Og³oszenie z dnia 2021-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00274534/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
- 2024/BZP 00214483/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00214503/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
- 2024/BZP 00214524/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-22
- 2021/BZP 00324342/01 - Wynik z dnia 2021-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021122
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: J. K. Branickiego 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-085
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: (85) 665 56 00
1.5.8.) Numer faksu: (85) 665 56 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.bialystok@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.podlaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a3f80339-4133-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00262618
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00013765/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitoring w obiektach IAS w Bia³ymstoku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie
Zakupowej tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512
kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2 GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje; 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) w³±czona obs³uga
JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie.pdf.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie
podpisu elektronicznego: 1) rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty jest MS Internet Explorer
lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta. 2) uruchomienie oprogramowania do sk³adania
podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-
bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej
szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy
(ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ
administracyjnych na komputerze. 3) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê
Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie
eZamawiaj±cy. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y
prze³adowaæ bie¿±c± stronê. 4) przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci
pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: a) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. J. K.
Branickiego 9, 15-085 Bia³ystok (nr tel. + 48 85 66 55 600, adres e-mail: ias.bialystok@mf.gov.pl); b)
inspektorem ochrony danych osobowych w Izbie Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku z siedzib±
przy ul. J. K. Branickiego 9, 15-085 Bia³ystok jest Pan Aleksander Jakubowski, kontakt: adres e-mail
Aleksander.Jakubowski@mf.gov.pl, telefon +48 85 878 87 46; c) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Ochrona osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku” /numer sprawy 2001-ILZ.260.22.2021/ prowadzonym w trybie podstawowym; d)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe
bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych,
o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2001-ILZ.260.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres us³ug ochroniarskich wchodzi:
a) Ca³odobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838) oraz czê¶ciowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów (dotyczy jednej lokalizacji w czê¶ci nr 1 w Bia³ymstoku przy ul. Branickiego).
Dwa obiekty w czê¶ci nr 1 - PUC-S lokalizacja nr 1 i nr 4 podlegaj± obowi±zkowej ochronie.
Pracownicy na posterunkach ca³odobowej ochrony fizycznej musz± byæ wyposa¿eni we w³a¶ciwe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego, a w obiektach podlegaj±cych obowi±zkowej ochronie w przedmioty przeznaczone do obezw³adniania osób za pomoc± energii elektrycznej o ¶redniej warto¶ci pr±du w obwodzie przekraczaj±cej 10 mA.
Zadanie realizowane ma byæ przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objêtych zamówieniem i musi byæ realizowany przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji po¿aru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygna³ów do terminala Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbêdny jest udzia³ grupy interwencyjnej.
Przeka¼niki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma ¶wiadcz±ca us³ugi ochrony
i instaluje we w³asnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urz±dzenia pozostaj± w³asno¶ci± Wykonawcy.
Przy us³udze ca³odobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowo¶æ przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wyst±pienia sygna³ów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupê interwencyjn± zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegó³owy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Pó³roczne konserwacje (co 6 miesiêcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowi±zane s± posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres us³ug ochroniarskich wchodzi:
a) Ca³odobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838)
Pracownicy na posterunkach ca³odobowej ochrony fizycznej musz± byæ wyposa¿eni we w³a¶ciwe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego.
Zadanie realizowane ma byæ przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objêtych zamówieniem i musi byæ realizowany przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji po¿aru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygna³ów do terminala Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbêdny jest udzia³ grupy interwencyjnej.
Przeka¼niki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma ¶wiadcz±ca us³ugi ochrony
i instaluje we w³asnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urz±dzenia pozostaj± w³asno¶ci± Wykonawcy.
Przy us³udze ca³odobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowo¶æ przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wyst±pienia sygna³ów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupê interwencyjn± zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegó³owy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Pó³roczne konserwacje (co 6 miesiêcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowi±zane s± posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku. Opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³±cznikach nr 3, nr 4, nr 5A, 5B, 5C, 5D do SWZ. W zakres us³ug ochroniarskich wchodzi:
a) Ca³odobowa ochrona fizyczna osób, posesji i obiektów przez pracownika ochrony wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2020 poz.838)
Pracownicy na posterunkach ca³odobowej ochrony fizycznej musz± byæ wyposa¿eni we w³a¶ciwe ¶rodki przymusu bezpo¶redniego.
Zadanie realizowane ma byæ przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ
b) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji w³amania i napadu (SSWiN) dotyczy wszystkich obiektów objêtych zamówieniem i musi byæ realizowany przez Wykonawcê osobi¶cie.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
c) Ca³odobowy monitoring elektroniczny lokalnych systemów sygnalizacji po¿aru (SSP). W siedmiu przypadkach wymagana jest retransmisja sygna³ów do terminala Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
W przypadku zasygnalizowania zdarzenia przez system SSWiN lub SSP niezbêdny jest udzia³ grupy interwencyjnej.
Przeka¼niki do systemu SSWiN i SSP zapewnia firma ¶wiadcz±ca us³ugi ochrony
i instaluje we w³asnym zakresie i na swój koszt. Zainstalowane urz±dzenia pozostaj± w³asno¶ci± Wykonawcy.
Przy us³udze ca³odobowego monitorowania systemów alarmowych wymagana jest gotowo¶æ przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wyst±pienia sygna³ów alarmowych oraz na wezwanie.
Grupa Interwencyjna: Wykonawca zapewnia grupê interwencyjn± zgodnie z wymogami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 21 pa¼dziernika 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 r. poz. 992).
d) Asysta grupy interwencyjnej przy otwieraniu i zamykaniu obiektów oraz zabezpieczenie zdeponowanych kluczy.
Szczegó³owy wykaz obiektów oraz godzin odbioru/dostarczenia kluczy uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
e) Pó³roczne konserwacje (co 6 miesiêcy) lokalnych Systemów Sygnalizacji W³amania i Napadu (SSWiN) w obiektach jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego.
Szczegó³owy wykaz obiektów uwzglêdniony zosta³ w za³±czniku nr 3 i 4 do SWZ.
Osoby wykonuj±ce czynno¶ci konserwacji zgodnie z art. 27 ustawy o ochronie osób i mienia obowi±zane s± posiadaæ wpis na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta oferta, która nie podlega
odrzuceniu oraz uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w kryteriach: C - cena ofertowa brutto oraz T - czas przybycia grupy interwencyjnej. Obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przybycia grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy wymaga posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia, je¿eli Wykonawca posiada wa¿n± koncesjê (wraz z aktualnymi decyzjami zmieniaj±cymi – dotyczy sytuacji kiedy decyzja o udzieleniu koncesji by³a zmieniana) wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.).
Ocena spe³niania warunku (na zasadzie „spe³nia” albo „nie spe³nia”) dotycz±cego posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci zostanie dokonana na podstawie:
- o¶wiadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ,
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600.000,00 z³ .
Powy¿szy warunek dotyczy równie¿ w przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia.
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zrealizowa³ odrêbnie lub ³±cznie co najmniej po jednej us³udze monitoringu SSWiN oraz SSP, us³udze ochrony fizycznej, us³udze konserwacji systemów alarmowych SSWiN wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane.
b) do realizacji zamówienia w zakresie Grup interwencyjnych oraz osób wykonuj±cych konserwacje systemów alarmowych, Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek udzia³u w postêpowaniu zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia z³o¿y o¶wiadczenie (w za³±czniku nr 1 Formularz ofertowy rozdz. III – O¶wiadczenia - pkt 6 i 7), ¿e dysponuje grup±/grupami interwencyjnymi mog±cymi interweniowaæ w czasie wymaganym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dysponuje osobami wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) orygina³ lub po¶wiadczon± za zgodno¶æ aktualn± koncesjê/koncesje, wydan± przez w³a¶ciwy organ na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem;
b) wykaz co najmniej po jednej us³udze zrealizowanej odrêbnie lub ³±cznie monitoringu SSWiN oraz SSP, us³udze ochrony fizycznej, us³udze konserwacji systemów alarmowych SSWiN wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich warto¶ci, przedmiotów, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
c) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 600.000,00 z³ (s³ownie z³otych: sze¶æset tysiêcy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z Ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy:1) formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ) – do oferty nale¿y do³±czyæ formularz cenowy (za³±cznik nr 1a-1c),
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia :
a) Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SWZ);
b) ka¿dego ze wspólników konsorcjum (w przypadku sk³adania oferty wspólnej) oraz ka¿dego ze wspólników spó³ki cywilnej (za³±cznik nr 2 do SWZ);
c) podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powo³uje siê Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz przes³anek wykluczenia z postêpowania (za³±cznik nr 6 do SWZ);
3) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. umowa o wspó³dzia³aniu). Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy,
4) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy) lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do z³o¿enia oferty wzglêdnie do podpisania podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych wraz z ofert±,
5) zobowi±zanie (za³±cznik nr 7 do SWZ je¶li dotyczy) wymagane postanowieniami rozdzia³u XI ust. 3 SWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z pe³nomocnictwami, je¿eli prawo do podpisania danego zobowi±zania nie wynika z dokumentów, o których mowa w rozdziale X ust. 2 pkt 2 SWZ. Do zobowi±zania do³±cza siê za³±cznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z rozdzia³em VIII ust. 2 SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ (Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofertowym, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5. Je¿eli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://iasbialystok.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy przys³uguj± ¶rodki ochrony prawnej zawarte w Rozdziale XXIV SWZ.INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomo¶ci" (4.2025)
- Dostawa pojemników na odpady medyczne oraz worków foliowych na odpady medyczne i chemiczne ZP/TP-9/25
- "Dostawa produktów betonowych wraz z roz³adunkiem"
- Dostawa i monta¿ silnika oraz przek³adni jazdy w kompaktorze Bomag BC 572 RB-2
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Galerii Sportu Bia³ostockiego wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Us³uga projektowa w zakresie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotycz±cej trzech lokalizacji S±du Rejonowego w Augustowie
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach S±du Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpo¶rednia, ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajduj±cych siê w obiektach administrowanych przez Urz±d Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Us³uga ochrony ca³odobowej wraz z us³ug± portiersk± obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Us³ugi ochrony osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Ostro³êce
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej mienia ZSO Nr 1 w £odzi
- Nocna ochrona mienia, terenu i budynków Politechniki ¦l±skiej w Katowicach. Znak sprawy DZPZ.283.49.2025.AG.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.