Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184194/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE
1.3.) Oddział zamawiającego: KBF
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 354 25 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 354 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.kbf.krakow.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c21d23-bc55-48cc-81ff-f37e3d0751cd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00125685/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wynajem nagłośnienia scenicznego na potrzeby imprez
1.2.2 Wynajem oświetlenia scenicznego na potrzeby imprez
1.2.3 Wynajem multimediów na potrzeby imprez
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-07/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 568212,5 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zapewnienie sprzętu multimedialnego wraz z obsługą, montażem i demontażem na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025 w dniach 26 maja – 31 maja 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 159212,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu oświetleniowego oraz konstrukcji na koncert w TAURON Arenie Kraków w dniu 30 maja 2025 r. oraz wydarzenia w Centrum Festiwalowym w dniach 30 maja – 1 czerwca 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 106000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu oświetleniowego na koncert w Centrum Kongresowym ICE Kraków w dniu 31 maja 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu nagłośnieniowego na koncerty w Filharmonii Krakowskiej w dniu 26 maja, w TAURON Arenie Kraków w dniu 30 maja, w ICE Kraków w dniu 31 maja oraz w Centrum Festiwalowym w dniach 30 maja i 1 czerwca 2025 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1D do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
32353000-2 - Nagrania dźwiękowe
4.5.5.) Wartość części: 255000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124820,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124820,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124820,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Płócienniak Visualsupport
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772173198
7.3.3) Ulica: Jesionowa 15 / lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-221
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MICHAŁ PŁÓCIENNIAK VISUALSUPPORT
jakie przetargi wygrała firma
MICHAŁ PŁÓCIENNIAK VISUALSUPPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124820,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-24 do 2025-06-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96158,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96158,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVG sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252029
7.3.3) Ulica: Pękowicka 77
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-262
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96158,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-28 do 2025-06-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44747,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44747,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44747,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EVG sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452252029
7.3.3) Ulica: Pękowicka 77
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-262
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44747,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-29 do 2025-06-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311190 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311190 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311190 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Suberlak Zakład Usług Elektroakustycznych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781814202
7.3.3) Ulica: Osiedle Handlowe nr 2 / lok. 55
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-935
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK SUBERLAK ZAKŁAD USŁUG ELEKTROAKUSTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
MAREK SUBERLAK ZAKŁAD USŁUG ELEKTROAKUSTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311190 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-25 do 2025-07-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy serwera plików wraz ze wsparciem producenta dla Działu Infrastruktury Systemów Informatycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego
- DOSTARCZENIE KALORYMETRU POWIETRZNEGO
- DOSTARCZANIE STETOSKOPÓW INTERNISTYCZNYCH
- Zakup i dostawa kruszyw łamanych na potrzeby Leśnego Zakładu Doświadczalnego w Krynicy-Zdroju
- Sukcesywna dostawa kompresów z gazy jałowej i niejałowej na potrzeby RCKiK w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa mównic cyfrowych
- Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie gminy Chmielno
- Sukcesywna dostawa materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia ulicznego miasta Nowego Sącza w roku 2026
- Utrzymanie sterowników CPAnet w Gdańsku
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





