ);
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej (załącznik nr 2 do SWZ);
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 6 do SWZ);
3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
4) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby do złożenia oferty względnie do podpisania podmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą,
5) zobowiązanie (załącznik nr 7 do SWZ jeśli dotyczy) wymagane postanowieniami rozdziału XI ust. 3 SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ. Do zobowiązania dołącza się załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdziałem VIII ust. 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu ofertowym, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.