Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292624/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim -
II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RADZYNIU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030087390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 5
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukradzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukradzyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim -
II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d97e3c8f-ec33-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262602
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d97e3c8f-ec33-11ee-9c02-ce2b643d361d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPW.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 34134000-5 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34115300-9 - Używane pojazdy transportowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty innowacyjne4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe elementy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w oparciu o wpis do KRS lub CEIDG5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega
wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) wypełniony formularz techniczny oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SWZ określając posiadanie bądź nie danej cechy lub wskazując parametr charakteryzujący daną cechę;
2) w przypadku zaoferowania dodatkowego elementu wyposażenia, udogodnienia lub zastosowania rozwiązań technicznych, które poprawiają funkcjonalność sprzętu, ułatwiają obsługę lub powodują pozytywne efekty w zakresie ochrony środowiska i ograniczenie kosztów eksploatacji, zgodnie z zapisami pkt 4.5 SWZ – szczegółowy opis i informacje potwierdzające spełnianie warunków w odniesieniu do każdego zaoferowanego elementu wyposażenia lub udogodnienia.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów zgodnie z kryteriami oceny złożenia na wezwanie przed podpisaniem umowy następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) aktualne badania techniczne ze Stacji Kontroli Pojazdów wraz z wydrukiem pomiarów parametrów linii diagnostycznej
2) aktualne zdjęcia oferowanego pojazdu (co najmniej 10): 1. Ogólny widok pojazdu od strony kierowcy, 2. Ogólny widok pojazdu z przodu, 3 Ogólny widok pojazdu od strony pasażera, 4. widok pojazdu z tyłu z opuszczonym skrzynią ładunkową, 5. Widok pojazdu z tyłu z podniesioną skrzynią ładunkową, 6. Siłowniki do podnoszenia skrzyni ładunkowej przy max. uniesieniu skrzyni do tyłu, 7. Ogólny widok komory silnika, 8 tabliczka znamionowa z widocznym numerem VIN, 9 ogólny widok wnętrza kabiny od strony kierowcy, 10. Licznik z widocznym przebiegiem
3) udokumentowanie przebiegu pojazdu wraz z historią serwisową.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) wypełniony formularz techniczny oferowanego sprzętu zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SWZ określając posiadanie bądź nie danej cechy lub wskazując parametr charakteryzujący daną cechę;2) w przypadku zaoferowania dodatkowego elementu wyposażenia, udogodnienia lub zastosowania rozwiązań technicznych, które poprawiają funkcjonalność sprzętu, ułatwiają obsługę lub powodują pozytywne efekty w zakresie ochrony środowiska i ograniczenie kosztów eksploatacji, zgodnie z zapisami pkt 4.5 SWZ – szczegółowy opis i informacje potwierdzające spełnianie warunków w odniesieniu do każdego zaoferowanego elementu wyposażenia lub udogodnienia.
3) aktualne badania techniczne ze Stacji Kontroli Pojazdów wraz z wydrukiem pomiarów parametrów linii diagnostycznej
4) aktualne zdjęcia oferowanego pojazdu (co najmniej 10): 1. Ogólny widok pojazdu od strony kierowcy, 2. Ogólny widok pojazdu z przodu, 3 Ogólny widok pojazdu od strony pasażera, 4. widok pojazdu z tyłu z opuszczonym skrzynią ładunkową, 5. Widok pojazdu z tyłu z podniesioną skrzynią ładunkową, 6. Siłowniki do podnoszenia skrzyni ładunkowej przy max. uniesieniu skrzyni do tyłu, 7. Ogólny widok komory silnika, 8 tabliczka znamionowa z widocznym numerem VIN, 9 ogólny widok wnętrza kabiny od strony kierowcy, 10. Licznik z widocznym przebiegiem
5) udokumentowanie przebiegu pojazdu wraz z historią serwisową.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem portalu ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku, gdy Zamawiający postanowi o przeprowadzeniu negocjacji, zaproszenie do negocjacji skierowane zostanie do Wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie nie podlegały odrzuceniu i uzyskały w wyniku oceny najwyższą liczbę punktówINNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i wyrobów medycznych do SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 29 o długości 1480 mb w leśnictwie Turów"
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.