eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JutrosinUsuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jutrosin



Ogłoszenie z dnia 2025-06-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jutrosin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655471419

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jutrosin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jutrosin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e3f6e8b-cdb6-4f2a-8a92-0b658ff3e8ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040024/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jutrosin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193709

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wywozie i unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest z posesji usytuowanych na terenie gminy Jutrosin, dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Wyroby zawierające azbest to pokrycia dachowe wykonane z płyt azbestowo-cementowych falistych.
2. Realizacja usługi będzie się odbywać na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
3. Usługa swoim zakresem obejmuje:
- zabezpieczenie odpadów zgodnie z przepisami (spakowanie),
- przygotowanie odpadów do transportu, ważenie wraz z załadunkiem,
- uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska,
- transport odebranych odpadów,
- przekazanie odpadów na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych.
4. Dane dotyczące dokładnej lokalizacji wyrobów zawierających wyroby azbestowe pochodzących z prywatnych posesji będą podane Wykonawcy po podpisaniu umowy na wykonanie zadania.
5. Przed transportem odpady podlegają ważeniu. Wykonawca zawiadomi o przewidywanym terminie i godzinie ważenia Zamawiającego oraz właściciela/zarządcę nieruchomości, którzy mają prawo być obecni przy tej czynności. Wynik ważenia Wykonawca wpisuje do kart ewidencji oraz karty przekazania odpadów
6. Załadunek i transport będzie odbywał się przy użyciu pojazdów Wykonawcy z uwzględnieniem konieczności dojazdu do miejsc trudno dostępnych np. małe podwórka.

7. Dowodem wywiezionego odpadu z każdej posesji będzie protokół odbioru wyrobów zawierających azbest, potwierdzony przez właściciela nieruchomości – wzór protokołu załącznik nr 10 do SWZ i przedłożenie końcowego protokołu przekazania i utylizacji odpadów lub dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia, które opatrzone są co najmniej data złożenia odpadów na składowisku i wskazują masę oraz rodzaj unieszkodliwionych odpadów wzór protokołu końcowego załącznik nr 11 do SWZ

8. Szacunkowa ilość zalegających na posesjach wyrobów zawierających azbest, zgodnie z wnioskami właścicieli nieruchomości, wynosi około 187,720 Mg z 33 posesji znajdujących się na terenie Gminy Jutrosin.
Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia i wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia stron, która zostanie zlecona Wykonawcy na podstawie zawartej umowy, będzie wynosiła nie mniej niż 80% szacowanej ilości wyrobów zawierających azbest prognozowanej do odbioru, tj.: 150,176 Mg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262660-5 - Usuwanie azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 626,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1026,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 626,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Handel Jan Lorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341102774

7.3.3) Ulica: Trzetrzewina 320,

7.3.4) Miejscowość: Chełmiec

7.3.5) Kod pocztowy: 33-395

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117587,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.